Poster: Sunrise8
span style='text-decoration: underline;'>Hierbij dan mijn 'studio' gedeelte.
Plannen voor toekomst:
Auralex MoPAD
Pioneer S-DJ05
Focusrite Saffire Pro 40 geluidskaart
Auralex Roominator voor Isolatie
Eventueel M-Audio Axiom 49 Pro..
Plannen voor toekomst:
Auralex MoPAD
Pioneer S-DJ05
Poster: Look
Wat zie ik trouwens op je beeldscherm? Heb je er een ander OS op draaien of lijkt dat maar zo?
Poster: Xtremer
iPhoto '11 in fullscreen.
Poster: Sebasz
Dan zou ik denk ik eerder voor een krk rp6 gaan of rp8. de 5' woofer is gewoon veeeel te klein voor goede weergave imo. Of spaar door voor de grotere broer van de SDJ05
Dan zou ik denk ik eerder voor een krk rp6 gaan of rp8. de 5' woofer is gewoon veeeel te klein voor goede weergave imo. Of spaar door voor de grotere broer van de SDJ05
Plannen voor toekomst:
Auralex MoPAD
Pioneer S-DJ05
KRK rp6 noemde ik eigenlijk alleen maar omdat hij waarschijnlijk niet zo'n groot budget heeft. en dat het eerste was dat in me op kwam?
Poster: Lucalicious
ik zou dan kijken naar adam a5x, die zijn dacht ik 300 ps.
Ik wil na m'n iMac een set Adam A7X kopen, heb ze getest naast Genelecs. Moet zeggen dat ze een stuk minder schel klinken, wat natuurlijker. Erg goede monitoren!
Ik wil na m'n iMac een set Adam A7X kopen, heb ze getest naast Genelecs. Moet zeggen dat ze een stuk minder schel klinken, wat natuurlijker. Erg goede monitoren!
Haha, ik heb hetzelfde plan
Heb ze getest naast KRK VXT6's, Genelec 8030's, en Focal CMS-50's en ze klonken naar mijn mening verreweg het beste. Wil ze alleen nog testen naast Dynaudio BM5A MK2's voordat ik m'n besluit maak.
Poster: Cyspoz
Ben je niet de enige, heb ze ook op het oog. Check ook mijn eerste luister ervaringen.
Waar laat je dat RAM geheugen doen? Ik heb ook een 27' iMac, Quad Core i7 2,93 Ghz maar heb er maar 4 GB ram inzitten omdat die ramuitbreiding me te duur werd.. Maar ik zou er graag 8 in willen hebben.
Jouw verhaal komt echt precies overeen met mijn ervaring met de monitoren. Leuk om te lezen trouwens
Waarschijnlijk via een klant van mijn vader. Hij koopt geheugen voor inkoopprijs en aangezien het gewoon modules zijn die in normale PC's zitten, kost het niet zo heel veel. Op de Apple website staat tot 16GB, maar de iMac kan 32GB hebben hoor.
Mail-a-mac is een goede webshop (eigenlijk iCentre).
Poster: Prozei
dit zijn geen gewone modules maar low-profile modules die in de laptop te vinden zijn