Laat je studio eens zien! (34/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

Bouncy    posted on 19-05-2011 10:55
Poster: main
externe tweeter? wtff

Nee joh gek, dat krijg ik noooooit in fase :P
main    posted on 19-05-2011 11:07
dacht al, maar zo ziet t er wel uit haha
Bouncy    posted on 19-05-2011 11:25
dacht al, maar zo ziet t er wel uit haha

T is een speakertje van een surroundset ja... dat klopt Happy, laughing Maar wat is het doel? :P
main    posted on 19-05-2011 11:52
afmixen met vercrackte kwaliteit?
Bouncy    posted on 19-05-2011 13:12
afmixen met vercrackte kwaliteit?

Cool
DelCortez    posted on 19-05-2011 14:05
Poster: Xtremer
Ik weet niet of ik het al had geplaatst hier, maar ben verhuist naar zolder een tijdje terug. Zelf een meubel gemaakt (met Ikea tafelbladen). Stond ook al een tijdje op Hyves/Facebook etc.

Zie hier het resultaat:

Aan het eind van dit jaar wil ik een iMac 27' eraan toevoegen. Omdat?
Ik werk graag met video en dit vraagt erg veel van je systeem (zeker Full HD).
Het is de laatste tijd allemaal erg twijfelachtig met wat ik wil. Eerst wou ik een iPad, dan weer een setje S-DJ08 monitoren en dan ook nog op vakantie. Dit is in iedergeval een punt die vast staat na mijn vakantie en festivals.
Verder ben ik erg tevreden met wat ik heb en qua produceren valt er nog heeeeeeel veel te lerenCool.

Kijk dit is nou iets om opgewonden van te raken! Damn!
Crazy    posted on 19-05-2011 14:15
Ik word eerlijk gezegd eerder opgewonden van andere dingen (Cool), maar mooi is het zeker wel!Cool
Lucalicious    posted on 19-05-2011 16:18
Poster: Bouncy
Ok, om dat jullie het zo graag willen!

Macbook White mid-2007 (met graphics mod)
Pro Tools HD 8
en voor de mensen die goed kijken staat er op deze foto iets wat ik nog in geen enkele studio heb gezien in dit topic heb gezien (zelf bambam heeft er geen voor zover ik weet, maar ik betwijfel of hij het nodig heeft...). Het heeft iets met... geluid... te maken Thumbs Up

Dan onder m'n bureau m'n grote trots, verwaarloosd gevonden op school en voor een paar tientjes mee mogen nemen: Een apple G4 met Digi-kaarten! :D en Pro Tools 7.3 natuurlijk Happy, laughing. Ik ben nu bezig om deze machine wat meer te integreren, ik wacht nog op harde schijven e.d om hem flink op te lappen.

Aan de andere kant staat nog zo'n zelfde G4, helemaal volgestouwd met harde schijven als backupmachine. Voor de Nerds, er zit een Raid 10 opstelling in en dubbel gigabit ethernet (ze hadden geen enkele kaarten voor weinig :P)

Verder staan er her en der nog externe schijven welke niet echt goed te zien zijn. Links naast het keyboard eentje, rechts naast keyboard 3 en onder m'n iphone dock nog een mobiele... Tsja, ik ben nou eenmaal van het backuppen....

ziet er niet eens heel erg uit hoor! alleen wat zijn dat voor speakers? ze zien er niet echt uit als studiomonitoren of wel?
Bouncy    posted on 19-05-2011 18:01
Zijn het ook niet :P
main    posted on 19-05-2011 18:02
hifi for the win
Bouncy    posted on 19-05-2011 18:17
Hi-Fi betekend iets anders dan consumentenelektronica... had ik maar hifi speakers...
Lucalicious    posted on 19-05-2011 18:18
haha :P nice
main    posted on 19-05-2011 19:18
Hi-Fi betekend iets anders dan consumentenelektronica... had ik maar hifi speakers...

wannabe hifi for the win
Bouncy    posted on 21-05-2011 18:44
wannabe hifi for the win

Mwha... bij hifi spreek je echt meer over dit soort dingen (in de pro-wereld dan he..)

Wat ik heb zijn philips speakers, ik heb ze op stukken schuim staan (binnekort ook nog een paar marmeren tegels). Ook heb ik diverse dingen in m'n kamer gedaan om het akoustisch zo goed mogelijk te maken. Daarna ben ik gaan luisteren.. en luisteren... en luisteren... Ik ben nu gewend aan de sound van m'n speakers en mix naar die sound. Zodra het klinkt zoals ik gewend ben is de productie goed Happy, laughing
main    posted on 21-05-2011 20:25
begrijpelijkSmile
Lucalicious    posted on 21-05-2011 22:58
Mwha... bij hifi spreek je echt meer over dit soort dingen (in de pro-wereld dan he..)

Wat ik heb zijn philips speakers, ik heb ze op stukken schuim staan (binnekort ook nog een paar marmeren tegels). Ook heb ik diverse dingen in m'n kamer gedaan om het akoustisch zo goed mogelijk te maken. Daarna ben ik gaan luisteren.. en luisteren... en luisteren... Ik ben nu gewend aan de sound van m'n speakers en mix naar die sound. Zodra het klinkt zoals ik gewend ben is de productie goed Happy, laughing

en dat is nou vakmanschap, er zijn niet veel mensen die dat zo kunnen denk ik.
Bouncy    posted on 23-05-2011 11:24
Poster: Lucalicious
en dat is nou vakmanschap, er zijn niet veel mensen die dat zo kunnen denk ik.

Nee, t is heel veel trainen :P. Ik kan het ook nog niet super hoor...
Lucalicious    posted on 23-05-2011 16:36
haha Winking my eye
maar goed, om iets goed te kunnen moet je idd veel oefenen.
Bouncy    posted on 23-05-2011 17:32
Iemand nog feuteus?
bambamstudio    posted on 23-05-2011 17:49
Iemand nog feuteus?

ja zat, maar die heeft iederee al gezien Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Bouncy    posted on 23-05-2011 18:31
Poster: bambamstudio
ja zat, maar die heeft iederee al gezien Happy, laughing

Ja, die Ferrari van jou zijn genoeg foto's van in de omloop Happy, laughing
User edit by Bouncy on 23-05-2011 @ 18:31:29 (1%)
Convert    posted on 24-05-2011 12:48
Heb zojuist de Auralex MoPads binnen gekregen. Bevallen tot nu toe zeer goed en ook zeer stevig! Happy, laughing
bambamstudio    posted on 24-05-2011 16:00
Poster: Convert
Heb zojuist de Auralex MoPads binnen gekregen. Bevallen tot nu toe zeer goed en ook zeer stevig! Happy, laughing

werkt goed he Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Sunrise8    posted on 24-05-2011 17:45
Hierbij dan mijn 'studio' gedeelte.

Plannen voor toekomst:
Auralex MoPAD
Pioneer S-DJ05
Focusrite Saffire Pro 40 geluidskaart
Auralex Roominator voor Isolatie Happy, laughing

Eventueel M-Audio Axiom 49 Pro..
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 24-05-2011 @ 17:46:28 (25%)
ThaProVoKaToR    posted on 25-05-2011 08:29
Poster: Sunrise8
span style='text-decoration: underline;'>Hierbij dan mijn 'studio' gedeelte.

Plannen voor toekomst:
Auralex MoPAD
Pioneer S-DJ05
Focusrite Saffire Pro 40 geluidskaart
Auralex Roominator voor Isolatie Happy, laughing

Eventueel M-Audio Axiom 49 Pro..

Very nice !!

Ik ben pas verhuisd en na het zien van de vele Studio's van mensen op dit forum leuke ide?n opgedaan.
Ik hoop volgende week wat foto's kunnen posten.

123 Users online: 66 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 6.182
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.125.148