Laat je studio eens zien! (30/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

DJSHAK3S    posted on 07-02-2011 20:33
Als er mensen zijn op dit forum die weten waar ze het over hebben staat bambam zeker in het lijstje.
Bjorn1419    posted on 07-02-2011 20:36
Daar twijfelt vast niemand overCool
Lucalicious    posted on 07-02-2011 23:00
Poster: bambamstudio
Er komt in maart een review over mij gemaakt door main en?lucalicious Winking my eye Back ontopic and show those pics!

vet dat ik mee mag marc, dankje!
MjsBeats    posted on 08-02-2011 18:54
Net nieuwe op dit forum Happy, laughing
ziet er leuk uit

ik zie dat mensen hier veel geld hebben voor hun hobbie :P

zal binnenkort mijn studiotje er ook opzetten

alleen ben ik bij stap 1 al fout gegaan: me pc is niet echt goed xD maar ik heb geen geld voor een nieuwe
voor de rest heb ik wel leuke spulletjes :D

bambamstudio    posted on 10-02-2011 10:02
Nieuw en bijzonder: de M-audio Venom, Waarom bijzonder, omdat deze synth pas ergens in maart in de winkel ligt Happy, laughing

(tis nu eigelijk nog geen studio update, daar hij in mijn woonkamer op de grond ligt)

CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Sebasz    posted on 10-02-2011 10:15
het resultaat van een productie kon je alleen maar horen. Wat heb jij toch tegen mij? Ik hoef niet zonodig alles te laten horen wat ik maak. Veel zijn inderdaad in opdracht voor DJ's. Ghostwriter heet dan. (Tiesto heeft er ook een paar) en die laat ik hier NIET horen. Als je nu wat vriendelijker zou zijn tegen mij, had ik je graag een keer uitgenodigd in mijn studio. Al vindt ik dat ik me niet hoef te bewijzen.

yup, en wat is daar mis mee?
 Wtf? Wat Bjorn zegt dus.
Ik was benieuwd, ga jij bijdehand lopen doen. Ga ik bijdehand terug lopen doen en dan heb ik ineens weer iets tegen je? Je stelt je veel te vaak aan wat dat betreft. J?j bent degene die overal een probleem van maakt.

Maar goed, zoals Bjorn al zei, ik was alleen benieuwd, ik kraakte geen van je online te vinden producties af ofzo, het was gewoon een fucking normale vraag :') Ik wilde alleen weten of je je studio verhuurde. En nu ineens denk je dat ik ruzie zoek Cool

Poster:?-FLoriZ-
Zolang jij niet even goed produced/even grote studio hebt en naamsbekendheid als Marc heb je weinig te zeggen.

Beetje zielige reactie Floriz... Ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom... Die post van je raakt kant noch wal

Poster:?Bjorn1419
Jij zegt toch dat afgekraakt worden echt niet zo interessant is, dat zijn niet mijn woorden. Waar hebben we het nou over, Sebasz is benieuwd naar een productie, en kennelijk is dat een mega probleem omdat jullie gelijk het gevoel hebben dat als Sebasz er benieuwd naar is, Marc zich gelijk moet bewijzen terwijl hij gewoon interesse toont. De boodschap is nu wel duidelijk, Marc heeft geen zin om zijn producties te horen, Sebasz ligt er vast niet wakker van.

Neem het ze allemaal niet kwalijk. Maar inderdaad, hoewel ik niet eens producties wilde horen maar alleen maar wilde weten of hij zn studio verhuurde omdat ik geen producties van hem kon vinden.

Als bambam zich niet meteen aangevallen voelde was er geen probleem geweest?Cool maar oke als we nu dan weer rustig kunnen doen en foto's kunnen posten?Cool
Mod edit by Sebasz on 10-02-2011 10:21 (8%)
bambamstudio    posted on 10-02-2011 11:18
We deden al rustig en posten foto's zoals je kunt zien....
Maikelxxl    posted on 10-02-2011 11:52
We deden al rustig en posten foto's zoals je kunt zien....

Jou artiestennaam was toch Kaminskie of zo iets dergelijks ??
tairip    posted on 10-02-2011 11:56
Poster: Maikelxxl
Jou artiestennaam was toch Kaminskie of zo iets dergelijks ??

Bijna! http://www.kamansi.com/
main    posted on 10-02-2011 11:57
kijk op zn site en aanschouw.
bambamstudio    posted on 22-02-2011 18:48
Heb ff een overzicvht foto gemaakt van mijn synths (met toetsen)

Crazy    posted on 22-02-2011 22:10
Staan sommige niet een beetje te laag? Of haalt u ze daar dan weg en zet u ze op een andere standaard tijdens het inspelen? En anders moet u wel creatief zijn met uw tenen..Cool
bambamstudio    posted on 22-02-2011 23:21
Alle synths (software en hardware) worden aangestuurd door Cubase en de rode synth.
LouisCasper    posted on 24-02-2011 13:41
Poster: Sebasz
Ziet er sjiek uit. Kun je eens wat tracks laten horen? En wie zingt er in die mic??Cool

Track kan je?hier vinden Winking my eye
http://www.louiscasper.com
D-From-Dutch    posted on 24-02-2011 17:04
Heb ff een overzicvht foto gemaakt van mijn synths (met toetsen)

hier door durf ik geen post meer te doen Cool
music is a religion
Prozei    posted on 01-03-2011 20:11
vandaag me nieuwe audio-interface ontvangen.
een focusrite saffire pro 40
ik gebruikte altijd me virus ti als geluidskaart.
maar dit zorgde voor veel beperkingen.
met de nieuwe interface krijg ik de mogelijkheid kanalen te routen naar de virus ti en de effecten van dat monster op vst's en audiosporen toe te passen.
tevens krijg ik de mogelijkheid me studio verder hardwarematig uit te breiden.

hier dus wat foto's van mijn nieuwe focusrite saffire pro 40?

Mod edit by Prozei on 01-03-2011 21:37 (100%)
venzi    posted on 02-03-2011 09:05
ziet er lekker uitWinking my eye
main    posted on 02-03-2011 14:20
haha, ik herken dat meubel meteen!
djmathijs    posted on 06-03-2011 12:41
Dit is misschien ook wel even het kijken waard!
Een maat van mij heeft samen met nog een paar 1 van de grootste studio's van het noorden opgericht. Deze is helemaal?akoestisch bewerkt.

http://keyproductions.hyves.nl/

@Prozei, wow ben jaloers op je access synthesizer?Cool
User edit by djmathijs on 06-03-2011 @ 12:43:24 (26%)
D-Danny    posted on 06-03-2011 12:41
Cool
MjsBeats    posted on 10-03-2011 21:14
okee
ik zie hier allemaal racks en synths en midi controllers staan.

nu snap ik hier allemaal niet zo heel van.?

ik heb een midi controller en zou er eigenlijk ook geluiden uit willen halen zonder hem met de pc te gebrruiken.

dus ik wil zegmaar mn midi controller (behringer UMX61) gebruiken/bespelen zonder dat ik de pc gebruik

is dat mogelijk met een extension ofzo?

iemand tips?(niet te duur)
bambamstudio    posted on 10-03-2011 21:22
Ja das is mogelijk, als je een synth module koopt, en die via MIDI aanstuurd.
MjsBeats    posted on 10-03-2011 21:34
heb je een goedkope aanrader? ;D
bambamstudio    posted on 10-03-2011 22:36
Ik zou eerst eens kijken wat voor synth je precies wilt hebben. Verdiep je eens in apparatuur
Lucalicious    posted on 10-03-2011 22:45
Poster: djmathijs
Dit is misschien ook wel even het kijken waard!
Een maat van mij heeft samen met nog een paar 1 van de grootste studio's van het noorden opgericht. Deze is helemaal?akoestisch bewerkt.

http://keyproductions.hyves.nl/

@Prozei, wow ben jaloers op je access synthesizer?Cool

ziet er erg netjes uit zeg!

251 Users online: 63 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 36.768
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.372.299