Poster: bambamstudio
het resultaat van een productie kon je alleen maar horen. Wat heb jij toch tegen mij? Ik hoef niet zonodig alles te laten horen wat ik maak. Veel zijn inderdaad in opdracht voor DJ's. Ghostwriter heet dan. (Tiesto heeft er ook een paar) en die laat ik hier NIET horen. Als je nu wat vriendelijker zou zijn tegen mij, had ik je graag een keer uitgenodigd in mijn studio. Al vindt ik dat ik me niet hoef te bewijzen.
yup, en wat is daar mis mee?
Wtf? Wat Bjorn zegt dus.
Ik was benieuwd, ga jij bijdehand lopen doen. Ga ik bijdehand terug lopen doen en dan heb ik ineens weer iets tegen je? Je stelt je veel te vaak aan wat dat betreft. J?j bent degene die overal een probleem van maakt.
Maar goed, zoals Bjorn al zei, ik was alleen benieuwd, ik kraakte geen van je online te vinden producties af ofzo, het was gewoon een fucking normale vraag :') Ik wilde alleen weten of je je studio verhuurde. En nu ineens denk je dat ik ruzie zoek
Poster:?-FLoriZ-
Zolang jij niet even goed produced/even grote studio hebt en naamsbekendheid als Marc heb je weinig te zeggen.
Beetje zielige reactie Floriz... Ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom... Die post van je raakt kant noch wal
Poster:?Bjorn1419
Jij zegt toch dat afgekraakt worden echt niet zo interessant is, dat zijn niet mijn woorden. Waar hebben we het nou over, Sebasz is benieuwd naar een productie, en kennelijk is dat een mega probleem omdat jullie gelijk het gevoel hebben dat als Sebasz er benieuwd naar is, Marc zich gelijk moet bewijzen terwijl hij gewoon interesse toont. De boodschap is nu wel duidelijk, Marc heeft geen zin om zijn producties te horen, Sebasz ligt er vast niet wakker van.
Neem het ze allemaal niet kwalijk. Maar inderdaad, hoewel ik niet eens producties wilde horen maar alleen maar wilde weten of hij zn studio verhuurde omdat ik geen producties van hem kon vinden.
Als bambam zich niet meteen aangevallen voelde was er geen probleem geweest?

maar oke als we nu dan weer rustig kunnen doen en foto's kunnen posten?