Laat je studio eens zien! (29/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 04-02-2011 18:28
@bambam: ik heb trouwens een vraag over de studio mixer bij jou, en ook in het algemeen in professionele studios. want ik vraag me altijd af, heb je die via midi met je computer aangesloten als controller ofzo, of heb je al de mic's en instrumenten in die mixer, en die dan via een geluidskaart in je computer? of zit het anders?
bambamstudio    posted on 04-02-2011 22:48
Mixer is een analoge mixer waar al mijn synths op aangesloten zijn. De mics gaan via aparte voorversterkers direct de audio interface in. Vanuit de mixer gaan vier sporen ook naar de audio interface, zodat ik deze kan opnemen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 04-02-2011 @ 22:49:26 (21%)
Lucalicious    posted on 04-02-2011 23:39
oh ok ik snap m, danku!
bambamstudio    posted on 05-02-2011 10:49
Laatste toevoeging: ROland GAIA SH-01:

Roland GAIA SH-01
Lucalicious    posted on 06-02-2011 12:55
ziet er mooi uit bambam!
Sebasz    posted on 06-02-2011 13:03
Verhuur jij eigenlijk ook je studio bambam? Want echt producties maken heb ik niet van je gezien?Cool
bambamstudio    posted on 06-02-2011 16:31
producties kun je ook niet zien, alleen maar horen
Phunkdeluxe    posted on 06-02-2011 19:45
Lekkere studio's hier!
Op dit moment heb ik 2 x KRK 5g2 & M-audio keyrig 49 & Monitor standaards van Quiklock!
En een bagger windows PC 1,6 ghz..
Ga volgende maand macbook pro 13 inch aanschaffen & voor in studio een 27 inch monitor :D
BennoRevelli    posted on 07-02-2011 13:01
Poster: Phunkdeluxe
Lekkere studio's hier!
Op dit moment heb ik 2 x KRK 5g2 & M-audio keyrig 49 & Monitor standaards van Quiklock!
En een bagger windows PC 1,6 ghz..
Ga volgende maand macbook pro 13 inch aanschaffen & voor in studio een 27 inch monitor :D

Lekker bezig Youri!?Cool
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
User edit by BennoRevelli on 07-02-2011 @ 13:02:15 (1%)
Sebasz    posted on 07-02-2011 14:41
Poster: bambamstudio
producties kun je ook niet zien, alleen maar horen
 Oh als je dan toch bijdehand wil gaan doen: 'producties maken' is een proces, en dat kun je eventueel wel zien.

Dusssssss nog een poging: Ik kan maar 2 producties van je vinden, produceer je ook meer? Of hoe zit dat eigenlijk? Want je hebt best veel stuff dus vandaar dat ik me afvroeg waarom er maar 2 eigen producties ofzo op je site staan
T-to-the-J    posted on 07-02-2011 17:36
Bambam produceerd in naam van artiesten die liever anoniem blijven( Bron: DJR MSN Group)
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Bjorn1419    posted on 07-02-2011 18:17
geheimzinnig hoorCool
bambamstudio    posted on 07-02-2011 19:03
Poster: Sebasz
Oh als je dan toch bijdehand wil gaan doen: 'producties maken' is een proces, en dat kun je eventueel wel zien.

Dusssssss nog een poging: Ik kan maar 2 producties van je vinden, produceer je ook meer? Of hoe zit dat eigenlijk? Want je hebt best veel stuff dus vandaar dat ik me afvroeg waarom er maar 2 eigen producties ofzo op je site staan

het resultaat van een productie kon je alleen maar horen. Wat heb jij toch tegen mij? Ik hoef niet zonodig alles te laten horen wat ik maak. Veel zijn inderdaad in opdracht voor DJ's. Ghostwriter heet dan. (Tiesto heeft er ook een paar) en die laat ik hier NIET horen. Als je nu wat vriendelijker zou zijn tegen mij, had ik je graag een keer uitgenodigd in mijn studio. Al vindt ik dat ik me niet hoef te bewijzen.

Poster:?Bjorn1419
geheimzinnig hoorCool

yup, en wat is daar mis mee?
User edit by bambamstudio on 07-02-2011 @ 19:04:17 (12%)
main    posted on 07-02-2011 19:05
kies mij kies mij kies mij!Cool
bambamstudio    posted on 07-02-2011 19:12
Poster: main
kies mij kies mij kies mij!Cool

breng gebak mee, en je bent welkom !!! MAg jij hier iedereen gaan vertellen dat ik geen opschepper ben. Want kennelijk dien ik me te bewijzen! Bij deze nodig ik je uit. Stuur maar ff een mailtje vor een afspraak.
User edit by bambamstudio on 07-02-2011 @ 19:13:53 (100%)
-FLoriZ-    posted on 07-02-2011 19:23
Poster: Bjorn1419
geheimzinnig hoorCool
  Zolang jij niet even goed produced/even grote studio hebt en naamsbekendheid als Marc heb je weinig te zeggen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
main    posted on 07-02-2011 19:23
haha klinkt goed! gebakje heb ik er wel voor overCool
kun je in de vakantie een keer?

ik pm je eventjes mn email Winking my eye
Bjorn1419    posted on 07-02-2011 19:53
Poster: -FLoriZ-
Zolang jij niet even goed produced/even grote studio hebt en naamsbekendheid als Marc heb je weinig te zeggen.

Beetje vreemde beredenering heh, dus niemand hier mag iets over hem zeggen omdat hij een grotere studio heeft en beter produceert?

Poster: bambamstudio
het resultaat van een productie kon je alleen maar horen. Wat heb jij toch tegen mij? Ik hoef niet zonodig alles te laten horen wat ik maak. Veel zijn inderdaad in opdracht voor DJ's. Ghostwriter heet dan. (Tiesto heeft er ook een paar) en die laat ik hier NIET horen. Als je nu wat vriendelijker zou zijn tegen mij, had ik je graag een keer uitgenodigd in mijn studio. Al vindt ik dat ik me niet hoef te bewijzen.

Tuurlijk hoef je niets te bewijzen, Sebasz is alleen benieuwd naar een productie van je, dat mag toch? Quote van je site: 'al is Marc wel druk bezig met een eigen dance album'. Zulk soort producties kan je toch gewoon aan hem laten horen, in plaats van je aangevallen te voelen. Maarja het maakt mij niet uit, als jij geen behoefte hebt om je producties met ons te delen, dan niet.
Mixt-Ape    posted on 07-02-2011 19:55
Waarom zou hij iets moeten laten horen? Ik heb zelf nog NOOIT een productie online gezet. Wat zou hij er nu aan hebben om iets online te zetten? Afgekraakt worden door mensen die er niks van kennen is echt niet ZO interessant hoor...
Bjorn1419    posted on 07-02-2011 19:59
Het kan me voorstellen dat zijn producties van hoog niveau zijn, daar mag die toch best trots op zijn? En waarom ben je nou bang om afgekraakt te worden, de meeste mensen geven je gewoon opbouwende kritiek wat je zal helpen hoorSmile

Ik zeg niet dat hij iets moet laten horen, Sebasz is alleen benieuwd. Hij moet helemaal niets..
Mixt-Ape    posted on 07-02-2011 20:06
'Bang' om afgekraakt te worden? Hoeveel mensen op dit forum hebben volgens jou een deftige kennis van productie? 1%? Dan laat ik mijn producties liever aan kenners horen Winking my eye
Bjorn1419    posted on 07-02-2011 20:21
Jij zegt toch dat afgekraakt worden echt niet zo interessant is, dat zijn niet mijn woorden. Waar hebben we het nou over, Sebasz is benieuwd naar een productie, en kennelijk is dat een mega probleem omdat jullie gelijk het gevoel hebben dat als Sebasz er benieuwd naar is, Marc zich gelijk moet bewijzen terwijl hij gewoon interesse toont. De boodschap is nu wel duidelijk, Marc heeft geen zin om zijn producties te horen, Sebasz ligt er vast niet wakker van.
bambamstudio    posted on 07-02-2011 20:22
Er komt in maart een review over mij gemaakt door main en?lucalicious Winking my eye Back ontopic and show those pics!
main    posted on 07-02-2011 20:25
indeedCool
Bjorn1419    posted on 07-02-2011 20:25
Ik zal binnenkort ook is een foto'tje maken! Op dit moment heeft het nog niet echt een fijne opstelling, maar het begint inmiddels ergens op te lijken!

245 Users online: 53 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 41.758
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.377.289