Poster: -FLoriZ-
Zolang jij niet even goed produced/even grote studio hebt en naamsbekendheid als Marc heb je weinig te zeggen.
Beetje vreemde beredenering heh, dus niemand hier mag iets over hem zeggen omdat hij een grotere studio heeft en beter produceert?
Poster: bambamstudio
het resultaat van een productie kon je alleen maar horen. Wat heb jij toch tegen mij? Ik hoef niet zonodig alles te laten horen wat ik maak. Veel zijn inderdaad in opdracht voor DJ's. Ghostwriter heet dan. (Tiesto heeft er ook een paar) en die laat ik hier NIET horen. Als je nu wat vriendelijker zou zijn tegen mij, had ik je graag een keer uitgenodigd in mijn studio. Al vindt ik dat ik me niet hoef te bewijzen.
Tuurlijk hoef je niets te bewijzen, Sebasz is alleen benieuwd naar een productie van je, dat mag toch? Quote van je site: 'al is Marc wel druk bezig met een eigen dance album'. Zulk soort producties kan je toch gewoon aan hem laten horen, in plaats van je aangevallen te voelen. Maarja het maakt mij niet uit, als jij geen behoefte hebt om je producties met ons te delen, dan niet.