Poster: bambamstudio
Bij die?Auralex?MoPads zitten 2 extra blokken zodat ze recht staan: (door de hoek van de foto lijken mijn monitoren naar boven te richten, dit s niet zo!)
Poster: Ren?Kuppens
Ik heb hier eens rond zitten kijken en het valt mij op dat bijna iedereen die KRK Rockit6 heeft..
Ben ik de enige die dat echt ver van clean af vindt zitten??!
Poster: Seca
Bambam, hoe houd jij je studio zo stof-vrij?
Ik heb het even voor je nagevraagd bij KRK en die bevestigen wat ik eigelijk al zeker wist:?de woofers zitten onder een bepaalde hoek in de gebhuizoing voor een perfect stereo beeld, dus plat leggen is NIET aan te raden daar dan het stereo beeld verstoord wordt.
Ik heb hier eens rond zitten kijken en het valt mij op dat bijna iedereen die KRK Rockit6 heeft..
Nieuwe audio interface update:
Poster: Vassilli
Ik vind krk's ook niet echt mooi klinken. Ik heb nu Yamaha NS-10's en HS80M die klinken veel beter.
Poster: Lucalicious
heb ze ook eens naast elkaar gezet, maar ik zou de krk's nemen, die yamaha's zijn wel mooi helder, maar missen alle bass.
missen laag of zit er gen laag in het signaal? Een Dj monitor moet aan andere eisen voldoen dan een studio monitor, waar je je geluid zo clean mogelijk wilt hebben. ?Maar dit is al 40.000x vertelt hier
de yamaha's geven midden en hoge frequenties heel goed weer, maar de bassen vallen een beetje weg, echt lage tonen geeft ie niet goed weer. maar dat is met een sub natuurlijk goed op te lossen.
maar krk's geven vind ik dus een beter totaal beeld.
nogmaals, een sub gebruik je NIET voor je eindmix....
nee dat snap ik ook wel, maar ik bedoel meer dat je het daar evt mee kunt oplossen als je de bass erg mist.
nee dat snap ik ook wel, maar ik bedoel meer dat je het daar evt mee kunt oplossen als je de bass erg mist.
de yamaha's geven midden en hoge frequenties heel goed weer, maar de bassen vallen een beetje weg, echt lage tonen geeft ie niet goed weer. maar dat is met een sub natuurlijk goed op te lossen.
maar krk's geven vind ik dus een beter totaal beeld.
laat maar, ik ga er al geen antwoord meer op geven.....