Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio'
Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien
What do you think about Laat je studio eens zien! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@Look Mooie studio. Maar hoe heb je het gedaan met je USB aansluitingen? Want je hebt een muis en toetsenboard en die M-Audio en aan gezien de macbook maar 2 usb aansluitingen heeft.
@Delcone Top beeldscherm! Via VGA ziet het er allemaal een stuk minder uit maar als je hem via DVI aansluit is het echt heel mooi! Qua televisie is ie ook erg scherp (mits je digitale tv hebt) analoge tv is niet je dat.. Maar voor z'n prijs (266 inc. verzending) een topding!
@indra123 In het wired apple toetsenbord zitten 2 usb poorten, vandaar
@Xtremer Wilde ik eigenlijk ook maar werd me toch te duur en deze bevalt me net zo goed, misschien zelf beter vanwege de tv aansluitingen.
@Look ja klopt maar ik heb gelezen dat die niet genoeg power leveren ofzo? Maarja ik ga morgen maar eens die keyboard bestellen en zon verloop stekkertje van Mini-Displayport naar DVI
@indra123 Thanks! :D Dat die USB-poorten te weinig power hebben heb ik nog niks van gemerkt, ik heb m'n muis erop aangesloten en af en toe hangt m'n iPod er ook aan, werkt prima. Keyboard is een echte aanrader!
Verder te zien: - Apple MacBook Pro 15' 2,66 GHz Mid 2009 - Apple LED Cinema Display 24' - Apple Logic Studio 9 - Apple Magic Mouse - Apple Wireless Keyboard - Apple Remote & Docking station - M-Audio Keystation 49e MIDI-Keyboard - KRK Rokit RP6 G2
Wat vindt jij van Alicia Key's? Heb de reclame video's gezien van NI.. Ziet er enorm mooi uit. Als je dezelfde klank kunt krijgen zoals zij uit haar piano, gewoonweg geweldige artieste is ze ook!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.