Poster: hoppie
volgens mij een andere videokaart of een splitter
correct me if i'm wrong!
Poster: Luni-B
Als je dat video kaart dat aan kan + huidige windows software kan er maar 1 extra scherm worden ingesteld. dus ja zal software matig iets moeten installeren. die laptop die daar staat is ong vanaf 1200 euro
Poster: DJJS
nice! ben je links?
Poster: BboyV
ik post ook maar ff wat fotos:
^^
Effe een vraagje; ik zit e al een tijdje af te vragen hoe je op een laptop 2 schermen aansluit? Heb je dan een of ander bakske nodig ofzo? :P
Poster: djmathijs
En hoe zit het met de batterijen, raken deze snel op?
Poster: LaidbackPoster: BboyV
^^
Effe een vraagje; ik zit e al een tijdje af te vragen hoe je op een laptop 2 schermen aansluit? Heb je dan een of ander bakske nodig ofzo? :P
--
--
Correct me if I'm Wrong maar volgens mij staat die macbook hier los van de 2 schermen en staat er nog een Windhoos pc onder!..
could be just me though.Klopt, de schermen hangen aan een pc...
Poster: bambamstudioPoster: LaidbackPoster: BboyV
^^
--
--
Correct me if I'm Wrong maar volgens mij staat die macbook hier los van de 2 schermen en staat er nog een Windhoos pc onder!..
could be just me though.
Klopt, de schermen hangen aan een pc...
ahzoo :P
Ok dan, toch bedankt
Binnenkort verhuizen we en dan ga ik me volledig installeren in mn nieuwe kamer,(als 'k genoeg centjes heb ofcourse ;p)
Zal dan ook eens een fotoken uploaden
Poster: Outsider
Is dat een touchscreen dat rechterscherm ?