Poster: LilQuint
@Stagiar -- Ik ben al 4/5 jaar bezig met draaien.
Me site was dan denk ik fout gegaan ofzo was er ook de heledaag aan aan het werken.
Hier de site :www.lilquint.yolasite.com
Poster: nils7Poster: LilQuint
Me site was dan denk ik fout gegaan ofzo was er ook de heledaag aan aan het werken.
Ik zou wel oppassen met je contact informatie op je site zoals telefoonnummers en adressen, zeker als het opgepikt wordt door google is dat in de toekomst lastig weg te krijgen (en je weet nooit waar dat goed voor is, daarnaast zet je je hele gear op je site met meteen een afhaal adres!). Een fatsoenlijk email adres of contact form is voldoende lijkt me! (Doe ook wat aan je schrijfstijl aub, ik weet dat het tof klinkt tussen je maten maar op je site...?)Als je een bedrijf hebt zijn de gegevens ook te vinden via de kamer van koophandel, dat is ook openbaar, dus waarom zou je geen adres gegevens op je website zetten......
Poster: bambamstudioPoster: nils7Poster: LilQuint
Ik zou wel oppassen met je contact informatie op je site zoals telefoonnummers en adressen, zeker als het opgepikt wordt door google is dat in de toekomst lastig weg te krijgen (en je weet nooit waar dat goed voor is, daarnaast zet je je hele gear op je site met meteen een afhaal adres!). Een fatsoenlijk email adres of contact form is voldoende lijkt me! (Doe ook wat aan je schrijfstijl aub, ik weet dat het tof klinkt tussen je maten maar op je site...?)
Als je een bedrijf hebt zijn de gegevens ook te vinden via de kamer van koophandel, dat is ook openbaar, dus waarom zou je geen adres gegevens op je website zetten......
En wat nou als je niet geregistreert bent bij KvK?
Poster: bambamstudio
yup
Poster: Delcone
Deel je ervaringen?
Ik ga een macbook pro halen en daar wil ik dan de motu 828mk3 firewire op hebben.