Poster: Stefjuuh
Of gewoon heeel relaxed onderuitgezakt zitten..
Poster: Lawrenz
Om de hele discussie maar is af te kappen over dat (af)mixen enzo: als ik echt bezig ben met de track mix ik af op m'n KRK's en m'n Sennheiser HD25-II. Daarna gooi ik em op m'n telefoon waar ik em met verschillende oordopjes nog is beluister. Soms vallen dingen daarop meer op dan op de KRK of Sennheiser. Dan stuur ik em ook nog is naar een paar andere producers en andere mensen met verstand ervan en laat hun tips geven, ook over de mix. Ik laat het niet bij ??n geluidsbron waar ik mijn mix op maak!
Poster: MoXeGy
die hebben wij ook op school, klinken best aardig
Poster: main
tja, allemaal leuk en aardig. maar een beter studio dan bambam krijgt niemand hier
mijn studio bestaat nu uit: fl studio xxl producer editon. en voor de rest lekker niks.
Poster: Ren?Kuppens
En geloof me die wil niemand hier of ja niet willen is groot woord maar niemand zal er mee overweg kunnen..
Daar zit jaren lang uitvogelen en kennis in zo'n studio.. groten namen als Steve Angello Axwell etc hebben niet voor niks mensen die met hun zulke studio's in gaan
En geloof me die wil niemand hier of ja niet willen is groot woord maar niemand zal er mee overweg kunnen..
Daar zit jaren lang uitvogelen en kennis in zo'n studio.. groten namen als Steve Angello Axwell etc hebben niet voor niks mensen die met hun zulke studio's in gaan
Poster: bambamstudio
Welke monitoren heb je?
Poster: Gagarin12
Ja, maar grote namen durf ik deze toch niet te noemen wanneer ik over studio's spreek hoor. Dan zou ik eerder maar eens in de rockwereld gaan kijken. Danceartiesten maken veel hun tracks thuis in een eenvoudige studio om die dan af te werken in iets minder bescheiden en natuurlijk heb je daar iemand voor nodig want je weet helemaal niet hoe het boeltje in mekaar zit. Het is nl niet zo opgezet als thuis.
Poster: LilQuint
Gewoon een paar van die goedkope boxjes.
De KRK's komen binnen
Weet nog niet welke .
Iemand Tips?
Laturr!
Poster: bambamstudio
Gebruik je ze ook beiden voor produceren? zo ja hoe heb je ze gesynct?
en @hoppie: groot scherm is een must en die kosten geen ruk meer tegenwoordig.