Poster: Lawrenz
Hier weer een piccie:
Wat je ziet:
Macbook Pro 15" (2.66 Ghz, 4 GB RAM, Mac OS X 10.6 Snow Leopard) met Logic
2x KRK RP5 (G1)
2x Samsung T200 schermen
Windows PC (Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.16 Ghz, 4 GB RAM, Windows 7) met FL Studio (laatste project dat ik ga maken in FL!)
Behringer Xenyx 1202FX
Wel aanwezig, niet te zien:
Sennheiser HD25 headphone
Emu XMidi 1x1 USB midi interface aan een 76-toetsenkeyboard
Korg Nanokey (ideaal om onderweg te werken)
Gitaar+versterker
Wat komt:
Logic Studio 9
Audio-interface voor Mac & PC
Tja... een DJ set? Maar aangezien ik een arm studentje ben zal dat niet zo heel snel komen!
Poster: Lawrenz
@ Twizz: weet ik, komt binnenkort nog wel is, maar thanks voor de tipHeb al van die schuimdingetjes gezien waardoor ze schuin naar boven gericht worden. Maar zolang ik het goed vind klinken heb ik liever eerst Logic Studio 9 of een goeie audio-interface dan dat ik weer 50 euro aan zulke dingetjes uitgeef!
Poster: TwizzPoster: Lawrenz
Ze zijn gemaakt en ingesteld om het geluid recht naar voren zo neutraal mogelijk te laten klinken dus...
Yeah right, KRK Rockids die neutraal klinken! :P
Poster: tairip
Poster: Illusion
De rp 5 in ieder geval niet
Poster: trustt
Als jullie het kunnen veroorloven om monitors van meer dan 1000 ? per stuk?te kopen... Btw wat maakt het uit dat je in een homestudio, alle details en weet ik veel moet kunnen horen die toch pas van belang worden bij het afmixen. ...?Altijd dat gezever?over monitors man man..
Poster:?trustt
Lijkt wel uit?eind jaren 90, begin 2000 te horen.?Klinkt serieus echt niet van deze tijd,-
Poster:?trustt
die tracks hebben ook ab-so-luut geen diepgang.
Poster: tairip
Poster: RoyBeware
Hoe bevallen de KRK's? Welke zyn het?:P
Poster:?Thomassz
Ik geloof Vxt6 ofzo.,
leuke studio hoor. Is dat Logic Pro? En welke software gebruik je nog meer?
Poster: MoXeGy
die hebben wij ook op school, klinken best aardig
klopt we hebben nu ook studio lessen. het enige jammere aan de opleiding is dat je zowat nergens in een studio stage kan lopen.
klopt we hebben nu ook studio lessen. het enige jammere aan de opleiding is dat je zowat nergens in een studio stage kan lopen.