Laat je studio eens zien! (12/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

wico    posted on 31-08-2009 13:29
zijn er mensen die hun studio delen met andere mensen

dus bijvoorbeeld 1 studio en 2 personen
Dolivieira    posted on 31-08-2009 13:34
Poster: bambamstudio
Ik heb een korte video tour gemaakt: www.youtube.com

Heb je nog een paar productie die je met dat spul heb gemaakt, Ik wil weleens wat horen. Dat bedoelde ArCee ook, denk ik.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Stagiar    posted on 01-09-2009 18:19
Poster: wico
zijn er mensen die hun studio delen met andere mensen

dus bijvoorbeeld 1 studio en 2 personen

Nog niet, ben op dit moment bezig met het zoeken van een huis/appartement samen met een vriend van mij. Hebben al aardig wat muziek gemaakt samen en willen dat tegen de tijd dat we een huisje hebben ook zo gaan combineren.
Bouncy    posted on 04-09-2009 15:53
Hmm....

Tsja... wat zal ik eens zeggen...

Equipment:
M-Audio Triggerfinger
Behringer MXB1002 (tsja.. doet wat ie moet doen...)
Sennheiser profipower met een oranje plopkap..
Logic Studio
Ableton Live
Roland E-14 (word gebruikt als midi keyboard)

& natuurlijk..

M'n FF-Class Macbook White
2,1 Ghz Core2Duo
4 Gig Rambam
320 Gig 7200RPM WD Scorpio schijfke
GMA950 (maar gelukkig heb je voor audio geen videokaart nodig)

En nog een heleboel puinhoop (d'r word geleeft)

vragen?
User edit by Bouncy on 04-09-2009 @ 16:28:54 (28%)
Lawrenz    posted on 04-09-2009 16:13
Ziet er goed uit. Ja ik heb wel een vraag :P Ik heb je een hele hoop over producties en produceren zien spreken/typen, maar heb nog nooit een productie van je gehoord. Ben je nog steeds aan het oefenen of heb je al iets wat je kunt laten horen? (Of heb ik er tot nu toe altijd overheen gekeken xD)
justjustin    posted on 04-09-2009 16:14
Poster: Bouncy

vragen?

JAH!!! Ik vraag me af waarom je wel een macbook hebt maar geen mooier scherm voor je pc...Dat is toch het minimale wat je kan doenWinking my eye
ianroma    posted on 04-09-2009 16:25
Leuke studio hoor bouncy, maar je mag echt wel een ander scherm halen:P haha.
Bouncy    posted on 04-09-2009 16:27
Ik doe een aantal exclusieve producties voor dansgroepen en sommige mensen die ik overbodig vind om te posten..
Verder dat beeldscherm... hou op schij uit, dat scherm zit aan m'n macbook gekoppelt en werkt perfect! Ik geef liever m'n geld ergens anders aan uit!
Xtremer    posted on 04-09-2009 16:29

Even een kleine update. De Macbook Pro (2,66 GHz 15 inch) met Logic Pro 9 is nieuw. Ga de Macbook vooral gebruiken voor grafisch werk voor school, maar vind het toch wel interessant om Logic te proberen. Ik ga zeker nog geen overstap maken, omdat ik eerst alles eruit wil kunnen halen wat erin zit. Werk namelijk met Cubase Studio 5 op de PC en daar weet ik ook nog lang niet genoeg van. Ik heb onderhand wel wat dingetjes gemaakt met Cubase, zoals deze track.

Qua updates heb ik eerlijk gezegt nog geen idee, 2 schermen en een groter meubel zouden wel erg handig zijn. Als ik er eenmaal aan toe ben wil ik kijken voor een Access Virus TI (TI2).
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
bambamstudio    posted on 04-09-2009 18:17
Poster: djdolivieira

Heb je nog een paar productie die je met dat spul heb gemaakt, Ik wil weleens wat horen. Dat bedoelde ArCee ook, denk ik.

staat wat ouds op mn website, hier in de producers hoek staat ook ergens iets. Voor actuele tracks, ff man Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
bambamstudio    posted on 04-09-2009 18:18
Poster: Lawrenz
Ziet er goed uit. Ja ik heb wel een vraag :P Ik heb je een hele hoop over producties en produceren zien spreken/typen, maar heb nog nooit een productie van je gehoord. Ben je nog steeds aan het oefenen of heb je al iets wat je kunt laten horen? (Of heb ik er tot nu toe altijd overheen gekeken xD)

Nice hoekje!!
Bouncy    posted on 04-09-2009 19:22
Poster: bambamstudio

Nice hoekje!!

Die doos.. logic... komt jou bekend voor? :P
bambamstudio    posted on 05-09-2009 02:28

Die doos.. logic... komt jou bekend voor? :P

uhuh, die had ik in mn studio staan Happy, laughing
Bouncy    posted on 05-09-2009 21:39
Die studio van Xtremer is trouwens veel dikkere shiiit!!
Lawrenz    posted on 06-09-2009 14:06
Hier weer een piccie:
Wat je ziet:
Macbook Pro 15" (2.66 Ghz, 4 GB RAM, Mac OS X 10.6 Snow Leopard) met Logic
2x KRK RP5 (G1)
2x Samsung T200 schermen
Windows PC (Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.16 Ghz, 4 GB RAM, Windows 7) met FL Studio (laatste project dat ik ga maken in FL!)
Behringer Xenyx 1202FX
Wel aanwezig, niet te zien:
Sennheiser HD25 headphone
Emu XMidi 1x1 USB midi interface aan een 76-toetsenkeyboard
Korg Nanokey (ideaal om onderweg te werken)
Gitaar+versterker
Wat komt:
Logic Studio 9
Audio-interface voor Mac & PC
Tja... een DJ set? Maar aangezien ik een arm studentje ben zal dat niet zo heel snel komen!
Dolivieira    posted on 06-09-2009 18:43
Hier weer een piccie:

Wat je ziet:

Macbook Pro 15" (2.66 Ghz, 4 GB RAM, Mac OS X 10.6 Snow Leopard) met Logic

2x KRK RP5 (G1)

2x Samsung T200 schermen

Windows PC (Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.16 Ghz, 4 GB RAM, Windows 7) met FL Studio (laatste project dat ik ga maken in FL!)

Behringer Xenyx 1202FX

Wel aanwezig, niet te zien:

Sennheiser HD25 headphone

Emu XMidi 1x1 USB midi interface aan een 76-toetsenkeyboard

Korg Nanokey (ideaal om onderweg te werken)

Gitaar+versterker

Wat komt:

Logic Studio 9

Audio-interface voor Mac & PC

Tja... een DJ set? Maar aangezien ik een arm studentje ben zal dat niet zo heel snel komen!

Ziet er zeer mooi en georganisserd uit man, ?netjes
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Estacy    posted on 06-09-2009 18:55
FL Studio (laatste project dat ik ga maken in FL!)

Stoppen met producen of ga je voor een ander programma? Verder wel een mooi hoekje
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Lawrenz    posted on 06-09-2009 19:17
Poster: Estacy

FL Studio (laatste project dat ik ga maken in FL!)

Stoppen met producen of ga je voor een ander programma? Verder wel een mooi hoekje

Thanks! Die Macbook heb ik niet voor niets gekocht, ik ga geheel over naar Logic Studio voor al het produceerwerk, zowel house als de andere genres waar ik mee bezig ben Winking my eye

Bouncy    posted on 06-09-2009 19:52
Logic is leuk, alleen voor mashuppen heb ik alleen wel de voorkeur voor ableton (vanwege de geweldige time stretching). K kan natuurlijk ook rewire setupje maken tussen ableton en logic, alleen fikt m'n macbook dan bijna weg (core temp: 90 graden celsius)... vraagt allemaal nogal veel...
Lawrenz    posted on 07-09-2009 08:12
Logic is leuk, alleen voor mashuppen heb ik alleen wel de voorkeur voor ableton (vanwege de geweldige time stretching). K kan natuurlijk ook rewire setupje maken tussen ableton en logic, alleen fikt m'n macbook dan bijna weg (core temp: 90 graden celsius)... vraagt allemaal nogal veel...

Voor mashuppen heb ik tot nu toe ook altijd Ableton gebruikt. In Logic 8 is daar geen beginnen aan omdat het warpen daar echt niks is. Ben wel benieuwd naar de timestretching mogelijkheden van Logic Studio 9, als dat een beetje goed werkt zou alles vanuit ??n programma gedaan kunnen worden!
RoyBeware    posted on 07-09-2009 18:06
Hier mijn basis producing hoekje Happy, laughing
Er gaat nog veel veranderen, maar het begin is er.
Let niet op mijn behangetje haha.. Was nog van me zusje Happy, laughing Maja, als je een grotere kamer krijgt Happy, laughing Dan komt dat behangen later wel hihi..

Aanwezig:

Apple Mac 20"
ESI Keycontrol 25
Logitech speaker setje Happy, laughing

Voor in de toekomst komt er nog veel bij...
O.a. Microfoon, ext, soundcard mogelijk nieuw meubel....
User edit by RoyBeware on 07-09-2009 @ 18:08:40 (75%)
Bouncy    posted on 07-09-2009 18:23

Voor mashuppen heb ik tot nu toe ook altijd Ableton gebruikt. In Logic 8 is daar geen beginnen aan omdat het warpen daar echt niks is. Ben wel benieuwd naar de timestretching mogelijkheden van Logic Studio 9, als dat een beetje goed werkt zou alles vanuit ??n programma gedaan kunnen worden!

Timestretching werkt mooi in Logic 9, alleen kan ik nog niet vinden hoe je het zelfde effect kan krijgen als in ableton...
Lawrenz    posted on 07-09-2009 18:51

Timestretching werkt mooi in Logic 9, alleen kan ik nog niet vinden hoe je het zelfde effect kan krijgen als in ableton...

Hou me op de hoogte! Eerst maar ff m'n schoolgeld betalen en dan pas de nieuwe Logic dus dat duurt nog ff?Cool

Gery    posted on 09-09-2009 14:13
De eeuwige discussie zeker tussen VXT en rokit... Overal op producers fora ed werd mij de raad gegeven om voor de vxt's te gaan. ik heb er geen spijt van, ik heb ze sinds vandaag en ze bevallen super! Happy, laughing
DJ - Producer
RoyBeware    posted on 10-09-2009 21:44
Hoe bevallen de KRK's? Welke zyn het? Happy, laughing :P

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

227 Users online: 105 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 240
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.893.785

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use