Poster: bambamstudio
Ik heb een korte video tour gemaakt: www.youtube.com
Poster: wico
zijn er mensen die hun studio delen met andere mensen
dus bijvoorbeeld 1 studio en 2 personen
Poster: Bouncy
vragen?
Poster: djdolivieira
Heb je nog een paar productie die je met dat spul heb gemaakt, Ik wil weleens wat horen. Dat bedoelde ArCee ook, denk ik.
Poster: Lawrenz
Ziet er goed uit. Ja ik heb wel een vraag :P Ik heb je een hele hoop over producties en produceren zien spreken/typen, maar heb nog nooit een productie van je gehoord. Ben je nog steeds aan het oefenen of heb je al iets wat je kunt laten horen? (Of heb ik er tot nu toe altijd overheen gekeken xD)
Poster: bambamstudio
Nice hoekje!!
Die doos.. logic... komt jou bekend voor? :P
Hier weer een piccie:
Wat je ziet:
Macbook Pro 15" (2.66 Ghz, 4 GB RAM, Mac OS X 10.6 Snow Leopard) met Logic
2x KRK RP5 (G1)
2x Samsung T200 schermen
Windows PC (Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.16 Ghz, 4 GB RAM, Windows 7) met FL Studio (laatste project dat ik ga maken in FL!)
Behringer Xenyx 1202FX
Wel aanwezig, niet te zien:
Sennheiser HD25 headphone
Emu XMidi 1x1 USB midi interface aan een 76-toetsenkeyboard
Korg Nanokey (ideaal om onderweg te werken)
Gitaar+versterker
Wat komt:
Logic Studio 9
Audio-interface voor Mac & PC
Tja... een DJ set? Maar aangezien ik een arm studentje ben zal dat niet zo heel snel komen!
FL Studio (laatste project dat ik ga maken in FL!)Stoppen met producen of ga je voor een ander programma? Verder wel een mooi hoekje
Poster: EstacyPoster: Lawrenz
FL Studio (laatste project dat ik ga maken in FL!)
Stoppen met producen of ga je voor een ander programma? Verder wel een mooi hoekjeThanks! Die Macbook heb ik niet voor niets gekocht, ik ga geheel over naar Logic Studio voor al het produceerwerk, zowel house als de andere genres waar ik mee bezig ben
Logic is leuk, alleen voor mashuppen heb ik alleen wel de voorkeur voor ableton (vanwege de geweldige time stretching). K kan natuurlijk ook rewire setupje maken tussen ableton en logic, alleen fikt m'n macbook dan bijna weg (core temp: 90 graden celsius)... vraagt allemaal nogal veel...
Voor mashuppen heb ik tot nu toe ook altijd Ableton gebruikt. In Logic 8 is daar geen beginnen aan omdat het warpen daar echt niks is. Ben wel benieuwd naar de timestretching mogelijkheden van Logic Studio 9, als dat een beetje goed werkt zou alles vanuit ??n programma gedaan kunnen worden!
Poster: BouncyPoster: Lawrenz
Voor mashuppen heb ik tot nu toe ook altijd Ableton gebruikt. In Logic 8 is daar geen beginnen aan omdat het warpen daar echt niks is. Ben wel benieuwd naar de timestretching mogelijkheden van Logic Studio 9, als dat een beetje goed werkt zou alles vanuit ??n programma gedaan kunnen worden!
Timestretching werkt mooi in Logic 9, alleen kan ik nog niet vinden hoe je het zelfde effect kan krijgen als in ableton...Hou me op de hoogte! Eerst maar ff m'n schoolgeld betalen en dan pas de nieuwe Logic dus dat duurt nog ff?