Poster: Roy-776
Wat doet die glazen kast onder het bureau?
Poster: TheMole
Ik vraag me altijd af waar zo'n studio mengpaneel juist voor dient al die knoppen etc
Poster: TheMole
Ik vraag me altijd af waar zo'n studio mengpaneel juist voor dient al die knoppen etc
Poster: Nandi
Ik ook
Heel mooi djmamo, kan je zeker wat uurtjes indoorbrengen
Nog niet echt een super studio te noemen maar tis wel een begin :P
Poster: RiX
@ DJ-Xtremer... nice!! En nog een linkspoot ook. Heb je speciaal opgeruimd voor de foto? :D
Poster: DeteqBoy
maar waar staan je boxen dan voor produceren xtremer?
Poster: DJ-Xtremer
Na de DJM staan 2 KRK VXT-6 monitoren op het programma die overgens een stuk beter klinken dan de RP series.
Poster: Xitrate
De eerste series ja, maar niet dan de tweede series (RP6G2).? Wat ik heb gehoord van een aantal mensen die de VXT-6 hadden is dat de RP6G2 voller klinkt dan de VXT, waardoor ze zijn overgestapt op de RP6G2. Dus waarom voor de dure kiezen als je goedkoper beter af bent?![]()
Voorderest is het zowieso onzin om het zo te zeggen, volgens mij heb je ze nog nieteens naast elkaar gehoort maar gewoon uitgegaan van het feit dat de VXT-serie de duurste lijn is in de serie.
Poster: DJ-Xtremer
Niet oordelen als je niets weet. Ik heb zowel de RP-6 als de VXT's getest bij Feedback Apeldoorn EN Rotterdam! Als je uitgaat van het oordeel van een ander ben je slim bezig zeker. Apparaten waar geluid uikomt moet sowieso eerst testen voordat je oordeel geeft.