earproof.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

XL-L    posted on 15-09-2008 20:23
Ik ben van plan om zeer binnenkort gehoorbescherming(op maat gemaakt) aan te schaffen. Nu weet ik dat er veel verschillende merken zijn(variphone, filterz, alpine, earproof etc.) maar mijn voorkeur gaat op een of andere manier toch uit naar Earproof. Ik heb even de search gebruikt maar ik kon niet echt goede informatie vinden over deze oordoppen. dus bij deze: heeft er iemand ervaring met de opmaat gemaakten doppen van earproof( de ER serie)? zitten ze ook lekker met een HP op? en welke demping is aan te raden(9/15/25dB )

Geld speelt geen rol, heb dr alles voor over om mijn oren te beschermen.

alvast bedankt,
XL-L

What do you think about earproof. ??

Vote :   

Basrose    posted on 15-09-2008 21:00
er is al een topic waar veel te lezen is over gehoorbescherming en de diverse ervaringen van mensen.

Dat is DIT topic
XL-L    posted on 15-09-2008 22:19
dat is waar, heb die topics al uitgezocht maar niet echt informatie over Earproof.dus daarom dit topic
tairip    posted on 15-09-2008 23:15
Poster: XL-L
dat is waar, heb die topics al uitgezocht maar niet echt informatie over Earproof.dus daarom dit topic

Vaak kan je dan beter verder gaan in een topic wat al bestaat en wat over het zelfde onderwerp gaat! Namelijk; Gehoorbescherming. Zo blijft alles wat overzichtelijker en duidelijker. Alles bij elkaar in 1 topic.
Als iemand anders dan nog eens weer zoekt dan vindt hij alle info in 1 topic.
Lead    posted on 16-09-2008 10:04
Het is inderdaad beter om in het andere topic verder te gaan....

Dit behoort eerder toe aan het algemene topic over gehoorbescherming zodat dit beter voor mensen terug te vinden is (indien iemand de Search gebruikt).

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 16-09-2008 10:06 (8%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

158 Users online: 60 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 49.279
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.956.571