hulp bij trus en verlichting
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

creeky    posted on 15-09-2008 20:17
hallo

ik wil op mijn kamer trus ophangen maar welke moet ik hebben ?

ik wil ook graag lampen erbij dus ik zat te denken aan een paar led parren en dmx controler
ik had deze lampen gevonden

http://www.velleman.be/nl/nl/product/view/?id=363952
http://www.highlite.nl/index.php/highlite/silver.econtent/catalog/highlite/showtec/lightcontrollers/dmx_lightcontrollers/scanmaster_2
removed link
http://www.highlite.nl/index.php/highlite/silver.econtent/catalog/highlite/showtec/foggers_effects/showtec_effects/clubfazer
removed link

ps mijn kamer is 4m bij 4.5m

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Mod edit by tairip on 14-10-2008 21:37 (24%)

What do you think about hulp bij trus en verlichting ??

Vote :   

no-rush    posted on 15-09-2008 20:58
ziet er goed uit maar is een rook mashine niet onhandig op je kamer ??Cool
en ik zou gaan kijken voor een laser in het egt anders kan het erg tegenvallen (als je het via internet koopt)

mzzl Cool
djmamo    posted on 15-09-2008 21:44
de grote vraag die ik nu heb bij het lezen van je topic....... waarom zou je dit willen?
www.moonentertainment.nl
MoXeGy    posted on 15-09-2008 22:07
een klein stukje truss met eventueel wat kleine parretjes kan heel mooi en sfeervol zijn maar ik zou geen lasers, rookmachines etc. pakken.
creeky    posted on 15-09-2008 22:34
ik wil graag gaan oefen voor dmx prgrameren voor kliene drive in showtjes

en de laser heb ik in het egt gezien en vond hem wel gaaf
User edit by creeky on 15-09-2008 @ 22:34:39 (77%)
no-rush    posted on 16-09-2008 16:39
okCool
Big-x    posted on 16-09-2008 16:46
Draai je veel?
als je nog niet zo heel veel draait zou ik dit nog niet kopen, kun je altijd huren als het nodig is Winking my eye
greup    posted on 16-09-2008 16:49
is het verlichting die je alleen thuis gaat gebruiken? Of wil je er ook mee on the road. (hoop het nietCool)
creeky    posted on 16-09-2008 17:03
ik draai niet oz veel dat wil ik wel maar ja
de lampen ga ik dus ook niet heel veel mee schouwen maar als ik ergens heen ga neem ik ze dus mee
Tizio    posted on 16-09-2008 19:13
Kijk, ik heb meteen een flinke collectie apparatuur voor m'n drive in show gekocht, Wat bestaat uit robuuste dingen die tegen een stootje kunnen en blijven functioneren... Die ledpars zijn leuk voor je slaapkamer, alleen verder zou ik er niets mee durven doen.

Als je wil oefenen met het programmeren van dmx, zijn daar best programma's voor te vinden voor op de computer. Maar waarom zou je dit willen? Als er apparatuur is, kun je zo wat maken en licht is niet het belangrijkste (voor een drive in show zeker niet!) Je hebt het wel nodig natuurlijk, alleen zonder muziek heb je sowieso geen show..

Mijn advies, koop eerst wat dj gear en leer goed draaien. Dan kun je altijd je drive in show doen (trouwens, heb je al speakers dan?) En nog meer advies, als je ites voor je drive in show koopt, zorg dan dat het geen troep is! Het kan misschien wat meer kosten bij aanschaf, alleen je bent veel zekerder van je spullen en ze gaan ook veel langer mee.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
no-rush    posted on 16-09-2008 22:23
ik ben het met tizio eens de dj gear di je nu hebt is niet echt super naar mijn mening ik zou dat eerst verbeeteren Cool

heel veel suc6Cool
Tizio    posted on 17-09-2008 08:07
Trouwens, Creeky, vmx 1000 broeder, als je iets gaat upgraden zoals in je booth gezien, zou ik dat niet doen door iets wat €100 eruo duurder is ofzo, maar wat doorsparen en dan meteen iets goeds kopen...
Tomazos    posted on 14-10-2008 20:27
Poster: creeky
ik wil graag gaan oefen voor dmx prgrameren voor kliene drive in showtjes

en de laser heb ik in het egt gezien en vond hem wel gaaf

Mocht je de instelling hebben ooit hier je beroep van te maken..
ik werk bij id&t + Q-dance.. die gasten die dat doen, hebben het allemaal via grafisch liseum gedaan.

maar als je de basis wilt leren, gewoon de handleiding erbij pakken, en 2 kleine goedkope scansHappy, laughing

de werking van DMX zelf, ben ik Volledig in thuis, maar is erg lastig uit te leggen met text hoe dat allemaal werktHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
presto    posted on 15-10-2008 10:37
Upgrade van dj booth lijkt me hier toch de hoogste prioriteit inderdaad...
poedel    posted on 15-10-2008 15:56
Maar toch lijkt me een truss met een paar lampen eraan een best stijlvolle thuisverlichting :P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

238 Users online: 16 Guests (222 Unknown)
Pages generated today : 72.800
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.801