CDJ-800mk1 deed ff raar
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 15-09-2008 19:28
Net tijdens het draaien miste ik zowel door de HP als de Master de bas opeens.
Na wat luisteren bleek heel het signaal erg zacht, met, als de ik de fader openzette
een lichte brom door de monitors (zoals je weleens op grote PA hoort wanneer het spul openstaat zonder muziek.) Even wat geklooid met de RCA's, maar dit hielp niet. Voor de zekerheid de cdj uitgezet en de brom op kanaal 1 was weg! Ik al bang dat er iets met de cdj aan de hand was WOW ! Maar nu zette ik hem weer aan, en alles is weer normaal! Iemand enig idee ? Of toch een RCA tegen de behuizing van de mixer? Enkel vreemd dan dat het pas opgelost na een 'reboot'van de cdj-800...
Vond het toch zomaar 'eng'ook al lijkt het zo plots als het kwam, nu ook weer weg. Hopelijk niets ernstigs?

What do you think about CDJ-800mk1 deed ff raar ??

Vote :   

Victor    posted on 16-09-2008 08:36
Je zal toch wat meer moeten testen om er zeker van te zijn dat het aan je cd-speler ligt. Het kan ook een slecht contact zijn (al heb je wel gewiebeld aan je connectors). Vervang in ieder geval die kabels en test eens een andere cd-speler op hetzelfde kanaal van je mixer.
-Richard-    posted on 16-09-2008 16:44
Vooralsnog niet meer voorgekomen, maar neemt niet weg dat ik hoop dat je gelijk hebt, en dat het niet aan de cdj ligt. Was ook de 1ste keer dat ik dit meemaakte, en toevallig ook sinds ik mijn 'oude' mixertje weer heb aangesloten vanwegen problemen met mijn djx op 't moment! Thanks! Hoeft alsnog niet perse aan de cdj te liggen dan Happy, laughing!
-Richard-    posted on 25-09-2008 18:55
Update Happy, laughing

Zojuist had ik het verschijnsel weer ..
Dit keer dus om te testen enkel de mixer uitgeschakeld, en vervolgens weer aangezet, en...
alles weer normaal! Denk dus dat de Pioneer mij niet in de steek liet, maar de mixer!
Ik blij, gezien ik als ik uit de keuze ben toch een andere mixer ga halen Winking my eye!
Topic mag wat mij betreft dicht, gezien de meesten hier toch niet veel aan hebben (a).
DJ_IVI-R    posted on 25-09-2008 20:25
aardlus?
www.nikan.be
-Richard-    posted on 25-09-2008 20:46
Uh...Hoe bedoel je IVI-R ?
Hoe ontstaat dat of voorkom ik dat dan?
Het spul is allemaal net zo aangesloten als voorheen met mijn andere cd spelers dan toendertijd...
Of bedoel je iets mis ín de mixer of iets?
misschien toch nog interessant dan, doe topic nog maar niet opslot Winking my eye!

This is an old Topic

No new postings for 6.122 days.
 Post CommentThat would be 204.1 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

35 Users online: 6 Guests (29 Unknown)
Pages generated today : 19.266
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.683