zoals je kan lezen in de titel heeft iemand ervaring met mini laptops? het zou ook fijn zijn om te weten hoe mini ze zijn dus een vergelijking
alvast bedankt, job
What do you think about mini laptop, iemand ervaring ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Even specificeren kan geen kwaad denk ik wat vind jij mini ? 12''? Je hebt er met of zonder besturingssysteem...dus maak hier even een selectie van, is wel zo makkelijk denk ik !
Poster: no-rush mijn moeder heeft zoon eepc ik zou gewoon een normaale laptop kopen
Eventueel wel een kleine...vb: Dell XPS M1330, ultralichte en mooie 13"-laptop, verkrijgbaar met de specificaties van een gemiddelde laptop, kwaliteit van Dell aan een zacht prijsje!
(Ik ben namelijk nogal een Dell-liefhebber)
www.facebook.com/vinniebegooddj
This is an old Topic
No new postings for 6.203 days. Post CommentThat would be 206.8 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.