Poster: Robin_E`
Een oud-klasgenoot van mij (wel een jaar ouder) heeft werk bij een boomkwekerij en daar verdient hij iets van 2.70 per uur, maar moet in de vakantie 5 uur per dag en 4 dagen in de week werken (4*5*2.70 = 54,- per week) Helaas was ik volgens hun te jong en mocht ik volgend jaar terug komen
Poster: Sammow
what the hell is dat daar in nederland, kinderarbeid ofzo?
in belgie kan je mits wat research iets van 11 euro per uur hebbe voor een vakantiejobje
Poster: Sammow
what the hell is dat daar in nederland, kinderarbeid ofzo?
in belgie kan je mits wat research iets van 11 euro per uur hebbe voor een vakantiejobje
Poster: ccc
11 uur!?
Ik ben 18 en ben opzoek geweest naar een vakantie baantje en uiteindelijk ook een bijbaantje voor op de zaterdag. Ik verdien nu 4.30 netto. Dus hoe gaat dat in belgie er aan toe? Of ben je toevallig rond de 25 dan kan ik mij zo'n bedrag wel voorstellen.
Poster: djwork
@ Dj Reino:
Zijn die motors vn je plaatje van jou..
In dat geval zou ik wel weten hoe ik aan geld zou moeten komen als je het nodig hebt:D
Verkopen!! 1. Geen bezine koste meer 2. Fietsen is gezond:D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.