What do you think about Hoe kom ik aan geld voor m'n installatie ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hoe weet gij da gvd ze hebben door hoe ik aan mijn materiaal zen geraakt
hehe nee nee :d
effe terug on topic: - veel zagen bij u ouders - klagen da ge te weinig zakgeld krijgt :p - familie hun geld afluizen - zeggen da ge verjaart :p - handtassen stelen van oude bomma's ...
User edit by DjEternity on 16-07-2005 @ 18:18:41 (79%)
ga eerst maar een half jaar sparen,en dan klaag je niet meer. ik heb ook heel lang moeten wachten ,en toen het zover was ,liep me vader te zeiken dat het tog wel heel veel geld.was maar ik heb hem kunnen overtuigen na 1.5 jaar sparen.
Nou ik wil niet echt vervelend doen, maar als ik jullie booth zie val ik soms echt achterover. Daar staat vaak voor zo'n 3 a 4 duizend euro.. hoe komen jullie aan dat geld ;S
Nou ik wil niet echt vervelend doen, maar als ik jullie booth zie val ik soms echt achterover. Daar staat vaak voor zo'n 3 a 4 duizend euro.. hoe komen jullie aan dat geld ;S
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.