Nu ik een aantal jaartjes draai is het er eindelijk van gekomen dat ik een producing pc aan kan/mag schaffen. Nou heb ik de pc al helemaal samen gesteld op de geluidskaart na. Daar gaat ook mijn vraag over. Creative werd me sterk afgeraden omdat dit toch echt voor gamers is en niet voor "pro-audio". M-Audio werd me als eerste aangeraden. Deze kaarten spreken me ook erg aan. En dan voornamelijk de M-Audio Audiophile 2496 vanwege zijn lage prijs. Zou deze alleen niet voldoende zijn voor mijn wensen dan zat ik te denken aan de M-Audio Delta 44 of Delta 66. Alleen zag ik dit op een ander forum staan:
M-Audio Delta 66 (of 44 als je geen S/Pdif en MIDI nodig hebt)...
Bedoeld die gene hiermee dat je niet met MIDI kunt werken als je de 44 kiest?
Dan nog een vraag over Fruity Loops. Hoe zit het met de ondersteuning van Vista met Fruity Loops? En ook met alle vst's.
Gr Dennis
What do you think about Welke geluidskaart ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Waar heb ik zowel digitaale of analooge ingangen voor nodig? Ik wil wel wat extern spul er aan aanhangen zoals een Behringer BFC en een Synthesizer. En wil er ook gewoon mixen vanaf mijn mixer kunnen opnemen.
Voor de rest weet ik ook niet echt waarvoor ik zo'n ingangen/uitgangen nodig heb. Kan iemand mij dit vertellen? voor bijv. verschillende externe apparatuur.
Ik heb zelf een emu 1212 kaart Deze ligt denk net boven je budget. Maar een 0404 is goed genoeg. Emu is de profesionele tak van creative Vergeet niet dat de uit/ingangen op deze kaarten allemaal jack zijn. Al ga je met een standaard pc speaker setje werken heb je een verloopje nodig.
maar topic is al meer dan een maand oud ben benieuwt of de ts al een geluidskaart heeft gevonden
Fruity Loops gaat vloeiend op vista normaal. Enkel niet op mac
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.