Poster: DJ-Xtremer
Tja ben nog geen 18, maar wil niets liever dan daarbij zijn!
Poster: Smiddey
8 VIP kaarten besteldkwam er vrij makkelijk doorheen en had ze om 5 over 1 ook wel betaald.hele tijd F5-en vlak voor 1 uur
was binnen twee uur ook al uitverkocht dus je moest er wel heel snel bij zijn
Poster: Illusion
8 kaarten:S 2 visa cards zeker ofzo. Kan maar 4 maximaal.
Ben jij iemand die ze voor vrienden heeft gekocht, of ben jij zo'n etterbakje die ze voor smerig geld weer op marktplaats verkoopt. Dat komt zo veel voor tegenwoordig, en het zijn dikke kutstreken, omdat de EChte liefhebbers (zoals q-dance het beschreef) niet heen kunnen.
Ik ga ook heen, had precies om 1 uur besteld en uiteraard VIP natuurlijk. Hopen dat de wachttijden om naar binnen te gaan niet te lang zijn (zoals vorig jaar).
En de prijs van jullie kaartje wordt waargemaakt als je daar binnen bent.! Wat een geweldig feest was het vorig jaar.
Poster: DJ-Xtremer\
Tja ben nog geen 18, maar wil niets liever dan daarbij zijn!
Poster: Ferrox
WTF? Nu al uitverkocht?
Normaal duurt dat 2 maanden.. das echt niet leuk meer dit
Gaat al een paar jaar heel snel. kun je nagaan hoe populair Qlimax is. Defqon idem dito
Maak je maar niet druk, ik ben niet iemand die t verpest voor de echte liefhebberswant dat ben ik zelf namelijk ook
Ik kon maximaal 10 kaarten bestellen en heb er toen 6 besteld. later bleek dat er nog 2 mensen mee wilden dus heb ik er alsnog 2 bij besteld. was geen probleem. de website lag er wel om de haverklap uit maarja..En idd. als je het doet, doe het dan goedq-base was qua organisatie super dus ik denk dat qlimax dat ook wel wordt
Met hoeveel mensen ga jij heen Kratoz?grtz
Poster: D-Ray
Neeej... ga al Scantraxx 4okt.. en thrillogy
Poster: Illusion
Jaa wil ik OOk nog kaarten voor bestellen. Zijn nog steeds regular. MAare meeting doen we ff zeker?:p wie doet er mee:p Qlimax Dj Resource meeting:D