Qlimax 2008 wie is er bij (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RePlayz    posted on 13-09-2008 16:05
Gegroet,

heb zojuist kaartje gekocht voor Qlimax 2008. Voor mij voor het eerst, maar ik heb er hoge verwachtingen van. Volgens mij wordt het een super-feest!

Wie van jullie is er ook bij?

What do you think about Qlimax 2008 wie is er bij ??

Vote :   

Bas_del_Mar    posted on 13-09-2008 17:04
Damn, ik was net te laat voor kaarten.. echt balen. Is er iemand die toevallig nog 2 kaarten overheeft? En niet tegen woekerprijzen zoals al die smerige handelaars op marktplaats e.d.
freezer    posted on 13-09-2008 20:49
ik ben erbij
RoyBeware    posted on 13-09-2008 21:17
ik niet
Synchronizer    posted on 13-09-2008 21:51
8 VIP kaarten besteldCoolkwam er vrij makkelijk doorheen en had ze om 5 over 1 ook wel betaald.hele tijd F5-en vlak voor 1 uurCoolwas binnen twee uur ook al uitverkocht dus je moest er wel heel snel bij zijnCool
Xtremer    posted on 13-09-2008 22:46
Tja ben nog geen 18, maar wil niets liever dan daarbij zijn!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Wout-r    posted on 13-09-2008 22:56
Poster: DJ-Xtremer

Ik ben nu ook nog geen 18, volgend jaar ga ik waarschijnlijk wel... Ik ben zelf een house-fan, maar een vriend van me is helemaal gek van 'the harder styles' Winking my eye En aangezien Gelre Dome 10 minuten van mijn huis weg is, en het natuurlijk ieder jaar weer een vette show is, ga ik er wel een keer heen Happy, laughing
Illusion    posted on 13-09-2008 22:58
Poster: Smiddey
8 VIP kaarten besteldCoolkwam er vrij makkelijk doorheen en had ze om 5 over 1 ook wel betaald.hele tijd F5-en vlak voor 1 uurCoolwas binnen twee uur ook al uitverkocht dus je moest er wel heel snel bij zijnCool

8 kaarten:S 2 visa cards zeker ofzo. Kan maar 4 maximaal.

Ben jij iemand die ze voor vrienden heeft gekocht, of ben jij zo'n etterbakje die ze voor smerig geld weer op marktplaats verkoopt. Dat komt zo veel voor tegenwoordig, en het zijn dikke kutstreken, omdat de EChte liefhebbers (zoals q-dance het beschreef) niet heen kunnen.

Ik ga ook heen, had precies om 1 uur besteld en uiteraard VIP natuurlijk. Hopen dat de wachttijden om naar binnen te gaan niet te lang zijn (zoals vorig jaar).

En de prijs van jullie kaartje wordt waargemaakt als je daar binnen bent.! Wat een geweldig feest was het vorig jaar.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Synchronizer    posted on 15-09-2008 09:33
Poster: Illusion

8 kaarten:S 2 visa cards zeker ofzo. Kan maar 4 maximaal.

Ben jij iemand die ze voor vrienden heeft gekocht, of ben jij zo'n etterbakje die ze voor smerig geld weer op marktplaats verkoopt. Dat komt zo veel voor tegenwoordig, en het zijn dikke kutstreken, omdat de EChte liefhebbers (zoals q-dance het beschreef) niet heen kunnen.

Ik ga ook heen, had precies om 1 uur besteld en uiteraard VIP natuurlijk. Hopen dat de wachttijden om naar binnen te gaan niet te lang zijn (zoals vorig jaar).

En de prijs van jullie kaartje wordt waargemaakt als je daar binnen bent.! Wat een geweldig feest was het vorig jaar.

Maak je maar niet druk, ik ben niet iemand die t verpest voor de echte liefhebbersCool want dat ben ik zelf namelijk ookSmile having fun
Ik kon maximaal 10 kaarten bestellen en heb er toen 6 besteld. later bleek dat er nog 2 mensen mee wilden dus heb ik er alsnog 2 bij besteld. was geen probleem. de website lag er wel om de haverklap uit maarja..

En idd. als je het doet, doe het dan goedCool q-base was qua organisatie super dus ik denk dat qlimax dat ook wel wordtCool

Met hoeveel mensen ga jij heen Kratoz?

grtz

Dj-Styloz    posted on 15-09-2008 10:33
Poster: DJ-Xtremer
 \
achja nog maar 4 jaartjes voor jouw w8en Winking my eye
ik ga denk wel btw !
ccc    posted on 15-09-2008 10:35
Echt te ziek voor woorden dit. Ik heb geen eens een kaartje kunnen bestellen. Om 4 uur was het helemaal uitverkocht. Echt te idioot!!!!!.
Al mijn vrienden hebben een kaartje, behalve ik.

Ik zat achter mijn pc zaterdag en was echt compleet aan het afdraaien. Cool

Neem in godsnaam dan een grotere locatie.
User edit by ccc on 15-09-2008 @ 10:35:37 (1%)
Ferrox    posted on 15-09-2008 10:36
WTF? Nu al uitverkocht?

Normaal duurt dat 2 maanden.. das echt niet leuk meer dit Unhappy
ccc    posted on 15-09-2008 10:38
Vorig jaar was het 4 dagen meen ik, maar dit jaar 3 uur is echt niet leuk.

Ik had me dit jaar voorgenomen om op de dag zelf te bestellen, en dat lukt niet eens.
Synchronizer    posted on 15-09-2008 10:42
Poster: Ferrox
WTF? Nu al uitverkocht?

Normaal duurt dat 2 maanden.. das echt niet leuk meer dit Unhappy

Gaat al een paar jaar heel snel. kun je nagaan hoe populair Qlimax is. Defqon idem dito
Ferrox    posted on 15-09-2008 11:19
Gaat al een paar jaar heel snel. kun je nagaan hoe populair Qlimax is. Defqon idem dito

tot nu toe 3 jaar erbij kunnen zijn. Tja, jammer Unhappy
Illusion    posted on 15-09-2008 12:06
Maak je maar niet druk, ik ben niet iemand die t verpest voor de echte liefhebbersCool want dat ben ik zelf namelijk ookSmile having fun
Ik kon maximaal 10 kaarten bestellen en heb er toen 6 besteld. later bleek dat er nog 2 mensen mee wilden dus heb ik er alsnog 2 bij besteld. was geen probleem. de website lag er wel om de haverklap uit maarja..

En idd. als je het doet, doe het dan goedCool q-base was qua organisatie super dus ik denk dat qlimax dat ook wel wordtCool

Met hoeveel mensen ga jij heen Kratoz?

grtz

Ik ga met 2 vrienden van mijWinking my eye Als een aantal kennissen van me ook heen gaan gaan we ook met hun. We hebben Vip dus dat wordt weer gratis fruit:D.

Ik heb trouwens vanaf 11 uur al op ticketonline gezeten. Hoorde toen van anderen dat ze er niet op konden. Rond 1 uur paar keer op F5 en ik kon ze bestellen. Was volgens mij 1 van de eersten.
Synchronizer    posted on 15-09-2008 12:42
gratis fruit? hahaCool wat zijn nog meer VIP extra's dan behalve andere ingang en vip area?

grtzz
Arii    posted on 15-09-2008 14:40
Ben al 3 keer geweest... maar omdat Fabulous samenvalt (en ik veel meer om house geef), ga ik lekker naar de BrabantHallen toe. Ook wat makkelijker met vervoer!

Voor de rest, veel plezier!
Sunrise8    posted on 15-09-2008 16:13
ja ich bin dabei. heb een uur moete wachte in de free record, maar het word het hopeljik waard :D

mensen, geen troost trouwens, want als het goed is komt er nog een week van tevoren een verkoop van kaarten die niet zijn betaald, netzoals bij defqon het geval was.

en trouwens, word dat bedrag gelijk van je rekening afgeschreven, of gebeurt dat pas later?? als je het via de telefoon hebt besteld dan:P.. heb wel mailtje met bevestiging gehad, maar nog niks van me rekening af. en hoelang duurt het trouwens voordat ik ze in huis heb?

heb namelijk nog nooit via telefoon besteld.. :P
maja word topfeestje, na q-base had ik beetje ruzie met me ouders, maar dit ga ik dus mooi niet misse he !!:P
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 15-09-2008 @ 16:20:14 (100%)
DeteqBoy    posted on 15-09-2008 16:52
huppa mijn ticket is in de pocket :D meteen om 1 uur voor de FRS gestaan maar dan heb je ook wat :P ga met 3 vrienden, net zoals vorig jaar. wordt zeker weer superdik :D
Sunrise8    posted on 17-09-2008 15:01
meeting, meeting!! :D hahaa

ik heb zowiezo nummer van illusion (Kratoz), dus zowiezo ga ik daar ff same mee BeuQe.. en als iemand hem ook nog kent, word het zo steeds een grotere groep :D
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 17-09-2008 @ 15:04:09 (100%)
D-Ray    posted on 17-09-2008 16:37
Neeej... ga al Scantraxx 4okt.. en thrillogy
Illusion    posted on 17-09-2008 17:40
Poster: D-Ray
Neeej... ga al Scantraxx 4okt.. en thrillogy

Jaa wil ik OOk nog kaarten voor bestellen.  Zijn nog steeds regular. MAare meeting doen we ff zeker?:p wie doet er mee:p Qlimax Dj Resource meeting:D
DeteqBoy    posted on 17-09-2008 19:31
Vind het opzich een goed idee Happy, laughing
SilvioAquila    posted on 18-09-2008 08:56
Om half 3 kon ik nog 4 kaartjes krijgen Happy, laughing ben derbij!!!!
Sunrise8    posted on 18-09-2008 11:48
Poster: Illusion

Jaa wil ik OOk nog kaarten voor bestellen.  Zijn nog steeds regular. MAare meeting doen we ff zeker?:p wie doet er mee:p Qlimax Dj Resource meeting:D

topidee. nou jij bent vip dus laten we afspreken bij de viptrap als die er is:P. ik sta zowiezo in me scantraxx shirt dus makkelijk te herkenne :D
Music made me who i am

401 Users online: 334 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 8.182
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.276.155