Ben m eigenlijk nog niet tegen gekomen hier, maar ik mis wel vaker wat volgens m'n vrouw maar zou een topic/sectie met dj biography's niet leuk cq een aanwinst zijn voor DJR??
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wijzigen is net als de Producties (en links toevoegen), nog niet helemaal goed werkend.... Er zitten maar 7 dagen in een week waarvan we ook nog een normale baan hebben....
Damn, en ik maar hopen dat ik de enige met een vergelijkbaar probleem was?? Daar gaat dan nog zoveel % naar je vrouw, zoveel % naar je honden, zoveel % naar je hobby, zoveel % naar die *#%@ boodschappen eens per week etc, etc, etc
This is an old Topic
No new postings for 6.208 days. Post CommentThat would be 206.9 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.