Heey beste leden ik ben opzoek naar Prodigy - No good!
Heeft iemand deze op vinyl en wil die hem kwijt? ik heb er wel een aantal euries voor over, mits in goede staat!
Geen gekkenwerk natuurlijk maar mocht je hem hebben liggen en denken..... ik doe die tairip er een plezier mee! zeg wat je er voor moet hebben en ik zeg wel ja of nee!
mailen kan ook naar: <mail>gerard@bse-pro.nl</mail>
What do you think about [GZ] Prodigy - No good (start the dance) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Alleen nog reageren als je een eerste persing hebt!
*** Slotje, ik heb hem net ff nieuw (3e persing) gehaald bij de jongens van hemmes in Groningen. Ik heb alleen nog intresse in een eerste persing!!! ***
niet veel keus meer vinyl (goeie zaak trouwens koop daaar altijd mn hardstyle plaaten) maareh als jullie nog goeie HRDSTL nummers wten dan mag ik het graag horen ik zie er altijd wel wat over mn hoofd
aha ik mag er graag ff langs fietsen tijdens mn tussen uren:P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.327 days. Post CommentThat would be 244.2 months or a whopping 20.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...