www.housecontainer.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

HouseContainer    posted on 10-09-2008 07:51
Gisteravond de laatste hand gelegd aan de lay-out van de Offici?le website van DJ House Container. Met de acapella van de maand, nieuwe mashups en mixen die je kunt downloaden een interessante website om in de gaten te houden.

Offici?le website van DJ House Container met Mashups, Mixen & Downloads
User edit by HouseContainer on 19-11-2009 @ 00:05:11 (5%)

What do you think about www.housecontainer.nl ??

Vote :   

OrsonWelsh    posted on 10-09-2008 09:12
house containerConfused??

leuke reclame by the way

en ook al joomla? check dan ook binnenkort www.orsonw.com voor mijn nieuwe releases, mixen en nog meer info!
User edit by OrsonWelsh on 10-09-2008 @ 09:13:22 (100%)
Xitrate    posted on 10-09-2008 11:51
Site ziet er goed uit! Maar what's up with the name? :P
Xtremer    posted on 10-09-2008 12:16
House ContainerCool. Lay-out is een beetje Vista achtig heWinking my eye. Maar wel leuk.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Stefjuuh    posted on 10-09-2008 13:21
zal ns naar je mixen kijken, site is wel netjes gemaakt hoor! Ben persoonlijk niet echt een fan van een apart intro...
RoyBeware    posted on 10-09-2008 16:06
Nette site hoor...
Het heeft wel wat Vista achtigs idd...
Maar verder netjes :D

Zie dat je net nieuw bent.. Welkom @ DJResource.
Enjoy.
User edit by RoyBeware on 10-09-2008 @ 16:08:09 (72%)
tairip    posted on 10-09-2008 16:51
Eindelijk eens een site die weer profi uitstraling heeft en geen word art letters!
Nvie    posted on 10-09-2008 17:15
Waarom heb je deze Joomla! template gekozen? Niet om het een of ander, maar de template is standaard en heeft nou niet echt veel met muziek te maken?

Daarnaast zou ik je menu ook lekker Nederlands maken, net als de titels en "written by" dingetjes. Mengelmoesje Engels - Nederlands is echt niet profi...

Voor de rest is het een leuke site!
Roov    posted on 10-09-2008 17:23
Website ziet er goed uit! Blijf ik zeker even in de gate houden!
tairip    posted on 10-09-2008 17:26
Poster: Nvie
Waarom heb je deze Joomla! template gekozen? Niet om het een of ander, maar de template is standaard en heeft nou niet echt veel met muziek te maken?

Daarnaast zou ik je menu ook lekker Nederlands maken, net als de titels en "written by" dingetjes. Mengelmoesje Engels - Nederlands is echt niet profi...

Voor de rest is het een leuke site!

Ow standaard dingetje? Okeej logisch dat ie dan profi lijkt! :P
P.s. je kan die toch wel aanpassen lijkt me?
RoyBeware    posted on 10-09-2008 17:29
Ik dacht ook dat hij hem zelf had gemaakt....
RiX    posted on 10-09-2008 17:30
ik wilde dat ook wel geloven haha... maar ik dacht die swooshes aan de zijkanten al te herkennen lol
Roov    posted on 10-09-2008 17:31
W8 ff, je zegt laatste hand gelegd aan je template? Dat zal niet veel werk zijn denk ik als je de template HIER kan downloaden! :D
Succes met je website
HouseContainer    posted on 10-09-2008 21:44
Website is inderdaad gebaseerd op een template. Alleen template is wel gewijzigd om een vaste achtergrond te geven. Daarnaast is de inrichting van de website wel helemaal te wijzigen. Zolang de website een nette uitstraling heeft vind ik het allemaal goed. Het gaat mij en de bezoekers uiteindelijk om de inhoud. Misschien dat de huidige achtergrond nog een keer wordt vervangen.
Intro wordt kort en krachtig, ik hou zelf ook niet van lange intro's. Je zou het moeten kunnen vergelijken met een korte radio jingle die voor je hem door hebt al weer voorbij is maar toch even zorgt dat de beleving net even anders is.
De naam is niet zomaar verzonnen, maar er zit ook een betekenis achter. Op de website staat de betekenis en herkomst van House Container.
De mix van Engels Nederlands is gedaan omdat ik in de toekomst de website in het Engels wil doen. Door in de menu structuur dat nu al te verwerken blijven links naar je website ongewijzigd. En bezoekers die geen Nederlands kunnen zullen toch de weg vinden op de website. Maar je hebt er inderdaad een punt Nvie.
Nvie    posted on 10-09-2008 21:48
Poster: HouseContainer
Website is inderdaad gebaseerd op een template. Alleen template is wel gewijzigd om een vaste achtergrond te geven. Daarnaast is de inrichting van de website wel helemaal te wijzigen. Zolang de website een nette uitstraling heeft vind ik het allemaal goed. Het gaat mij en de bezoekers uiteindelijk om de inhoud. Misschien dat de huidige achtergrond nog een keer wordt vervangen.
Intro wordt kort en krachtig, ik hou zelf ook niet van lange intro's. Je zou het moeten kunnen vergelijken met een korte radio jingle die voor je hem door hebt al weer voorbij is maar toch even zorgt dat de beleving net even anders is.
De naam is niet zomaar verzonnen, maar er zit ook een betekenis achter. Op de website staat de betekenis en herkomst van House Container.
De mix van Engels Nederlands is gedaan omdat ik in de toekomst de website in het Engels wil doen. Door in de menu structuur dat nu al te verwerken blijven links naar je website ongewijzigd. En bezoekers die geen Nederlands kunnen zullen toch de weg vinden op de website. Maar je hebt er inderdaad een punt Nvie.

Je kunt straks met components als Joomfish heel makkelijk een "bi-langual" website opzetten, inclusief menu, navigatie, enz. Dat is het mooie van zo'n Open Source CMS pakket Winking my eye
OrsonWelsh    posted on 11-09-2008 13:18
Mijn site is ook gebaseerd op joomla. Deze Yoothemes zijn perfect om snel een goed werkende site te hebben. Maar je moet het niet voordoen of het helemaal speciaal voor jou gemaakt is..

beetje vaag
Dj-Styloz    posted on 12-09-2008 10:02
zeker mooi site :o !
HouseContainer    posted on 19-11-2009 00:08
Website is inmiddels toe aan een nieuwe versie. Er is het nodige geupdate en er moet ook nog het ??n en ander gebeuren, maar de nieuwe lay-out draait alvast. Check het zelf op www.housecontainer.nl
Flexii    posted on 19-11-2009 00:26
Poster: HouseContainer

Er is inderdaad niks mis mee om een standaard template te downloaden en die te bewerken, zo ben ik ook begonnen met mijn eerste website, maar dan moet je niet gaan doen alsof je het helemaal zelf gemaakt hebt want een website inhoud geven kan in principe iedereen, als ik mijn zusje van 12 laat zien hoe je teksten typt in dreamweaver en een logo plaatst in photoshop dan kan zij dit zo namaken.
HouseContainer    posted on 19-11-2009 00:28
Ja maar dat is beetje oude discussie, ging nu eigenlijk om de nieuwe lay-out. Die is ook weer op een bestaande template gebaseerd uiteraard.
Limb-Girdle    posted on 21-11-2009 11:39
De crystal template van YOO. zeer nette website, ga hem zeker in de gaten houden!
Thanks 4 sharing.
Where the music meets the deejay!
RiX    posted on 21-11-2009 14:03
Toch heb ik nog steeds een 'verhuizersbedrijfgevoel' bij deze layout... wel een moderne, maar toch...
HouseContainer    posted on 21-11-2009 18:04
Dat 'verhuizersbedrijfgevoel'?moet je me toch eens uitleggen. Lijkt me toch vrij duidelijk dat het om een DJ website gaat.
RiX    posted on 21-11-2009 18:16
Sorry HC. Ik dacht dat je site er nog zo uitzag als op het plaatje in je startpost. Nu met die tt op de achtergrond is er geen twijfel meer mogelijk inderdaad. Ook mooie foto!

let wel: alleen je naam en logo kunnen dan nog misleidend zijn, omdat ze niet duidelijk communiceren dat je een dj bent. Uitleg:
- huis: is home van websites maar ook associatie met makelaar, assuranties, verhuisbedrijf.
- cirkel om huis: geeft dynamiek aan, maar zegt niet direct iets over dj-zijn.
- je naam: Mijn eerste gedachte was: huiscontainer oftewel: kliko... house associeert niet direct met de muziekstijl house.

Je naam i.c.m. het logo kan dus de verkeerde idee opwekken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Zelf heb ik op mijn werk veel met huisstijlen en logo's te maken, dus vragen kan je altijd stellen.
HouseContainer    posted on 21-11-2009 20:38
Nu begrijp ik wat je bedoelt. Heb ook een beetje verkeer wat komt van mensen die zoeken op container bouw. Van die tijdelijke gebouwen opgebouwd uit containers. Dus je hebt in dat opzicht zeker gelijk.

This is an old Topic

No new postings for 5.651 days.
 Post CommentThat would be 188.4 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

191 Users online: 29 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 62.128
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.735.080