Logo maken [HULP AUB] (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Thomas92    posted on 09-09-2008 19:51
Halo ! Ik en mijn vriend draaien al een tijdje en nu gaan we wat meer reclame beginne maken en proberen wat hogerop te klimmen we hebben al een logo gemaakt maar het is nog ni eecht heel shiek en er staat ook een fout in de foto die wij ni kunne verandere want wij wete niet met photoshop om te gaan .
De fout is dat 1366 2008 zou moeten worden en ja kunnen jullie het wat meer effect geve ofzo? meer techno kleuren ofzo? Ik zou het echt zalig vinde als iemand wilt probere !!
Dankje !
Thomas

de url voor groter formaat :http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=374620287&albumID=654868&imageID=9234720

What do you think about Logo maken [HULP AUB] ??

Vote :   

Teckson    posted on 23-09-2008 17:31
ik weet hoe je een logo kunt maken, ik heb er zelf een voor de fun gemaakt :Pje kan dat met een professioneel-prog. doen genaamd AAA-logo het is geweldig voor dat zo'n soort dingen !ik durf te wedden van de mensen die hun logo zelf gemaakt hebben  dat die dat met dit progamma gedaan hebben. Het progamma kost normaal wel wat geld maar als je slim bent kan je het gewoon cracken/hacken of gewoon een TORRENTFILE  downloaden en binnen halen zoals ik gedaan heb !!!!
Big-x    posted on 23-09-2008 18:16
Hier op DJR doen we niks Illegaal Teckson,,
Natuurlijk moet je zelf weten wat je doet,
maar ik denk dat de meeste (o.a ik) hier zwaar op tegen zijn!
User edit by Big-x on 23-09-2008 @ 18:18:49 (3%)
Boyd    posted on 23-09-2008 18:17
He teckson we doen hier niet aan illegaal en torrents!

als iemand een goed programma maakt, hoor hij er ook voor betaald te krijgen.

En, illustrator is toch het meest gebruikte progame voor illustraties en logo's!
Convert    posted on 23-09-2008 20:27
Of Photoshop Winking my eye
jannickv    posted on 23-09-2008 20:57
Poster: Convert
Of Photoshop Winking my eye

neen geen photoshop voor logo's... lees terug
Lead    posted on 23-09-2008 21:07
@Teckson : Forum Rules on DJResource.eu even lezen en ook de FAQ

Als je iets gebruikt voor persoonlijk gewin is het wel zo eerlijk als degene die dat mogelijk maakt voor je er een kleine vergoeding voor krijgt... koop dus de software die je graag gebruikt.

Met torrents is niets mis (WOW gebruikt het ook), alleen de illegale warez en muziek kost mensen hun werk.
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

120 Users online: 28 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 4.437
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.740.952