Halo ! Ik en mijn vriend draaien al een tijdje en nu gaan we wat meer reclame beginne maken en proberen wat hogerop te klimmen we hebben al een logo gemaakt maar het is nog ni eecht heel shiek en er staat ook een fout in de foto die wij ni kunne verandere want wij wete niet met photoshop om te gaan . De fout is dat 1366 2008 zou moeten worden en ja kunnen jullie het wat meer effect geve ofzo? meer techno kleuren ofzo? Ik zou het echt zalig vinde als iemand wilt probere !! Dankje ! Thomas
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik weet hoe je een logo kunt maken, ik heb er zelf een voor de fun gemaakt :Pje kan dat met een professioneel-prog. doen genaamd AAA-logo het is geweldig voor dat zo'n soort dingen !ik durf te wedden van de mensen die hun logo zelf gemaakt hebben dat die dat met dit progamma gedaan hebben. Het progamma kost normaal wel wat geld maar als je slim bent kan je het gewoon cracken/hacken of gewoon een TORRENTFILE downloaden en binnen halen zoals ik gedaan heb !!!!
Als je iets gebruikt voor persoonlijk gewin is het wel zo eerlijk als degene die dat mogelijk maakt voor je er een kleine vergoeding voor krijgt... koop dus de software die je graag gebruikt.
Met torrents is niets mis (WOW gebruikt het ook), alleen de illegale warez en muziek kost mensen hun werk.
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.