Hardstyle Screeches; beste vst
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

martijno    posted on 09-09-2008 15:19
Hallo allemaal,

Met welke vst voor in FL studio kun je het beste hardstyle screeches maken?

mvg. Me

What do you think about Hardstyle Screeches; beste vst ??

Vote :   

Xitrate    posted on 09-09-2008 15:37
klik

Googlen is niet zo moeilijk hoor.
tairip    posted on 09-09-2008 22:44
Poster: Xitrate
klik

Googlen is niet zo moeilijk hoor.

We hebben hier toch ook een forum om op dit soort dingen antwoord te geven?

De FM8 word veel gebruikt....
Xitrate    posted on 10-09-2008 00:07
Poster: tairip

We hebben hier toch ook een forum om op dit soort dingen antwoord te geven?

De FM8 word veel gebruikt....

Tuurlijk, maar aangezien wij ook aandacht besteden aan hun vragen/problemen verwacht ik wel dat ze tenminste zelf ook vooronderzoek hebben gedaan. We zijn hier immers niet om alles maar voor te kauwen. Het enige wat ik hierbij hoefde in te typen was 'hardstyle screeches' en het was meteen de 3e hit van google.

Ik beantwoord vragen met veel plezier maar als ik dit zo zie dan denk ik van komop we zijn hier niet om voor jou even wat in google in te typen, dat kan je zelf ook wel.
Prozei    posted on 10-09-2008 01:30
Poster: Xitrate
Ik beantwoord vragen met veel plezier maar als ik dit zo zie dan denk ik van komop we zijn hier niet om voor jou even wat in google in te typen, dat kan je zelf ook wel.

zelfde als je bij de mediamarkt staat en iets vraagt en de verkoper zegt je moet ff naar een andere zaak gaan daar kunnen ze je beter helpen.
bijna iedereen ken idd googlen maar deze jongen vraagt hier om hulp.
als je iemand gelijk naar google of iets anders verwijst krijg je hier geen leuke gesprekken op djresource

fm8 of pro 53 zijn idd erg lekker beetje met de unison en unison detune spelen.
User edit by Prozei on 10-09-2008 @ 01:48:13 (93%)
Lead    posted on 10-09-2008 02:27
Ik verwacht wel een beetje dat mensen zelf iets aan voorwerk doen, soms is dit minder werk dan een topic te schrijven Winking my eye

Naast Google is de Search van DJR wel het eerste je zou moeten proberen en in dit geval komt daar al aardig wat naar boven.

[Hardstyle VST] geeft aardig wat results en in dit topic staan de nodige tips voor VST's. Laat natuurlijk wel alle ruimte voor mensen om hier iets te tikken als er wat te binnen schiet als er over specifieke plugins vragen ofzo zijn.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 10-09-2008 02:28 (1%)
DeteqBoy    posted on 10-09-2008 17:05
sylenth1 is ook wel een dikke Happy, laughing
Prozei    posted on 10-09-2008 19:58
Poster: DeteqBoy
sylenth1 is ook wel een dikke Happy, laughing

maar sylenth is iets lastiger voor beginners denk ik
Illusion    posted on 11-09-2008 00:03
Poster: Lead
Ik verwacht wel een beetje dat mensen zelf iets aan voorwerk doen, soms is dit minder werk dan een topic te schrijven Winking my eye

Inderdaad. Op deze manier wil je toch geen muziek produceren, dat je het voorgeschoteld krijgt. Via google kan je ongeloofelijk veel informatie vinden over het maken van hardstyle synths en screeches.

Ikzelf lees ook wel op andere forums, maar leer het meeste toch echt van mezelf. En dat is de waarde die je eraan hebtWinking my eye Ik ben er dagelijks mee bezig, en vind het irritant als anderen zo simpel mogelijk hardstyle proberen te maken:p.

Produceren is iets waar je maanden, of zelfs een aantal jaartjes voor nodig bent om het te kunnen. Ik kan jou nu wel een heleboel van mijn dingetjes uitleggen of vertellen, Maar..

Ten 1e: Ik zeg niet hoe ik m'n tracks maak:p blijft lekker voor mezelf Cool

Ten 2e: Producers die zich er echt in verdiepen en veel tijd aan het produceren besteden, daar heb ik respect voor. Daarom ga ik je ook geen VST's voorschotelen. OMDAT ik weet dat het internet vol staat, en dit de makkelijkste weg is natuurlijk.

Ik gun het je wel hoorWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 11-09-2008 @ 00:07:16 (100%)
Lead    posted on 11-09-2008 09:31
Ik denk dat het idee nu wel duidelijk is. Altijd eerst even de Search gebruiken en dan verder vragen met de info die je gevonden hebt.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

174 Users online: 97 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 9.113
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.702.504