Hallo mede dj`s/producers/feestgangers

Ik was al even op de status ''alleen lezen'' actief maar bij deze zal ik mijzelf ook maar even voorstellen..Ik ben Jeroen Blom, 20 jaar, ik kom uit schiedam, ik draai en produceer in het genre hardstyle, en soms geef ik ook nog wellis leuke skihut sessies weg op kleine feestjes en partijen.Mijn dj naam is Hardshort, dit ivm dat ik al sinds jongs af aan eigelijk de bijnaam ''Shorty'' heb gekregen omdat ik nogal klein in verhouding ben met mn leeftijd

en dat is een beetje uit de hand gelopen.. zo kwam ik op het idee,.. kort maar krachtig.. zo was Hardshort geboren..

Ik ben nu zo`n beetje 4/5 jaar bezig met draaien en produceren.. helaas in een arm gezin op gegroeid en geen makkelijke jeugd gehad maar toch het beste er van geprobeerd te maken

Beetje hier en daar mazzeltjes gehad en hulp gehad en nu ben ik toch aardig lekker onderweg..
Op 04-09-2008 ook meegedaan aan de pioneer DJ contest @ HMH waarbij ik mn set echt zwaar verprutst heb door gigantische plankenkoorts (waar ik echt nog nooit last van heb gehad

), een uitvallende tongpiercing, & een cd die niet wilde werken.. Maargoed we gaan gewoon door

Binnenkort zal ik ook mijn booth even posten en wat nummers posten

Bij deze even mijn introductie..Groetjes en iedereen succes met zn eigen werkjes en projecten!Hardshort