Graag zou ik jullie kommentaar willen horen over mijn productie.
Het is een hardstyle track, getiteld "Why You R Here".
Het is gemaakt met (jawel ....) FL Studio
De link naar YouTube in de HM.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
What do you think about [T] DJ Dyno - Why You R Here (Hardstyle) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Merk alleen wel dat het in Fruityloops is gemaakt, de clap in het begin is vrij standaard en na de break bouw je op met een duidelijk Fl-synth. vind het verder echt wel een chil in elkkaar gezette track.
Ik zou hem hier en daar nog iets meer perfectioneren en dan is hij echt relaxed
User edit by Renzis on 08-09-2008 @ 20:55:59 (100%)
Ok dan hoor ik het verkeerd, miss dat je hem idd niet goed hebt ingesteld, ik vind hem iets makkelijk klinken terwijl die andere toon die er een aantal keer doorheen komt echt zwaar goed is, ik had daar meer mee gedaan denk ik.
Edit: Leuke track, alleen vind ik de melodie wat zwak voor een Hardstyle track. Kicks en bass klinkt goed verder goede opbouw.
Ja, die melodie .... Dat vind ik zelf eigenlijk ook niet echt goed, maar dat vind ik dan ook gelijk het moeilijkste van produceren. Ik speel (behalve mijn tt's) ook geen instrumenten, helaas. Dat had het waarschijnlijk wat makkelijker gemaakt.
In ieder geval bedankt voor het luisteren en het kommentaar!
Haha iedere Hardstyle DJ kan zonder Piano of wat voor muziek les Hardstyle maken hoor:P. Je hebt alleen de goede VST's, software en een goedkoop invoer keyboard nodig. Luister naar dit sampletje, 3 tellen werk en je hebt m:P. Zoek de goede tonen met je keyboard en neem het op na een aantal keer oefenen. Daarna verbeter je m met je piano roll of key editor.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.