Midi geluiden nodig
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Glorious-D    posted on 06-09-2008 12:52
Hej, ik heb enkele weken geleden Magix Music Maker 2008 gekocht.( ik moest eerst maar met dit oefenen, dan met een ander prog. , ouders zijn moeilijke mensen Winking my eye ) Ik heb er al heel wat uurtjes op zitten klooten, en nu wil echt beginnen met goede geluiden. Maar ik weet niet waar ik ze vind, dus wat ik zoek is :
Midi geluiden voor melodieën ( jumpstyle, hardstyle achtige geluiden )
Midi Kicks ( harde kicks zoals jumpstyle, hardstyle )
Midi Claps ( jumpstyle, hardstyle )
vocals met veel pit ( eveneens zoals jumpstyle hardstyle )

Waar kan ik deze gratis downloaden ?
en zijn er nog tips voor het gebruiken van Magix Music Maker 2008 ?
TNX !!

What do you think about Midi geluiden nodig ??

Vote :   

Glorious-D    posted on 06-09-2008 13:53
Kickje ?
zalo    posted on 06-09-2008 14:26
gratis? niets is tegenwoordig nog gratis. En waarom een topic kicken dat nog geen uur open is.

Ken je google? Use it! Ik zoek gewoon op midi sound en raad eens ...
User edit by zalo on 06-09-2008 @ 14:28:36 (86%)
Glorious-D    posted on 06-09-2008 16:04
Google kenen we Happy, laughing.
tairip    posted on 06-09-2008 16:35
Midi is geen geluid even voor de duidelijkheid!

Midi is alleen een manier van aansturen, uit midi komt dus geen geluid! (Nou ja, je on-board geluidskaart weet wat op welk midikanaal staat!).
Verdiep je eens iets meer in de materi van muziek maken, hier is genoeg over te vinden. Bijvoorbeeld hier:

Hoe te beginnen?
Midi iets...

Of gebruik de search op DJR!

Xitrate    posted on 06-09-2008 17:03
Poster: Glorious-D
Google kenen we Happy, laughing.

Gebruik het dan ook? :S
Melle    posted on 06-09-2008 17:58
Je zoekt dus jumpstyle,hardstyle stuff.

Ik raad je wel wat plugins aan met wat aardige synths:

Z3ta
Nexus
Vangaurd

Alleen ze kosten wel aardig wat, maar het is je eigen keuze hoe je er wil aan wil komen (illegaal/legaal)

Verder moet je gewoon even googlen op bijv. Hardstyle samples, Hardstyle kicks, want to make hardstyle tutorial etc..

Hopelijk heb je hier wat aan Winking my eye.

En midi is geen geluid XD
Glorious-D    posted on 06-09-2008 17:59
Tairip : Mijn Search Werkt Niet !!  Happy, laughing heb ik al honderde keren gezegd, dus ga me er nu ook niet druk meer in maken.
witrate : Handig die google hoor, Heel de namiddag zoeken, NIETS TE VINDEN Happy, laughing. nog geen enkele kicks,claps of dergelijken tegengekome voor jumpstyle hardstyle, of het zijn mp3 files.

Midi sounds dan. bij mijn synht op mijn Magix kan ik alleen maar een midi inporteren dus zou ik wel midi geluidjes nodig hebben  iemand die weet waar je dergelijken kan vinden?
Melle    posted on 06-09-2008 18:07
Tairip : Mijn Search Werkt Niet !!  Happy, laughing heb ik al honderde keren gezegd, dus ga me er nu ook niet druk meer in maken.
witrate : Handig die google hoor, Heel de namiddag zoeken, NIETS TE VINDEN Happy, laughing. nog geen enkele kicks,claps of dergelijken tegengekome voor jumpstyle hardstyle, of het zijn mp3 files.

Midi sounds dan. bij mijn synht op mijn Magix kan ik alleen maar een midi inporteren dus zou ik wel midi geluidjes nodig hebben  iemand die weet waar je dergelijken kan vinden?

Het lijkt erop dat je nog geen verstand hebt van dit hele wereldje (wil niet zeggen dat ik hier al alles vna weet hoor) maar midi is gewoon geen geluid.
De kicks,snare's enzo zijn vaak mp3 of soms wav, en dus niet als een midi bestand opgeslagen.
En ik heb wel dergelijk hardstyle,jumpstyle,hardcore sounds gevonden toen ik op google searchte.
Dus ik denk dat jij niet goed kijkt op google wat er allemaal te vinden is, en met sommige programma's kan je ook je eigen kicks,snare's maken.
Ik bedoel hoe denk je dat anders al deze synths,kicks,snare's,hi hats bestaan?
Het is allemaal zelf gemaakt.

en check bijvoorbeeld www.freesound.org , hier kan je soms wel goeie drums vinden.
User edit by Melle on 06-09-2008 @ 18:13:16 (8%)
tairip    posted on 06-09-2008 19:00

Zoals ik al zei, verdiep je eens wat meer in de materie!

MIDI
Samples (misschien handig als Google zoekwoord?)
VST /VSTi
Producer

Ik denk dat ik je nu een heel eind op weg heb geholpen en niet weer aankomen dat je MIDI geluiden nodig hebt! Lees dan bovenstaand voer nog even door.
Melle    posted on 06-09-2008 19:32

En dus alsjeblieft niet meer van dit betweterige gedrag, want midi geluiden bestaan gewoon niet en dat is een feit.
Glorious-D    posted on 06-09-2008 20:18
Als ik zeg tegen jullie een midi sound weten jullie toch ook wat ik bedoel. ik heb een programa, en ik kan alleen in de synthesizer een midi bestand importeren, en ik weet niet of ik van een mp3 bestand een midi bestand van maken, want dan zou ik wel verschillende dingen vinde op google, maar aangezien ik alleen zoek naar de midi bestanden vind ik niets.

@ tairip : bedankt voor de hulp Happy, laughing, wist niet goed hoe ik het moest zoeken op google.& aangezien het niet echt een heeel goed programa is kan ik ook zelf wel een geluid editen, maar niet zelf maken.
Glorious-D    posted on 06-09-2008 20:20
@ melle : ik had jou eerste bericht niet gelezen, dus daarom dat jij interpreteerde dat ik op jou ook reageerde, wat dus niet is. Ook bedankt voor jou hulp Happy, laughing .
tairip    posted on 06-09-2008 20:54
Je kan waarschijnlijk zelf wel een midipatroon intekenen in de music maker!

Hier zijn veel Hardstyle midi bestanden te downloaden! Een van de eerste zoekresultaten voor Hardstyle midi!

Nonstop2K
Laidback    posted on 06-09-2008 22:06
hier kan je er zat vinden
zalo    posted on 06-09-2008 22:23
Poster: Laidback
hier kan je er zat vinden

heb je nu gelink daar dezelfde pagina
Glorious-D    posted on 07-09-2008 00:36
alvast bedankt !! Happy, laughing
Melle    posted on 14-09-2008 01:34
@ melle : ik had jou eerste bericht niet gelezen, dus daarom dat jij interpreteerde dat ik op jou ook reageerde, wat dus niet is. Ook bedankt voor jou hulp Happy, laughing .

Hehe dan is het goed! Succes dermee :D

This is an old Topic

No new postings for 6.194 days.
 Post CommentThat would be 206.5 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

300 Users online: 183 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 60.476
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.954.021