Hoe verwijder ik mijn oude booth
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-Richard-    posted on 06-09-2008 09:09
Ik wou een nieuwe foto plaatsen met mijn nieuwe speakers in mijn nieuwe booth.
Echter heb ik nu weer een extra nieuwe booth bij (zo ik het zie)
Hoe kan ik oude booths verwijderen uit de database?

What do you think about Hoe verwijder ik mijn oude booth ??

Vote :   

mixjob    posted on 06-09-2008 09:28
dat hoeft toch niet?
JuniorDDP    posted on 06-09-2008 09:31
Ik vind dat ook, zo kunnen mensen eens zien hoe je begonnen bent en wat je nu hebt!
-Richard-    posted on 06-09-2008 09:36
Da's nog beter!
Nee dan is het prima zo, maar dacht dat de beheerders het misschien  zouden zien als 'vervuiling' nu ik weer een Booth bij heb op de site Happy, laughing.
Stefjuuh    posted on 06-09-2008 09:39
Je kan echte updates gewoon erbijplaatsen, maar niet als je elke dag een update hebt natuurlijk! meerdere members hebben 4-5 booths geupload, sommige zie je dan echt groeien..!
-Richard-    posted on 06-09-2008 09:46
Oke, dan zit het wel goed zo.
En gezien de bestedingen afgelopen weken zullen verdere updates nog wel even duren voorlopig, gezien alles (op de HP na) in deze booth net is aangeschaft :P .
Lead    posted on 10-09-2008 01:33
Je kunt je booth niet verwijderen van de website, dit zouden alleen Admins voor je kunnen doen op verzoek als je een goede reden hebt (gebruik contact formulier). De regel is dat dingen die toegevoegd worden aan DJResource online blijven staan en hooguit gewijzigd kunnen worden.

Reden hiervoor is dat zonder bepaalde dingen andere comments zinloos zijn en dus ook verwijderd zouden moeten worden. Misschien loopt er wel een interresant gesprek in de comments onder je booth en het zou zonde zijn als die in de prullebak verdwijnen.

Zodra je meerdere booths toevoegd verschijnt de knop 'More booths from....', je ziet dat we de module zo ontworpen hebben dat hier al rekening mee gehouden is.

Als je een nieuwe booth toevoegd zorg dan dat er daadwerkelijk een interresante verandering te zien is. Een nieuwe lamp ernaast rechtvaardigd dus geen nieuwe toevoeging. Maar verandering van gear of hele ingrijpende her-opstelling is dat natuurlijk wel.
Let the BASS be louder
-Richard-    posted on 11-09-2008 19:23
Uh ik zie net dat mijn huidige booth weg is :S ...
De laatst toegevoegde is inclusief mijn nieuwe aktieve monitors, en die is weg nu ?
Lead    posted on 11-09-2008 20:32
ehhh. Cool
Ben misschien iets te snel geweest... kun je hem nog een keer uploaden?
Let the BASS be louder
-Richard-    posted on 11-09-2008 20:45
Haha oke, ik zal de booth nog eens uploaden. Komt eraan :P.

EDIT/

...Toch nog niet; Ik moet nog 7 dagen wachten staat er in een melding wanneer ik een booth wil toevoegen.

Ik kan je evt. het nieuwe fotootje wel mailen ofzo, de info kan ik namelijk dan wel aanpassen Happy, laughing.
Of gaat dat niet werken?
User edit by -Richard- on 11-09-2008 @ 20:48:58 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.086 days.
 Post CommentThat would be 202.9 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

105 Users online: 14 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 32.115
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.639.866