Poster: djdolivieira
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag waarom mijn USB sticks niet gelezen worden op de CDJ400 van een van een van de Club waar ik draai??Zijn mijn USB sticks te groot? Of heb ik te veel muziek er op?staan? Hoeveel muziek kan ik op zo`n stick zetten dat de Spelers het wel lezen? Even iemand die er ervaring mee hebt!!?
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag waarom mijn USB sticks niet gelezen worden op de CDJ400 van een van een van de Club waar ik draai??Zijn mijn USB sticks te groot? Of heb ik te veel muziek er op?staan? Hoeveel muziek kan ik op zo`n stick zetten dat de Spelers het wel lezen? Even iemand die er ervaring mee hebt!!?
Ja dat heb ik ook gehoord maar weet niet of het waar is.
Poster: Dj_wouter
Dit kwam vaak voor in de cdj400 vs. Dn-s1200 topics... Heb dit even terug opgezocht...
topic: http://www.djforums.com/forums/showthread.php?t=193056
SOME REASONS WHY YOU SHOULD CONSIDER THE DENON DN-S1200 OVER THE PIONEER CDJ-400:
CDJ-400 has:
-No WAV File support by USB
-USB Speed 1.1 vs Denon's fast 2.0
-No Touch Sensitive Jog
-No Hot Starts, DN-S1200 has two
-Only one Loop vs two on the DN-S1200
-No Advanced Search Options
-No database system (scans drive at each connection, could take 10-min before ready, each time!)
-No KB support for fast searching
-No playlist options
-Supports 20K files per device vs DN-S1200 50K
Het laatste regeltje zou eventueel de verklaring kunnen zijn, maar ik vindt 20.000 tracks toch ook al behoorlijk....
Poster: DJDenz
Mijn CDJ400 pakt geen U3 sticks. Is je USB stick U3?
Ik heb zelf speciaal voor m'n 400'tjes 2x een gewone 8GB USB stick gekocht en die werken prima
Deze u3 stick doet het bij mij NIET:
En deze werkt bij mij prima:
Poster: Dj_wouter
Wel die Cruzer die het bij jou niet doet, werkt bij mij wel (dit is dn-s1200). Dus daar zit de beperking wss bij een cdj400...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.