Poster: Didier_Deluxe
Volgens wat ik al opgevangen heb kan de Denon veel beter overweg met grote usb sticks en vooral met grotere externe harde schijven..
Dus naast de betere support voor grotere capiciteiten, lees de Denon ze ook veel sneller in.
Poster: Moxventura
Hoi Allemaal,
Ik vroeg me af welke USB stick ik het beste kan kopen voor m'n CDJ400's. Ik heb zelf een oude van 256MB en die is vrij langzaam (wel usb2.0 en firmware 1.30).
Ik las ook al iets over max 2Gb ivm fat partities. Aan de andere kant zag ik ook topics over iPods met meerdere Gigs die ook werken.
Er zijn nu ook ontwikkelingen met nog snellere USB-sticks. Gaat dat uitmaken? Of ligt het aan de CDJ die de mp3's moet decoderen?
Mensen met ervaring?
Poster: DJDenz
GEEN U3 sticks gebruikt, deze worden niet geladen.
Poster: NielsR
Je kan die U3 shit er gewoon afgooien he, of gewoon selecteren dat die niet automatisch moeten lade als die opgestart worde mischien werkt dat ook.
Maar een U3 stick is ook maar een gewone stick waar ze om beter te verkope een klein proggie hebbe opgezet om wa apps mee te nemen.
Poster: RaZZle
Mja klopt, ik heb onlangs 2x 4gb sandisk cruzer's aangeschaft (die het overigens prima doen en lekker goedkoop waren) en daar kan je de U3 functie gewoon uitzetten en later eventueel weer aanzetten.
Poster: Tizio
Hèhè, heb precies 2 van die zelfdenWerkt idd lekker en goedkoop, alleen wel, ik weet nou niet echt wat ik er van moet vinden...
Sja het enige wat mij tegenstaat van die cruzers is die inschuifbare aansluiting. Ik zie namelijk wel een keer gebeuren dat dat stuk gaat bij mij...
Sja het enige wat mij tegenstaat van die cruzers is die inschuifbare aansluiting. Ik zie namelijk wel een keer gebeuren dat dat stuk gaat bij mij...