DJRESOURCE party 2008 ? (9/16)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:38
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

[mod update 1]

Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.

Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.

Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

[mod update 2]

Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.

Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....

Stuur tevens een mailtje naar met de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen

Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:16 (100%)

What do you think about DJRESOURCE party 2008 ? ??

Vote :   

justjustin    posted on 18-09-2008 16:28
Poster: Convert
Volkomen eens met djjw ^^

Ik had misschien nog een idee, is het niet leuk om te vragen of er radio stations komen streamen/opnemen eventueel ook sponsoren?

Fear Fm
Slam FM
misschien kleiner stations
Hardcore Power
Real Hardstyle Radio

Idee-tjes Happy, laughing

www.totaalfm.com

ARCEEEEEE!!!!!
Basrose    posted on 18-09-2008 16:32
Misschien ligt het aan mij maar ik denk dat we een beetje heel ver afwijken van de orspronkele gedachte. Ik denk dat het in de eerste plaats om de meeting en gezelligheid gaat en daarnaast de mogelijkheid om wat gear te testen... de dingen van een braderie vind ik een beetje ver gezocht en niet echt bij een meeting passen... En over die radiostations... wat heeft dat voor een meerwaarde? Denk btw niet dat slamfm ofzo hier niet in is geinteresseerd.

Mijn mening is om het simpel en gezellig te houden. Meeten, wat eten en drinken, en daarnaast de mogelijkheid om dj gear uit te testen en ervaringen uit te wisselen.

Even het idee die ik wel leuk vind:
Een aantal djs van djresource wat zien draaien (zolang dit er niet teveel zijn want anders krijg je zn getouwtrek)

Fotos maken kunnen we natuurlijk ook zelf.. er zijn zat mensen met een goeie camera. Ik ken er al zoizo 3 op het forum er er zullen er vast wel meer zijn.
Xtremer    posted on 18-09-2008 16:33
Poster: Basrose
Misschien ligt het aan mij maar ik denk dat we een beetje heel ver afwijken van de orspronkele gedachte. Ik denk dat het in de eerste plaats om de meeting en gezelligheid gaat en daarnaast de mogelijkheid om wat gear te testen... de dingen van een braderie vind ik een beetje ver gezocht en niet echt bij een meeting passen... En over die radiostations... wat heeft dat voor een meerwaarde? Denk btw niet dat slamfm ofzo hier niet in is geinteresseerd.

Mijn mening is om het simpel en gezellig te houden. Meeten, wat eten en drinken, en daarnaast de mogelijkheid om dj gear uit te testen en ervaringen uit te wisselen.

Even het idee die ik wel leuk vind:
Een aantal djs van djresource wat zien draaien (zolang dit er niet teveel zijn want anders krijg je zn getouwtrek)

Fotos maken kunnen we natuurlijk ook zelf.. er zijn zat mensen met een goeie camera. Ik ken er al zoizo 3 op het forum er er zullen er vast wel meer zijn.

Ja zit wat inWinking my eye. Eens kijken wat Lead erover te zeggen heeft allemaal, hij gaat er tenslotte over:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Lead    posted on 18-09-2008 16:46
Vooorlopig zijn er nog maar 31 mensen die denken te komen....

Radioshows erbij... lijkt me niet
Verkoop van je 2de hands spul ??  Aardig idee, maar te veel werk voor 3 mixers die verkocht gaan worden.
Hapje erbij... goed idee
Foto's maken... volgens mij zijn er in Gouda alleen al 3 goede foto toestelllen Winking my eye
Let the BASS be louder
Dj_Fantasy    posted on 18-09-2008 16:47
Als we mensen laten draaien, ben ik wel voorstander om van de 2 Dj - Contest die hier @ DJR zijn gehouden de winnaars ook even te laten draaien ofzo?
dj2dj.nl
Convert    posted on 18-09-2008 17:00
Ja oke misschien was dat radio station beetje vergezocht :P
Ben het eigenlijk ook wel eens met Basrose gwoon gezellige dag met drinke en eten en elkaar gewoon veel laten zien en leren Happy, laughing ?
Ywe    posted on 18-09-2008 21:11
Inderdaad niet té ingewikkeld maken, ik denk als er merken benaderd worden en gewoon  gezellig hapje & een sapje (als ik rij dan xD)

Goed idee was het om gewoon je eigen platenkoffer mee te nemen en je eigen HP, om de gear te testen
Kan ik ook eens zien hoe anderen hun CD mappen indelen want volgens mij is dat van mij een ongeorganiseerd zooitje waar ik alleen wat in terugvind :P
RoyBeware    posted on 18-09-2008 22:16
Inderdaad een goed idee om je eigen cd map en headphone mee te nemen als je wilt testen..
Een hapje en drankje erbij ook gezellig. En leuk om andere te ontmoeten en ideen uit te wisselen...

Ben benieuwd. Ik heb er nu al zin in haha...
T_G    posted on 19-09-2008 09:11
Ik kom ook wel ff langs
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
tom-j    posted on 19-09-2008 09:23
ik kom cker als het niet te ver is:D! en ik denk ook dat het gewoon simpel houden het beste!
RoyBeware    posted on 19-09-2008 22:44
Als je ook denk te komen, moet je je ff aanmelden bij de lijst.....
Dan weten ze hoeveel er komen.
Basrose    posted on 19-09-2008 23:19
Poster: Roy-776
Als je ook denk te komen, moet je je ff aanmelden bij de lijst.....
Dan weten ze hoeveel er komen.

Het gaat erom hoeveel er zeker zijn dat ze komen.. met halve mensen kun je moeilijk rekening houden
Stefjuuh    posted on 20-09-2008 09:09
Poster: justjustin

www.totaalfm.com

ARCEEEEEE!!!!!
 Ben ik het eigenlijk wel mee eens, dikke pomp voor totaal.fm! Veel aangesloten dj's, niet allemaal hier @ DJR.. Maargoed, komen die hier misschien ook nog een keertje kijken!
RoyBeware    posted on 20-09-2008 09:59
Poster: Basrose

Het gaat erom hoeveel er zeker zijn dat ze komen.. met halve mensen kun je moeilijk rekening houden

Daar heb je wel gelijk in ja....
Maar tussen de lijst staan ook mensen die nog niet zeker weten of ze komen ivm tijd + datum...
Maar dat komt wel goed als de datum en tijd bekend zijnCool
Xtremer    posted on 20-09-2008 10:06
WIE ZOU ER ZEKER KOMEN (twijfelaars niet reageren)
  1. Lead
  2. Qntr0l (Thomas)
  3. DJ Xtremer (Patrick) zondag zou prettig zijn i.v.m. werk op zaterdag.
  4. tairip
  5. Ferrox
  6. Dj_Fantasy
  7. Lightstar
  8. JustJustin (als op zondag is)
  9. Bles
  10. Basrose
  11. Roy-776
  12. JollyJunkie
  13. Bartjens (+2)
  14. Dyno
  15. Sunrise8 (Julian)
  16.  YWE
  17. D-Ray
  18. Renzis
  19. Greup
  20. BoydGrift
  21. Stefjuuh
  22. Jobe
  23. dj-nick (niet op zaterdagavond)
  24. djjw
  25. Bas_del_Mar
  26. Prozei
  27. Adrien1989
  28. dj_double_x (niet op zaterdag)
  29. dj-jr (Yorick)
  30. Arii
  31. laidback
  32. T_G
  33. tom-j
  34. Leoo
Hoe ruimer de lijst hoe meer zekerheid op een grote opkomstWinking my eye.

Misschien is het verstandig om een bericht te versturen via hyves naar alle hyvers uit jou vriendenlijst. Hier zullen vast wel mensen tussen zitten die willen komen toch?
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 20-09-2008 @ 11:27:41 (27%)
Leoo    posted on 20-09-2008 11:24
Count me in for the partyCool
Lead    posted on 20-09-2008 11:45
Grappig blijft dat de Topicstarter nooit meer gereageert heeft na het openen van dit topic....

Waar ik bang voor ben is dat we het straks allemaal geregeld hebben en mensen hun inschrijving moeten betalen en er dan maar een paar mensen ook daadwerkelijk doorzetten. Het is nogal wat geregel en vind het een afgang als we weer met veel tam tam iets proberen op te zetten maar we op het laatste moment moeten afhaaken vanwege te weinig mensen.

Als de meeting al doorgaat zal het in ieder geval :

- In Almere gehouden worden
- Op een zondag zijn, denk dan aan een middagje ergens in februarie ofzo
- Pioneer gear aanwezig, bij voldoende inschrijvingen zullen ook andere merken gevraagd kunnen worden.

En verder is er nog niets zeker Winking my eye
Let the BASS be louder
Sunrise8    posted on 20-09-2008 15:50
Poster: DJ-Xtremer
Hoe ruimer de lijst hoe meer zekerheid op een grote opkomstWinking my eye.

Misschien is het verstandig om een bericht te versturen via hyves naar alle hyvers uit jou vriendenlijst. Hier zullen vast wel mensen tussen zitten die willen komen toch?

ja alleen dan is het geen dj resource meeting/party meer he :P.

en @ Lead, dat is altijd zo, ook kaartverkoop van feesten: zullen er wel genoeg mensen komen.. dat risico bestaat nou eenmaal. maar zowiezo zie ik namen in de lijst staan waarvan ik zeker weet dat die gaan komen. zowiezo kan ik al met 2 andere jongens van djr komen die vlakbij wonen. zijn der al 3 (inclusief mij) :D. ik ben er zowiezo voor 110% bij..
Music made me who i am
Yorick    posted on 20-09-2008 17:12
misschien is het leuk om ook dj collega's uit tenodig of dj vrienden en die gewoon mee telaten nemen..
Sunrise8    posted on 20-09-2008 19:29
maja die horen toch allemaal al op djr aangemeld te zijn :D..
btw heb het nog niet gezegd maar supervette avatar heb je dj_jr :P.. vind em echt lache Happy, laughing
Music made me who i am
Mforge    posted on 20-09-2008 19:32
count me in!
Convert    posted on 20-09-2008 23:42
Poster: Lead
- Pioneer gear aanwezig, bij voldoende inschrijvingen zullen ook andere merken gevraagd kunnen worden.

En hoe is het met vinyl dan? Want Pio maakt geen TT's Winking my eye
Adrien1989    posted on 21-09-2008 01:17
@Convert:
Whewhe, propagande he:P. Ik voel me eig wel beetje verplicht om stiekem toch minimaal 1 Dateq mee te nemen :P.

Over Dateq gesproken, ik kan misg evt wel wat proberen te regelen als het nodig is met Dateq zelf voor wat gear ter demonstratie. Kom daar namelijk regelmatig....
swensands    posted on 21-09-2008 01:32
1000000000000% aanwezig als het doorgaat haha :D
Lead    posted on 21-09-2008 03:34
dateq is natuurlijk welkom, maar laat mij in eerste instantie de merken maar benaderen... De contacten liggen er al Winking my eye
Let the BASS be louder

285 Users online: 15 Guests (270 Unknown)
Pages generated today : 72.104
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.105