[mod update 1]
Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.
Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.
Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.
Garderobe op eigen risico, toilet gratis.
Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.
[mod update 2]
Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.
Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.
Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.
Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.
Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....
Stuur tevens een mailtje naarmet de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)
Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.
De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen
Poster: Convert
Volkomen eens met djjw ^^
Ik had misschien nog een idee, is het niet leuk om te vragen of er radio stations komen streamen/opnemen eventueel ook sponsoren?
Fear Fm
Slam FM
misschien kleiner stations
Hardcore Power
Real Hardstyle Radio
Idee-tjes
Poster: Basrose
Misschien ligt het aan mij maar ik denk dat we een beetje heel ver afwijken van de orspronkele gedachte. Ik denk dat het in de eerste plaats om de meeting en gezelligheid gaat en daarnaast de mogelijkheid om wat gear te testen... de dingen van een braderie vind ik een beetje ver gezocht en niet echt bij een meeting passen... En over die radiostations... wat heeft dat voor een meerwaarde? Denk btw niet dat slamfm ofzo hier niet in is geinteresseerd.
Mijn mening is om het simpel en gezellig te houden. Meeten, wat eten en drinken, en daarnaast de mogelijkheid om dj gear uit te testen en ervaringen uit te wisselen.
Even het idee die ik wel leuk vind:
Een aantal djs van djresource wat zien draaien (zolang dit er niet teveel zijn want anders krijg je zn getouwtrek)
Fotos maken kunnen we natuurlijk ook zelf.. er zijn zat mensen met een goeie camera. Ik ken er al zoizo 3 op het forum er er zullen er vast wel meer zijn.
Poster: Roy-776
Als je ook denk te komen, moet je je ff aanmelden bij de lijst.....
Dan weten ze hoeveel er komen.
Poster: justjustinBen ik het eigenlijk wel mee eens, dikke pomp voor totaal.fm! Veel aangesloten dj's, niet allemaal hier @ DJR.. Maargoed, komen die hier misschien ook nog een keertje kijken!
www.totaalfm.com
ARCEEEEEE!!!!!
Poster: Basrose
Het gaat erom hoeveel er zeker zijn dat ze komen.. met halve mensen kun je moeilijk rekening houden
Poster: DJ-Xtremer
Hoe ruimer de lijst hoe meer zekerheid op een grote opkomst.
Misschien is het verstandig om een bericht te versturen via hyves naar alle hyvers uit jou vriendenlijst. Hier zullen vast wel mensen tussen zitten die willen komen toch?
Poster: Lead
- Pioneer gear aanwezig, bij voldoende inschrijvingen zullen ook andere merken gevraagd kunnen worden.