DJRESOURCE party 2008 ? (7/16)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:38
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

[mod update 1]

Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.

Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.

Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

[mod update 2]

Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.

Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....

Stuur tevens een mailtje naar met de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen

Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:16 (100%)

What do you think about DJRESOURCE party 2008 ? ??

Vote :   

Nvie    posted on 16-09-2008 10:14
  1. Lead
  2. Qntr0l (Thomas)
  3. DJ Xtremer (Patrick) zondag zou prettig zijn i.v.m. werk op zaterdag.
  4. tairip
  5. Ferrox
  6. Dj_Fantasy
  7. Lightstar
  8. JustJustin (als op zondag is)
  9. Bles
  10. Basrose
  11. Roy-776
  12. JollyJunkie
  13. Bartjens (+2)
  14. Dyno
  15. Sunrise8 (Julian)
  16.  YWE
  17. D-Ray
  18. Renzis
  19. Greup
  20. BoydGrift
  21. Stefjuuh
  22. Jobe
  23. dj-nick (niet op zaterdagavond)
  24. djjw
  25. Bas_del_Mar
  26. Prozei
  27. Adrien1989
  28. dj_double_x (niet op zaterdag)
  29. dj-jr
  30. Arii
Mod edit by Nvie on 16-09-2008 22:36 (1%)
djjw    posted on 16-09-2008 22:31

1. Lead
  2. Qntr0l (Thomas)
  4. tairip
  5. Ferrox
  6. Dj_Fantasy
  7. Lightstar
  9. Bles
  10. Basrose
  11. Roy-776
  12. JollyJunkie
  13. Bartjens (+2)
  14. Dyno
  15. Sunrise8 (Julian)
  16.  YWE
  17. D-Ray
  18. Renzis
  19. Greup
  20. BoydGrift
  21. Stefjuuh
  22. Jobe
  24. djjw
  25. Bas_del_Mar
  26. Prozei
  27. Adrien1989
  29. dj-jr (Yorick)
  30. Arii
Goede poging Nvie.. Cool Alleen moest nr. 29 dj-jr zijn ipv. djjwIk stond er al bij Cool
Waar blijft jou naam eigenlijk??Cool
User edit by djjw on 16-09-2008 @ 22:32:01 (6%)
Laidback    posted on 17-09-2008 02:20
klinkt gezellig.. maar zal het ook echt plaatsvinden..

count me in (+1!!).. het liefst een zondag (als het een weekend word)
anders een donderdag..
User edit by Laidback on 17-09-2008 @ 02:20:39 (5%)
Ferrox    posted on 17-09-2008 08:19
Zo te zien heeft iedereen een voorkeur voor zondag.

Dus:
4 januari
11 januari
18 januari
25 januari

1 februari
8 februari
15 februari
22 februari

1 maart wellicht?

Heeft iemand een idee om een goede vote op te zetten? PM ofzo? Ik heb namelijk geen tijd om te inventariseren. (stage en draaien... :P)
Basrose    posted on 17-09-2008 08:49
Is het niet handiger om eerst even de beschikbare dagen voor de zaal op te laten vragen? Ik denk dat we het beste lead het kunnen laten regelen voor we zelf met datas en plannen komen.
justjustin    posted on 17-09-2008 09:39

1. Lead
  2. Qntr0l (Thomas)
  4. tairip
  5. Ferrox
  6. Dj_Fantasy
  7. Lightstar
  9. Bles
  10. Basrose
  11. Roy-776
  12. JollyJunkie
  13. Bartjens (+2)
  14. Dyno
  15. Sunrise8 (Julian)
  16.  YWE
  17. D-Ray
  18. Renzis
  19. Greup
  20. BoydGrift
  21. Stefjuuh
  22. Jobe
  24. djjw
  25. Bas_del_Mar
  26. Prozei
  27. Adrien1989
  29. dj-jr (Yorick)
  30. Arii
  31. laidback
dan doe ik het wel laidback:P
robbert    posted on 17-09-2008 10:12
Het lijkt me inderdaad verstandiger om eerst een datum te prikken en dan een lijst op te maken wie er allemaal komen. Als de datum vast ligt kun je waarschijnlijk de helft van deze lijst wegstrepen..
djjw    posted on 17-09-2008 10:23
Voor er verder ook maar iets word ondernomen lijkt het me dat er eerst wat meer aanmeldingen moeten zijn..

rekening houdend met 1/5 deel wat na het bekend worden van de datum afmeld, om wat voor reden dan ook..

***edit*** robbert was me ruim voor.... :d
User edit by djjw on 17-09-2008 @ 10:26:15 (21%)
Lead    posted on 17-09-2008 12:55
Laten we er inderdaad vanuit gaan dat het grootste deel van de organisatie bij ons zal liggen. Hulp hebben we zeker wel nodig, maar daar berichten we nog wel over. Er is al contact geweest met de zaaleigenaar en gezien zijn reactie en de reacties hier lijkt een zondag me de beste dag om iets te organiseren.

Dan is er het ding met de datum....

Liefst zou ik het nog dit jaar doen (als het al gaat gebeuren), maar dan moet het halverwege of eind november. December is niet de jusite maand om zoiets te doen.

Januari is iedereen ook nog brak van het oud-en-nieuw dus anders zou het februari of maart worden...

Gezien er ook nog een plan gemaakt moet worden hoe de dag in te vullen weet ik nog niet wat er allemaal geregeld moet worden, dus ook niet hoeveel tijd daar voor nodig is.

Pioneer DJ gear neerzetten zodat iedereen kan testen met hoofdtelefoons is geen probleem natuurlijk, maar ik zit meer te denken aan de extra dingen die we zouden kunnen doen...
Let the BASS be louder
qntr0l    posted on 17-09-2008 13:21
Poster: Lead
...
Pioneer DJ gear neerzetten zodat iedereen kan testen met hoofdtelefoons is geen probleem natuurlijk, maar ik zit meer te denken aan de extra dingen die we zouden kunnen doen...

Waar doel je hierop dan. Alleen het testen van Pioneer DJ gear en wat andere spulletjes lijkt me al helemaal fantastisch Happy, laughing.
Mod edit by Lead on 17-09-2008 13:36 (69%)
MoXeGy    posted on 17-09-2008 13:27
lijkt me een leuk idee!
Je hoeft er niet aleen pioneer gear te testen. voorbeeld: Bijna iedere dj neemt zijn eige koptelefoon mee, en deze zou je dus kunnen vergelijken met anderen.
User edit by MoXeGy on 17-09-2008 @ 13:28:45 (100%)
Lead    posted on 17-09-2008 13:36
Juist die 'andere spulletjes' is hetgene waar over nagedacht moet worden.
Wat past er in de ruimte, welke merken neerzetten, importeurs contacten hierover etc...
Wie gaat er achter de bar staan, wat is de agenda voor de dag, hoe laat, etc... etc...

Genoeg dingen die nog uitgewerkt moeten worden Winking my eye
Let the BASS be louder
Sammow    posted on 17-09-2008 16:30
Achter de bar staan doe ik met plezier, maar als het centraal in Nederland is zal ik niet aanwezig zijn Unhappy
Adrien1989    posted on 17-09-2008 17:45
Juist die 'andere spulletjes' is hetgene waar over nagedacht moet worden.
Wat past er in de ruimte, welke merken neerzetten, importeurs contacten hierover etc...
Wie gaat er achter de bar staan, wat is de agenda voor de dag, hoe laat, etc... etc...

Genoeg dingen die nog uitgewerkt moeten worden Winking my eye

Waarom moeilijk doen met importeurs regelen enzo als we zat gear 'in huis' hebben. Zijn genoeg mensen die bereid zijn om hun spullen mee te nemen. 
Prozei    posted on 17-09-2008 17:51
maar importeurs geven gelijk een demonstratie en uitleg bij het product.

mischien is het leuk als er wat workshops gegeven gaan worden.
- svm-1000 met dvj's
- produceren
- etc
User edit by Prozei on 17-09-2008 @ 17:55:57 (14%)
Lead    posted on 17-09-2008 18:24
Het gaat niet zozeer om specifiek het contacten van importeurs want dat is met een uurtje gebeurt. Maar zo'n event organiseren moet wel een beetje doordacht. Je kunt wel een zaal regelen, maar van hoe laat, tot hoe laat, wie is er dan, wie komt later. Spullen moeten ergens op komen te staan, dus moeten er tafels oid komen en stroom moet er geregeld worden als er gear neergezet wodt. Misschien wel stoelen om even te zitten... Of de mogelijk iets te eten aan te schaffen, of doen we entree prijs en zit daar eten bij... En hoe met het drinken....

Zomaar even wat losse flodders... er komt meer bij kijken dan 1 belletje naar de zaal en alles is klaar, dat bedoelde ik daarmee. Komt allemaal wel goed, want heb vaker dit soort dingen gedaan  Winking my eye

Maar voorlopig zeggen nog maar 30 mensen 'Misschien wil ik wel komen'. Zaaltje regelen voor 30 man is ook niet echt de bedoeling natuurlijk. Misschien moeten we er een BBQ bij doen om meer mensen te trekken Confused
Let the BASS be louder
Roov    posted on 17-09-2008 18:34
Ik kom ook als ik die dag niets heb :P
Basrose    posted on 17-09-2008 18:36
Het gaat niet zozeer om specifiek het contacten van importeurs want dat is met een uurtje gebeurt. Maar zo'n event organiseren moet wel een beetje doordacht. Je kunt wel een zaal regelen, maar van hoe laat, tot hoe laat, wie is er dan, wie komt later. Spullen moeten ergens op komen te staan, dus moeten er tafels oid komen en stroom moet er geregeld worden als er gear neergezet wodt. Misschien wel stoelen om even te zitten... Of de mogelijk iets te eten aan te schaffen, of doen we entree prijs en zit daar eten bij... En hoe met het drinken....

Zomaar even wat losse flodders... er komt meer bij kijken dan 1 belletje naar de zaal en alles is klaar, dat bedoelde ik daarmee. Komt allemaal wel goed, want heb vaker dit soort dingen gedaan  Winking my eye

Maar voorlopig zeggen nog maar 30 mensen 'Misschien wil ik wel komen'. Zaaltje regelen voor 30 man is ook niet echt de bedoeling natuurlijk. Misschien moeten we er een BBQ bij doen om meer mensen te trekken Confused

Voor een BBQ ben ik altijd in Happy, laughing
qntr0l    posted on 17-09-2008 20:42
Poster: Basrose

Voor een BBQ ben ik altijd in Happy, laughing

Wie niet Cool

@ Lead: Er is ook nog niet echt mee geadverteerd. Ik denk niet dat iedereen dit topic klikbaar vind laat maar zeggen. Als je er nu een mooie banner bij maakt met hoe en wat, dan zullen meer members zich aanmelden denk ik. Aan de andere kant zit je dan dat je het direct "definitief" maakt. Even een lastige kwestie dus.
Basrose    posted on 17-09-2008 20:47
mm je ziet dat het topic nu al dagen bijna bovenaan staat... ik denk dat de meeste toch wel even snel hebben gekeken wat het inhoud.
qntr0l    posted on 17-09-2008 21:01
Ja, maar vind het dan vreemd dat van de zoveelduizend actieve members er maar 30 willen komen Happy, laughing.
yogum    posted on 17-09-2008 21:15
Nouja ik heb nog niet gereageerd, omdat het me wel leuk lijkt... Maar ik heb ook vaak andere dingen te doen. Als ik kan kom ik... Maar om nou op dat lijstje geplaatst te worden als er ook een grote kans bestaat dat ik niet kom, dat is misschien niet zo slim.

Verder: Echt vet plan hoor! Vraag me wel serieus af of mensen hun gear zouden willen meenemen (stel dat het niet via importeurs gaat). Want ik zou het in ieder geval niet willen. Niet dat ik niet geloof dat iedereen er rustig mee zou omgaan, maar eerder omdat ik eigenlijk toch het liefste wil dat ik de enige ben die mijn zelf-verdiende gear aanraakt Happy, laughing
Convert    posted on 17-09-2008 21:51
Sorry had niet moeten reageren want op pagina 4 ongv. zag ik dat er nog boven hoort te staan: twijfelaars niet reageren.
Ik kijk nog even misschien kan ik met mensen mee die hier ook in het noorden wonen want OV is volgens mij nog wel redelijk duur vanaf hier en moet ook nog platentas mee nemen Winking my eye
User edit by Convert on 17-09-2008 @ 22:00:20 (58%)
qntr0l    posted on 17-09-2008 21:53
Convert, je doet het verkeerd. Je bent nummer 32 :P
Lead    posted on 17-09-2008 23:26
Poster: yogum
Nouja ik heb nog niet gereageerd, omdat het me wel leuk lijkt... Maar ik heb ook vaak andere dingen te doen. Als ik kan kom ik... Maar om nou op dat lijstje geplaatst te worden als er ook een grote kans bestaat dat ik niet kom, dat is misschien niet zo slim....

Het lijstje is juist bedoelt om ook de twijfelaars op te nemen. Je zit nog nergens aan vast, het is om een idee te krijgen of het de moeite waard is iets te gaan organiseren....

Alshoewel dat nu al niet meer de meeste moeite is. Zaal is zo goed als geregeld : Almere Event Center, Parkeren voor de deur en 3 minuten lopen van het station. Maar om nu een tent te regelen voor 30 man is niet echt rendabel.

Maar even over het inhoudelijke. Wat zou er allemaal te doen moeten zijn op de DJR-Day ??
(behalve Pioneer demo gear, want die staat er sowieso) Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 17-09-2008 23:29 (4%)

134 Users online: 18 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 102.780
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.580.781