[mod update 1]
Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.
Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.
Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.
Garderobe op eigen risico, toilet gratis.
Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.
[mod update 2]
Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.
Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.
Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.
Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.
Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....
Stuur tevens een mailtje naarmet de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)
Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.
De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen
|
Poster: Lead
...
Pioneer DJ gear neerzetten zodat iedereen kan testen met hoofdtelefoons is geen probleem natuurlijk, maar ik zit meer te denken aan de extra dingen die we zouden kunnen doen...
Juist die 'andere spulletjes' is hetgene waar over nagedacht moet worden.
Wat past er in de ruimte, welke merken neerzetten, importeurs contacten hierover etc...
Wie gaat er achter de bar staan, wat is de agenda voor de dag, hoe laat, etc... etc...
Genoeg dingen die nog uitgewerkt moeten worden
Het gaat niet zozeer om specifiek het contacten van importeurs want dat is met een uurtje gebeurt. Maar zo'n event organiseren moet wel een beetje doordacht. Je kunt wel een zaal regelen, maar van hoe laat, tot hoe laat, wie is er dan, wie komt later. Spullen moeten ergens op komen te staan, dus moeten er tafels oid komen en stroom moet er geregeld worden als er gear neergezet wodt. Misschien wel stoelen om even te zitten... Of de mogelijk iets te eten aan te schaffen, of doen we entree prijs en zit daar eten bij... En hoe met het drinken....
Zomaar even wat losse flodders... er komt meer bij kijken dan 1 belletje naar de zaal en alles is klaar, dat bedoelde ik daarmee. Komt allemaal wel goed, want heb vaker dit soort dingen gedaan
Maar voorlopig zeggen nog maar 30 mensen 'Misschien wil ik wel komen'. Zaaltje regelen voor 30 man is ook niet echt de bedoeling natuurlijk. Misschien moeten we er een BBQ bij doen om meer mensen te trekken
Poster: Basrose
Voor een BBQ ben ik altijd in
Poster: yogum
Nouja ik heb nog niet gereageerd, omdat het me wel leuk lijkt... Maar ik heb ook vaak andere dingen te doen. Als ik kan kom ik... Maar om nou op dat lijstje geplaatst te worden als er ook een grote kans bestaat dat ik niet kom, dat is misschien niet zo slim....