DJRESOURCE party 2008 ? (3/16)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:38
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

[mod update 1]

Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.

Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.

Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

[mod update 2]

Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.

Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....

Stuur tevens een mailtje naar met de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen

Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:16 (100%)

What do you think about DJRESOURCE party 2008 ? ??

Vote :   

justjustin    posted on 05-09-2008 20:50
dacht het wel Winking my eye
Sammow    posted on 05-09-2008 20:56
Mee eens, maar je hebt al een aardig bedrag nodig om een zaaltje te huren hoor, toch als je een wil waar wat mensen binnen kunnen.
Illusion    posted on 06-09-2008 02:14
Poster: Sammow
Mee eens, maar je hebt al een aardig bedrag nodig om een zaaltje te huren hoor, toch als je een wil waar wat mensen binnen kunnen.

Als iedereen interesse heeft kunnen ze toch wat donerenWinking my eye Ik heb er wel wat voor overWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Xitrate    posted on 06-09-2008 07:41
Poster: Illusion

Als iedereen interesse heeft kunnen ze toch wat donerenWinking my eye Ik heb er wel wat voor overWinking my eye

Naar welke rekening dan? Iemand zou moeten voorbetalen en die persoon moet ook garant willen staan (financieel gezien), dus stel er ZOU iets misgaan, dan zou die persoon aansprakelijk gesteld worden.
Xtremer    posted on 09-09-2008 13:45
Give us the answerCool! Goed plan of niet Lead?:D
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
qntr0l    posted on 09-09-2008 13:49
Lijkt mij ook wel leuk, een soort grote "geartest" meeting Happy, laughing.

@ Extremer: Koop nu eens die DJM, ik ben ook toe aan een nieuwe mixert :P.
Xtremer    posted on 09-09-2008 13:51
Poster: qntr0l
Lijkt mij ook wel leuk, een soort grote "geartest" meeting Happy, laughing.

@ Extremer: Koop nu eens die DJM, ik ben ook toe aan een nieuwe mixert :P.

HahaCool... Ik zal nu eens wat geld ervoor aan de kant gaan leggen:P. Ik zit ook nog met kleding enzo die ik zelf moet betalen dus vandaar dat t lang duurtUnhappy.
qntr0l    posted on 09-09-2008 14:06
Poster: DJ-Xtremer

HahaCool... Ik zal nu eens wat geld ervoor aan de kant gaan leggen:P. Ik zit ook nog met kleding enzo die ik zelf moet betalen dus vandaar dat t lang duurtUnhappy.

Hehe, ja ik heb hetzelfde probleem hoor. Vandaar dat ik ook een RMX ga halen :D. Beetje fijn dingetje dan? Werken die effecten een beetje?
Basrose    posted on 09-09-2008 15:14
er is al een keer iets georganiseert... Veel aanmeldingen en puntje bij paaltje komen er een hele hoop niet waardoor het is afgeblazen. Verder zijn er teveel djs die wel even wat willen draaien...

Mocht iemand dit organiseren zou je eerst met Lead
En wim moeten overleggen.. Dit omdat djr van hun is
Xitrate    posted on 09-09-2008 15:21
Poster: Basrose
er is al een keer iets georganiseert... Veel aanmeldingen en puntje bij paaltje komen er een hele hoop niet waardoor het is afgeblazen. Verder zijn er teveel djs die wel even wat willen draaien...

Mocht iemand dit organiseren zou je eerst met Lead
En wim moeten overleggen.. Dit omdat djr van hun is

Ik denk dat het al genoeg zegt dat geen van de twee reageert.
Xtremer    posted on 09-09-2008 16:15
Hehe, ja ik heb hetzelfde probleem hoor. Vandaar dat ik ook een RMX ga halen :D. Beetje fijn dingetje dan? Werken die effecten een beetje?

Ik vind het een prima speeltje hoor:P. Nooit problemen mee gehad... Gewoon netjes mee omgaan en goed onderhouden, dan gaat hij jaren mee. Ik gebruik zelf dustcovers voor mijn Gear.

Maargoed laten we weer back on topic gaan:D!
THE ANSWERCool
Dj_Fantasy    posted on 09-09-2008 19:44
Ik snap niet waarom men dit keer op keer blijft proberen.

Veel mensen van dit forum zijn rond de 16 - 17 jaar, hebben geen rijbewijs buiten voor hun brommer, waarmee je niet ver zult komen.

Niet ieder lid heeft dan natuurlijk ook zulke lieve ouders dat ze hun zoon/dochter willen brengen naar de DJR Meeting.

Ook is het net zoals Basrose al heeft gezegd het probleem dat niet iedereen hun woord houdt om te komen, net zoals vroeger de DJR Chat zijn er veel loze belofte's gemaakt, en daardoor kunnen we ook beter sommige dingen gewoon opdoeken.

Ik vindt het een geweldig idee natuurlijk om zoiets te organiseren, maar ik denk niet dat Lead en Wim dingen willen gaan organiseren voor 100 mensen en dat er uiteindelijk maar 10 man opdaagt.

Maar natuurlijk weerhouden we jullie er ook niet van om zelf iets kleins te organiseren om mekaar te ontmoeten @ een festival of andere fuif en dergelijke.
dj2dj.nl
Xtremer    posted on 09-09-2008 19:51
OVWinking my eye. Kost niet veel en brengt je waar je maar wiltCool.
Dj_Fantasy    posted on 09-09-2008 19:54
Er zijn ook mensen die dat niet mogen nemen van hun ouders natuurlijk! en ook openbaar vervoer, brengt je niet altijd naar de plek waar je wilt hoorWinking my eye
dj2dj.nl
Jorrit    posted on 09-09-2008 21:01
Jullie kunnen ook zelf meeten op een centrale plaats... alleen niet door onszelf georganiseerd... Hier bijvoorbeeld! Winking my eye
Mod edit by Jorrit on 09-09-2008 21:01 (1%)
Stefjuuh    posted on 09-09-2008 21:04
Poster: Jorrit
Jullie kunnen ook zelf meeten op een centrale plaats... alleen niet door onszelf georganiseerd... Hier bijvoorbeeld! Winking my eye
 haha.. heb al poster zien hangen bij mij op school (alkwin)  Alvast veel plezier..!:P
Lead    posted on 10-09-2008 01:19
Poster: Xitrate
Ik denk dat het al genoeg zegt dat geen van de twee reageert.

Dit wil niets zeggen.... Ik ben afgelopen donderdag vertrokken om te feesten/verjaardag/zuipen in Munchen en kwam zondag avond terug. Maandag om 08:30 stond in in Almere voor het open huis van Pioneer (Open deur dagen) waarvan ik net weer thuis kom. Tijd is hier dus de kwestie en geen onwil. Ik ga voor het simpele : 'Nee is ook een antwoord'. En als het antwoord nee is kun het maar het beste direct vertellen, uitstel maakt het er niet simpeler en duidelijker op.

Behalve wat noodzakelijk ingrijpen voor een spammert was er geen tijd om meer te lezen/reageren. als dit topic dan ook nog in het Chat talk forum wordt geopend ipv DJResource Related waar het thuis hoort, valt het inderdaad niet zo op...

Even wat reacties op postings die ik gezien heb, even geen nette quotes want dat wordt me te veel werk op dit tijdstip :D

• Iets wat niet door Wim of mij wordt (mede-) georganiseerd heet gewoon een meeting en geen DJResource meeting Winking my eye

• Een bedrag voor een locatie is relatief. Een zaaleigenaar die mensen in zijn zaal heeft op avonden dat ze normaal niet open zijn betekend drank omzet dus geeft dat ruimte voor onderhandeling.

• Een locatie in Almere ken ik waar we terecht kunnen tegen minimale kosten. Als iedereen gewoon zijn eigen drankjes koopt kan het heel goedkoop. Een locatie met 2 zalen waarvan we er naar behoefte 1 of 2 kunnen gebruiken. Alles is daar aanwezig met trein en parkeer ruimte voor de deur/5 min lopen. Dus nee, voor de kenners, ik bedoel niet Pioneer's kantoor (hoewel daar ook wel iets te organiseren zou zijn op reguliere tijden/door de weeks)

• Draaien op het event kan natuurlijk, maar je draait dan niet voor dansen de mensen maar andere wachtende DJ's die ook willen draaien. En dat is een zwaar publiek, maar niet uitgesloten.

• Niemand hoeft zijn Pioneer gear mee te nemen, lijkt me logisch dat ik dat regel.

• Demo's van andere merken zijn ook wel te organiseren als het aantal mensen dat komt voldoende is. Voor 20 man vind ik het niet zinvol om vertegenwoordiging van andere merken op te trommelen en om medewerking te vragen.

• Een gear test met diverse DJ setups met hoofdtelefoons is een goed idee. Naast de Pioneer gear zal gear van andere merken wel door jullie moeten worden aangedragen aangezien ik dat niet heb Winking my eye

• Medewerking van members die iets willen kunnen bijdragen kunnen we verzamelen en daar de beste dingen uithalen en uitwerken. Ik denk inderdaad dat BamBam en Rene wel het nodige zouden kunnen betekenen, maar misschien zijn er wel meer mensen met verborgen talenten.

• Een rekening nummer is natuurlijk beschikbaar (die van ons). Als het een DJR meeting is lijkt het me logisch dat DJR aansprakelijk is.

• Een tour door NL en B is uitgesloten, te veel werk voor te weinig mensen.

In het verleden zijn er een aantal gevallen geweest waar op voorhand heel veel enthousiaste mensen voor waren, maar toen dingen geregeld zouden gaan worden en het puntje bij het paaltje kwam gingen er veel mensen twijfelen.

13 mei 2006 DJResource meeting
Info over deze party. De opzet zou dit keer hetzelfde zijn, alleen andere locatie.
En zie hier het aantal inschrijvingen.
De conclusie destijds :
Helaas is het zoals we al eerder melden : het gaat NIET door.

Op voorhand leken er veel mensen zin in een feestje te hebben waarna we het eens en ander zijn gaan voorbereiden. En als er dan in anderhalve maand 25 mensen inschrijven, inclusief de modjes/adjes dan heeft het naar ons idee op dit momenten geen zin om alle uit de kast te trekken. Wie weet ooit nog een keer, maar voorlopig even geen grootschalige meeting.

Op dat moment hadden we wel een stuk minder leden en het is al weer een tijd geleden, maar dit was op het punt dat mensen via een mailtje moesten laten weten of ze zouden komen. Dit ging nog geheel vrijwillig zonder voorruit betalingen...

Zoals vaker willen veel mensen wel dingen zien gebeuren, maar geven zelf geen thuis als het puntje bij het paaltje komt.

Ik geloof er wel in dat dingen kunnen veranderen en het misschien wel eens tijd is om het opnieuw een kans te geven. Het zou alleen wel heel droevig zijn als we aan het einde van de rit weer tot dezelfde conclusie zouden komen...

Ik denk dan bijvoorbeeldd ook aan de mini meeting PA markt die jammerlijk verlopen is of de Party module/Calender die iedereen wilde maar nu maar weinig gebruiken, of de slipmatjes die toch minder in trek waren toen er een ontwerp was en we ze wilde gaan maken....

[EDIT: oeps, is onbewust een hele lap tekst geworden Confused ]
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 10-09-2008 01:23 (1%)
Ferrox    posted on 10-09-2008 08:09
Lijk mij wel super tof in ieder geval!

Alleen is tijd/data erg van belang. En moet het ver vooruit gepland worden. Een beetje richting januari/februari, dan heb is het het rustigst met bruiloften (3 keer raden wat ik nu het meeste doe...)
qntr0l    posted on 10-09-2008 08:21
Respect hoor Lead, dat je zoveel over hebt voor dit forum. Zo ken ik maar weinig (lees: geen) administrators die zo betrokken zijn met de leden.

Mij lijkt het een goed idee om er een (zoals ik al eerder aangaf) een soort "geartestdag" van te maken. Zodat er verschillende setups met verschillende spelers, mixers en HP's getest kunnen worden. Ook leuk voor de mensen die twijfelen over een nieuwe mixer, cd-speler of headphones. Zo hoef je dan eens een keer niet naar het verkooppraatje van de verkoper te luisteren, maar kan iemand die hem veelvuldig gebrukt (de eigenaar natuurlijk) je alle pro's en con's vertellen Happy, laughing.

Het lijkt me ook een goed idee dat er vooraf betaald wordt. Het is altijd lastig om zoiets te organiseren, maar wanneer men zou kiezen voor betalen op locatie, en de helft komt niet opdagen (terwijl het zaaltje etc is geregeld) dan zitten de members die wel komen met de gebakken peren.

Al met al lijkt het me een goed idee en zou er zo'n meeting komen dan wil ik zeker wel aanwezig zijn, mits de dag gunstig is (in alle waarschijnlijkheid zou dit een zondag worden?)
JollyJunkie    posted on 10-09-2008 15:38
Het lijkt me ook handig dat je alleen mag komen als je een bepaald bedrag betaalt, dat bedrag moet je dan bij inschrijving betalen. Zo voorkom je dat er veel mensen zeggen dat ze komen maar niet komen opdage omdat ze dan tog het gevoel hebben van verspild geld.
RoyBeware    posted on 10-09-2008 15:38
Ik vind het ook een leuk idee, en wil er ook wel aan mee doen, als de dag en tijd gunstig is...
Sunrise8    posted on 10-09-2008 16:00
ik zeg gewoon gaan met die hap en nu een datum prikken. wat lead zegt is prima idee, gewoon dat 'zaaltje' huren in almere en ieder zijn eigen drankje betalen. is een top idee.

niet bedoelt dat ik er niks voor wil doen hoor maar:
lead, jij hebt toch de meeste invloed en contacten en dergelijke dus mij lijkt het handig als jij een beetje gaat rondvragen enzo en dan steeds wat info op het forum plaatst. zo blijven wij op de hoogte en komt het tot een mooie meeting als je dat wilt :P.

ik zou zeggen gewoon doen. toch?:D
Music made me who i am
Bartjens    posted on 11-09-2008 06:58
Nou actie dan maar :P

Misschien een overzichtje maken van de mensen die willen komen, kun je kijken of er überhaupt wel voldoende animo is.En dan een datum prikken :D
Misschien is jan./ feb. idd een mooie tijd om dit te doen.
www.djbrowbeat.com
Ferrox    posted on 11-09-2008 08:03

Mij lijkt het een goed idee om er een (zoals ik al eerder aangaf) een soort "geartestdag" van te maken. Zodat er verschillende setups met verschillende spelers, mixers en HP's getest kunnen worden. Ook leuk voor de mensen die twijfelen over een nieuwe mixer, cd-speler of headphones. Zo hoef je dan eens een keer niet naar het verkooppraatje van de verkoper te luisteren, maar kan iemand die hem veelvuldig gebrukt (de eigenaar natuurlijk) je alle pro's en con's vertellen Happy, laughing.

* meld zich aan voor de DJM-800 en CDJ-1000MK3's Winking my eye
qntr0l    posted on 11-09-2008 08:43
Poster: Ferrox

* meld zich aan voor de DJM-800 en CDJ-1000MK3's Winking my eye

Tjah, wie niet he :D? Okéé, de mensen die deze wonderschone apparaatjes al thuis hebben staan melden zich niet aan Winking my eye, maar denk verder iedereen.

Edit: Bedoel je nu dat je de MK3's wilt testen, of dat je deze beschikbaar stelt Happy, laughing. Is het eerste het geval, vind ik dit raar (aangezien je er zelf al twee hebt). Is het tweede het geval, dan is dit niet nodig want zoals Lead al aangaf brengt hij Pioneer gear mee!
User edit by qntr0l on 11-09-2008 @ 08:46:55 (100%)

84 Users online: 13 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 17.283
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.657