Poster: Xitrate
Ik denk dat het al genoeg zegt dat geen van de twee reageert.
Dit wil niets zeggen.... Ik ben afgelopen donderdag vertrokken om te feesten/verjaardag/zuipen in Munchen en kwam zondag avond terug. Maandag om 08:30 stond in in Almere voor het open huis van Pioneer (Open deur dagen) waarvan ik net weer thuis kom. Tijd is hier dus de kwestie en geen onwil. Ik ga voor het simpele :
'Nee is ook een antwoord'. En als het antwoord nee is kun het maar het beste direct vertellen, uitstel maakt het er niet simpeler en duidelijker op.
Behalve wat noodzakelijk ingrijpen voor een spammert was er geen tijd om meer te lezen/reageren. als dit topic dan ook nog in het Chat talk forum wordt geopend ipv DJResource Related waar het thuis hoort, valt het inderdaad niet zo op...
Even wat reacties op postings die ik gezien heb, even geen nette quotes want dat wordt me te veel werk op dit tijdstip :D
- Iets wat niet door Wim of mij wordt (mede-) georganiseerd heet gewoon een meeting en geen DJResource meeting
- Een bedrag voor een locatie is relatief. Een zaaleigenaar die mensen in zijn zaal heeft op avonden dat ze normaal niet open zijn betekend drank omzet dus geeft dat ruimte voor onderhandeling.
- Een locatie in Almere ken ik waar we terecht kunnen tegen minimale kosten. Als iedereen gewoon zijn eigen drankjes koopt kan het heel goedkoop. Een locatie met 2 zalen waarvan we er naar behoefte 1 of 2 kunnen gebruiken. Alles is daar aanwezig met trein en parkeer ruimte voor de deur/5 min lopen. Dus nee, voor de kenners, ik bedoel niet Pioneer's kantoor (hoewel daar ook wel iets te organiseren zou zijn op reguliere tijden/door de weeks)
- Draaien op het event kan natuurlijk, maar je draait dan niet voor dansen de mensen maar andere wachtende DJ's die ook willen draaien. En dat is een zwaar publiek, maar niet uitgesloten.
- Niemand hoeft zijn Pioneer gear mee te nemen, lijkt me logisch dat ik dat regel.
- Demo's van andere merken zijn ook wel te organiseren als het aantal mensen dat komt voldoende is. Voor 20 man vind ik het niet zinvol om vertegenwoordiging van andere merken op te trommelen en om medewerking te vragen.
- Een gear test met diverse DJ setups met hoofdtelefoons is een goed idee. Naast de Pioneer gear zal gear van andere merken wel door jullie moeten worden aangedragen aangezien ik dat niet heb

- Medewerking van members die iets willen kunnen bijdragen kunnen we verzamelen en daar de beste dingen uithalen en uitwerken. Ik denk inderdaad dat BamBam en Rene wel het nodige zouden kunnen betekenen, maar misschien zijn er wel meer mensen met verborgen talenten.
- Een rekening nummer is natuurlijk beschikbaar (die van ons). Als het een DJR meeting is lijkt het me logisch dat DJR aansprakelijk is.
- Een tour door NL en B is uitgesloten, te veel werk voor te weinig mensen.
In het verleden zijn er een aantal gevallen geweest waar op
voorhand heel veel enthousiaste mensen voor waren, maar toen dingen geregeld zouden gaan worden en het puntje bij het paaltje kwam gingen er veel mensen twijfelen.
13 mei 2006 DJResource meeting Info over deze party. De opzet zou dit keer hetzelfde zijn, alleen andere locatie.
En zie hier het
aantal inschrijvingen.
De conclusie destijds :
Helaas is het zoals we al eerder melden : het gaat NIET door.
Op voorhand leken er veel mensen zin in een feestje te hebben waarna we het eens en ander zijn gaan voorbereiden. En als er dan in anderhalve maand 25 mensen inschrijven, inclusief de modjes/adjes dan heeft het naar ons idee op dit momenten geen zin om alle uit de kast te trekken. Wie weet ooit nog een keer, maar voorlopig even geen grootschalige meeting.
Op dat moment hadden we wel een stuk minder leden en het is al weer een tijd geleden, maar dit was op het punt dat mensen via een mailtje moesten laten weten of ze zouden komen. Dit ging nog geheel vrijwillig zonder voorruit betalingen...
Zoals vaker willen veel mensen wel dingen zien gebeuren, maar geven zelf geen thuis als het puntje bij het paaltje komt.
Ik geloof er wel in dat dingen kunnen veranderen en het misschien wel eens tijd is om het opnieuw een kans te geven. Het zou alleen wel heel droevig zijn als we aan het einde van de rit weer tot dezelfde conclusie zouden komen...
Ik denk dan bijvoorbeeldd ook aan de
mini meeting PA markt die jammerlijk verlopen is of de Party module/Calender die iedereen wilde maar nu maar weinig gebruiken, of
de slipmatjes die toch minder in trek waren toen er een ontwerp was en we ze wilde gaan maken....
[EDIT: oeps, is onbewust een hele lap tekst geworden
]