DJRESOURCE party 2008 ? (12/16)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:38
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

[mod update 1]

Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.

Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.

Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

[mod update 2]

Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.

Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....

Stuur tevens een mailtje naar met de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen

Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:16 (100%)

What do you think about DJRESOURCE party 2008 ? ??

Vote :   

Convert    posted on 26-09-2008 14:46
Poster: djjw
gewoon met dit groepje een datum prikken
is waarschijnlijk ook het gezelligst.

Ik wil ook graag komen maar moet eerst even de datum weten en of ik met iemand hier in de buurt kan meerijden :P
Ywe    posted on 28-09-2008 15:48
nog meer mensen die geintresseerd zijn in een super-DJ-dagje?
dj_double_x    posted on 28-09-2008 17:02
Misschien een leuk idee wanneer iedereen 1 gast (niet forum lid) mee mag nemen.
Wanneer je deze (bevestigde) gasten in de telling mee neemt, dan gaat het wellicht iets harder.
Sunrise8    posted on 10-10-2008 16:39
om deze nog maar eens omhoog te krikken. hoe staat het ermee.. want ik zie der zeker wel wat in hoor mensen.. gewoon datum prikken (denk dat het beter is dat het volgend jaar doen.. maja dit jaar maakt mij opzich ook niet zoveel uit. maar ook kerst e.d. staan voor de deur Happy, laughing dus hebben mensen het vaak druk..

maja ik zeg gewoon doen dus.. er moet alleen iets concreets afgesproken wordenHappy, laughing
Music made me who i am
Basrose    posted on 10-10-2008 16:49
Poster: Sunrise8
om deze nog maar eens omhoog te krikken. hoe staat het ermee.. want ik zie der zeker wel wat in hoor mensen.. gewoon datum prikken (denk dat het beter is dat het volgend jaar doen.. maja dit jaar maakt mij opzich ook niet zoveel uit. maar ook kerst e.d. staan voor de deur Happy, laughing dus hebben mensen het vaak druk..

maja ik zeg gewoon doen dus.. er moet alleen iets concreets afgesproken wordenHappy, laughing

idd we moeten denk ik op volgendjaar rekenen.
Ferrox    posted on 10-10-2008 16:56
Ik wilde hem ook al bumpen, want ik denk dat de volgende stap een datum prikken is. Dan kan ik (eindelijk) deze reserveren in mijn agenda en dan komt alles goed.
tairip    posted on 10-10-2008 17:10
Ik heb het er toevallig laatst nog met een bekende van dit forum over gehad!

Ik vind ook het door moet gaan. Misschien moeten we even een concreet clubje mensen samenstellen die het gaan regelen + ideeen + invulling enz.

Reply people, wat denken jullie er van?
W.i.M    posted on 10-10-2008 17:31
Probleem vaak is denk ik wel dat er genoeg animo is voordat er een datum wordt geprikt maar wanneer er een datum is dat er dan al een hoop afvallen omdat ze op dat moment geen vervoer kunnen regelen of een andere afspraak hebben of een ander reden waardoor ze niet kunnen komen.

Het is wel een goed initiatief alleen denk ik dat organiseren moet opwegen tegen de opkomst.En is de locatie gratis want dat ik heb niet zo snel kunnen vinden op alle 12 pagina's ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
tairip    posted on 10-10-2008 17:35
Poster: W.i.M
Probleem vaak is denk ik wel dat er genoeg animo is voordat er een datum wordt geprikt maar wanneer er een datum is dat er dan al een hoop afvallen omdat ze op dat moment geen vervoer kunnen regelen of een andere afspraak hebben of een ander reden waardoor ze niet kunnen komen.

Het is wel een goed initiatief alleen denk ik dat organiseren moet opwegen tegen de opkomst.En is de locatie gratis want dat ik heb niet zo snel kunnen vinden op alle 12 pagina's ?

Lead heeft een lokatie!
Ferrox    posted on 10-10-2008 18:34
Poster: W.i.M

Daarom moet er nu een datum geprikt worden.
W.i.M    posted on 10-10-2008 18:36
Poster: tairip
Lead heeft een lokatie!

En de prijs ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Xtremer    posted on 10-10-2008 18:36
Ik zou echt graag willen dat het door gaatCool! Zou jullie allemaal wel eens in het echt willen zien:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Nandi    posted on 10-10-2008 18:37
ja, zelfde hier al zal het moeilijk zijn voor mij als het in nederland is, dus ik vrees ervoor
ezeltje5    posted on 10-10-2008 19:38
WIE ZOU ER ZEKER KOMEN (twijfelaars niet reageren)
  1. Lead
  2. Qntr0l (Thomas)
  3. DJ Xtremer (Patrick) zondag zou prettig zijn i.v.m. werk op zaterdag.
  4. tairip
  5. Ferrox
  6. Dj_Fantasy
  7. Lightstar
  8. JustJustin (als op zondag is)
  9. Bles
  10. Basrose
  11. Roy-776
  12. JollyJunkie
  13. Bartjens (+2)
  14. Dyno
  15. Sunrise8 (Julian)
  16.  YWE
  17. D-Ray
  18. Renzis
  19. Greup
  20. BoydGrift
  21. Stefjuuh
  22. Jobe
  23. dj-nick (niet op zaterdagavond)
  24. djjw
  25. Bas_del_Mar
  26. Prozei
  27. Adrien1989
  28. dj_double_x (niet op zaterdag)
  29. dj-jr (Yorick)
  30. Arii
  31. laidback
  32. T_G
  33. tom-j
  34. Leoo
  35. swensands
  36. Nils7
  37. ezeltje5
Count me in!

Het lijkt me zeker leuk om gewoon van alles wat te hebben en dan workshops te geven oid.
Verder moet het geld bij elkaar krijgen toch niet zo'n probleem zijn? ik ben best berijd om er 10 euro voor neer te leggen en daarin ben ik ook denk ik niet de enigste...

Zou leuk zijn als het door gaat!
Ywe    posted on 11-10-2008 09:53
Ik vond dat idee van ook bekenden meenemen nieteens zo slecht Happy, laughing dan verdubbel je de aantal mensen nog eens
Ashley    posted on 11-10-2008 11:54
goed idee.. alleen ik en veel anderen hier op djr zijn minderjarig en hebben dus geen eigen vervoer,
dus als de locatie niet heel goed bereikbaar ligt met o.v. is het voor mij best een probleem daar (?) te kunnen komen. dat zou erg zonde zijn want ik denk dat ik en veel andere jonge dj's van djr heel veel kunnen leren op zo'n dagje..

Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
ezeltje5    posted on 11-10-2008 17:51
Dus, wie heeft er thuis nog een dubbeldekker bus staan en zin om van het station naar de locatie te rijden?Cool
MoXeGy    posted on 11-10-2008 18:06
ik heb het al 2 keer gezegt, ik ben er dan met een vriend bij :P
User edit by MoXeGy on 11-10-2008 @ 18:15:03 (6%)
Boyd    posted on 11-10-2008 18:23
Poster: Ashley
goed idee.. alleen ik en veel anderen hier op djr zijn minderjarig en hebben dus geen eigen vervoer,
dus als de locatie niet heel goed bereikbaar ligt met o.v. is het voor mij best een probleem daar (?) te kunnen komen. dat zou erg zonde zijn want ik denk dat ik en veel andere jonge dj's van djr heel veel kunnen leren op zo'n dagje..

Happy, laughing

we kunnen dan samen met giovanni(als hij zin heeft), victor, rover en mij met de trein gaan!
Vibemaster-D    posted on 11-10-2008 18:23
ik wil er dan wel bij zijn met wss 2/3 andere vrienden van mij die ook DJ zijn. lijkt me wel super strak.
Sunrise8    posted on 11-10-2008 20:11
@ iedereen. almere is prima bereikbaar met de trein (dat is waar lead iets had gevonden) en van daaruit zouden leden je op kunnen pikken ofzo of dat we zowiezo met ze alle daar afspreken en dat mensen meerijden met mensen die wel auto's hebben vanaf het station. ik noem maar iets.

en anders met de bus oid.. en in het laatste geval. een taxi. 10 min rijden zal niet zoveel kosten Winking my eye..

ja je moet er wat voor over hebben..
zowiezo ik ben er zeker weten bij. maakt niet uit welke dag Happy, laughing.. en lijkt me gewoon ook heel tof. en ik heb ook zowiezo 2/3 mensen die mee willen/kunnen/mogen..
Music made me who i am
Ashley    posted on 11-10-2008 21:29
Poster: BoydGrift

we kunnen dan samen met giovanni(als hij zin heeft), victor, rover en mij met de trein gaan!
  ja idd goed idee! ik ben er iig bij als er wat meer duidelijkheid komt over de locatie enz! Happy, laughing
Prozei    posted on 11-10-2008 21:30
lokatie is almere.
Mod edit by Prozei on 11-10-2008 21:31 (6%)
Ashley    posted on 11-10-2008 21:31
ja waar in almere :P
Ferrox    posted on 11-10-2008 21:32
Poster: Ashley
ja waar in almere :P

volgens mij 5 minuten lopen van het station.... dus OV is goed te doen!

248 Users online: 9 Guests (239 Unknown)
Pages generated today : 8.293
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.294