DJRESOURCE party 2008 ? (11/16)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:38
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

[mod update 1]

Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.

Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.

Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

[mod update 2]

Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.

Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....

Stuur tevens een mailtje naar met de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen

Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:16 (100%)

What do you think about DJRESOURCE party 2008 ? ??

Vote :   

Convert    posted on 23-09-2008 07:51
Poster: Basrose

wie zegt dat jij mag draaien :P

Tis een voorbeeld, er zijn hier heus wel meer vinyl dj's Winking my eye
Ferrox    posted on 23-09-2008 08:15
Poster: djjw

zullen er eerst meer aanmeldingen moeten zijn..
Anders wordt er niks geprikt..

Ik denk dat het verstandiger is om nu onderhand een datum te prikken, zeker als het nog in november dit jaar moet gebeuren. Anders was wachten geen probleem geweest voor mij.

djjw    posted on 23-09-2008 08:34
Poster: Dj_Fantasy
@ Djjw: Als het zou kunnen, zou je mij dan soms ook kunnen komen ophalen?
Woon namelijk in GilzeWinking my eye

Stel dat het allemaal door gaat,
kan ik je ophalen!
:d
djjw    posted on 23-09-2008 08:57
Poster: Ferrox

Ik denk dat het verstandiger is om nu onderhand een datum te prikken, zeker als het nog in november dit jaar moet gebeuren. Anders was wachten geen probleem geweest voor mij.

Lead heeft aangegeven dat het waarschijnlijk een middagje in februari wordt.

Ferrox    posted on 23-09-2008 09:01
@ djjw:

Poster: Lead
Dan is er het ding met de datum....

Liefst zou ik het nog dit jaar doen (als het al gaat gebeuren), maar dan moet het halverwege of eind november. December is niet de jusite maand om zoiets te doen.

Januari is iedereen ook nog brak van het oud-en-nieuw dus anders zou het februari of maart worden...

Ik maak hier wel iets anders uit op, als het februari word is het uiteraard geen probleem om nog even te wachten met de datum.

Ik studeer wel af in februari als het goed is, dus big party Happy, laughing
Lead    posted on 23-09-2008 09:36
Dit jaar had leuker geleken, maar wordt te kort dag om alles goed te kunnen organiseen vrees ik....
Let the BASS be louder
Ferrox    posted on 23-09-2008 09:54
Poster: Lead
Dit jaar had leuker geleken, maar wordt te kort dag om alles goed te kunnen organiseen vrees ik....

Dat vermoeden had ik ook ja.. Dan wachten we nog even af, dan is november tijd zat om een exacte datum te prikken. Ik wil echt dolgraag gaan namelijk!
Xtremer    posted on 23-09-2008 10:01
Ik wil echt dolgraag gaan namelijk!

Ik ookCool! Zou zonde zijn als andere gewoon niet komen uit de lijstUnhappy.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Basrose    posted on 23-09-2008 17:17
Poster: Convert

Tis een voorbeeld, er zijn hier heus wel meer vinyl dj's Winking my eye

haha weet ik... ik pest je ook maar een beetje Cool
Convert    posted on 23-09-2008 20:25
Poster: Basrose

haha weet ik... ik pest je ook maar een beetje Cool

Haha, mag ik nu wel draaien als ik kom :P:P
tairip    posted on 23-09-2008 20:29
Dat zien we dan wel weer!
Convert    posted on 23-09-2008 20:42
I Know I Know :P
Arii    posted on 24-09-2008 09:04
Gewoon een datum prikken voor 2009, heeft iedereen ruim de tijd om die datum vrij te houden! Cool
justjustin    posted on 24-09-2008 10:54
Poster: Arii
Gewoon een datum prikken voor 2009, heeft iedereen ruim de tijd om die datum vrij te houden! Cool

Hopenlijk zijn er dan nog voldoende mensen...want we hebben het nogal over een lange tijd...
Basrose    posted on 24-09-2008 17:35
Poster: Convert

Haha, mag ik nu wel draaien als ik kom :P:P

haha daar ga ik niet over.. Happy, laughing moet je bij de admin zijn.Cool
djjw    posted on 25-09-2008 21:43
Ondertussen is de laatste aanmelding 3 dagen geleden en word het al wat stil...
We zitten nu op 36 mogelijke aanmeldingen..
tairip    posted on 25-09-2008 22:11
Dat is net genoeg voor een plaatselijke buurt BBQ!

Ik denk ook niet dat je moet verwachten dat er heel veel mensen komen. We kunnen ook gewoon eens in een cool tentje afspreken voor een meet en great! Met misschien een paar DJ's die een setje draaien. Op een zondagmiddag in een uitgaanstentje die normaal dicht is!
djjw    posted on 25-09-2008 22:27
Idd, in ieder geval lijken de meeste iddeen wel tekunnen vervallen,
Lead met een mooi setje die wat demo's geeft is wel mooi!
Ferrox    posted on 26-09-2008 08:01
Ik vind 36 man anders heel wat, ik zie andere meetings en dat is vaak maar een mannetje of 10.
djjw    posted on 26-09-2008 09:03
Je hebt ook wel een beetje gelijk..
voor een meeting met een hapje en
een drankje is het zeker een mooi aantal.
( waar er nog wel wat vanaf zullen vallen)

maar voor alle ideeen als... verschillende
merken gear, importeurs , workshops.. enz.
is het wat weinig...

gewoon met dit groepje een datum prikken
is waarschijnlijk ook het gezelligst.

Wel moeten we het bbq idee er in houden..
Dat was het beste idee!
Natio    posted on 26-09-2008 10:14
Mensen of niet, al doe je nou bijv. een locatie reserveren stel voor 250 euro incl. licht enzo, maar ik weet dat er voor een dj set dan woord gezorgd.

al komen er 30 mensen die allemaal 5 euro betalen heb je pas 150 euro,

ik snap het niet, er zijn genoeg mensen die hierin geintresseerd zijn en ook ik kan mensen in me buurt dat ik er al sowieso 5 meekan nemen, iedereen of in iedergeval gedeeltelijk wat mensen kunnen toch introducees regelen? of is dat nou zo raar.... neem je vriendin mee vrienden of kennende djs uit je buurd. betaal vooraf via internet dat iets word aangemaakt om je naam/namen die komen in te voegen en online te betalen. sowieso zouden er al 50 man komen. 5x50 is 250 euro. Drinken is geen probleem want dat kan iedereen regelen ook aangezien er bij veel zaalverhuur koelkasten staan, en mensen hier die willen best wel even agter de ''bar'' gaan staan om de mensen van hun drinken te voldoen. daar maak je natuurlijk de prijsen ook niet te duur, gewoon dat je ong. 1 euro bier en cola kost laatmaar zeggen. al doe je het 1.50 zal het nog genoeg verkopen. iedereen koopt dan wel 1 a 2 drankjes heb je al 50 cent winst per drankje is dus ook weer 50 euro. dan heb je al 300 euro. Er komen naar mijn toezien wel genoeg mensen hoor alleen als je het even in de groep wilt gooien laat maar zeggen kom je sowieso op 50 man uit wat al een gezellige avond kan worden. en locatie? ik weet niet waar de meeste mensen vandaan komen. ik denk dat zoetermeer het meest voor de hand ligt aangezien zalenverhuur en bereikbaar heid. niet veel zouden bijv. van zuid holland naar utrecht ervoor gaan, maar daarom... ik weet niet waar de meesten vandaan komen.

Greetz

Ferrox    posted on 26-09-2008 12:55
Poster: Natio
Heel verhaal

Heb je de rest van het topic wel gelezen?
Het is in almere, zaal is al geregeld. Alleen een datum en prijs nog..
User edit by Ferrox on 26-09-2008 @ 12:55:14 (2%)
tairip    posted on 26-09-2008 12:57

Heb je de rest van het topic wel gelezen?
Het is in almere, zaal is al geregeld. Alleen een datum en prijs nog..

+ je kan niet zelf je drankprijzen bepalen! Je zit bij een zaalverhuur in daar zit een cateraar op die zijn prijzen handteerd. Nu valt daar wel over te onderhandelen.
Basrose    posted on 26-09-2008 12:58
de lokatie zal almere worden zoals eerder aangegeven. Voor de rest ben ik tegen het uitnodigen van veel mensen omdat het hier om een forum meeting gaat. Als er andere komen ga je groepjes krijgen enbgaat het idee van een member meeting verloren.
Natio    posted on 26-09-2008 13:11
ok.. sorrie was post op ouder toppic... mijn fout.

almere klinkt goed.. zal het topic volgen.

Ik dag aan introducees die zelf ook wat met dj te maken hadden. zodat de kosten ook wat meer gedekt kunnen worden. sorrie voor de fout

Greets

299 Users online: 104 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 27.637
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.505.638