[mod update 1]
Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.
Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.
Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.
Garderobe op eigen risico, toilet gratis.
Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.
[mod update 2]
Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.
Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.
Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.
Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.
Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....
Stuur tevens een mailtje naarmet de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)
Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.
De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen
Poster: Sunrise8
ja alleen dan is het geen dj resource meeting/party meer he :P.
Poster: Convert
En hoe is het met vinyl dan? Want Pio maakt geen TT's
Poster: Lead
Moet er nog iets getest worden aan een Technics dan ??
Poster: DJ-Xtremer
Voor diegene die van plan zijn een setje of 1 Technics te kopen is het toch leuk of niet soms?
Poster: Ferrox
Als ze dat al beslist hebben aan de hand van de naam dan zal er geen goede mening gevormt worden.
Je kunt beter een Super-oem neer zetten dan technics. Of ze beide naast elkaar. Maar als iemand al roep ik ga technics kopen dan heeft het toch geen zin om er 1 neer te zetten om te testen of wel?
Poster: Lead
Moet er nog iets getest worden aan een Technics dan ??
Poster: Convert
We gaan toch niet alleen testen? Toch ook gewoon draaien/setjes geven? Nou ik stop mijn 12 inches niet in die CDJ's hoor :P
Zijn er ook mensen geinteresseerd in de syrincs set? Wellicht dat ik die mee kan nemen namelijk.
Poster: Rowan
Waar word het dan gehouden? Misschien kan ik dan ook komen:D
Zo zwaar is dat ding nou ook weer niet.
Voor mij is het erg datum afhankelijk, eigenlijk zou ik willen dat die asap geprikt word.
Poster: nils7
Ik moest me naam invullen!Ik hoor van JW wel wanneer en waar het is