DJRESOURCE party 2008 ? (1/16)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 09:38
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

[mod update 1]

Het event wordt gegeven op zondag 23 november in het Almere Event Center (350 meter vanaf het station) met parkeerplaats voor de deur.

Bij onvoldoende inschrijvingen (aantal zal later bekend gemaakt worden) krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk. Dit doen we om niet alle moeite te doen als er toch maar een handje mensen komen. Da's voor degene die komen ook niet gezellig natuurlijk.

Introducees zijn welkom, het is toegankelijk voor iedereen die inschrijft natuurlijk.... Maar aangezien we het op dit forum organiseren zullen mensen zich er wellicht voor inschrijven.

Garderobe op eigen risico, toilet gratis.

Inhoud van de dag (onder voorbehoud natuurlijk)
- Demo setjes van gear met hoofdtelefoon.
- Pioneer natuurlijk met MEP-7000, DVJ-1000 en SVM-1000 op plasma scherm)
- Pioneer DVJ Road Show demo
- Numark had ook interesse om te komen, misschien met gear
- Optioneel andere merken als er genoeg inschrijvingen zijn
- Draaien als er meer dan 1 zaal gebruikt kan worden in de andere zaal.

[mod update 2]

Datum is bevestigd dus de locatie is geregeld.

Nu nog het aantal mensen die daadwerkelijk inschrijven. In het verleden is gebleken dat een naam opgeven een daadwerkelijk inschrijven 2 verschillende dingen zijn.

Om zoiets gezellig te maken is het natuurlijk nodig dat er zoveel mogelijk mensen komen. Voor een enkeling is het niet zinvol om zoveel moeite te doen. Ik denk dus dat er minimaal 50-60 man moet komen voordat we de hele kermis gaan neerzetten.

Ik stel voor dat de mensen die willen komen 10 euro overmaken naar DJResource (info) onder vermelding van je username en echte naam.

Voor dit inschrijfgeld krijg je wat een paar drankmuntjes en een gezellige dag met de laatste gear en vollop test mogelijkheden. Pioneer is er sowieso, de DVJ roadshow ook met demo opstelling en wie weet wie er nog meer geronseld kunnen worden....

Stuur tevens een mailtje naar met de datum van overschrijving naar <mail>party@djresource.eu</mail>. Je krijgt een bevestiging als je betaling is ontvangen. (Begin de subject van je mail met '[PARTY] username' aub)

Het aantal daadwerkelijke inschrijvingen zal worden gepost en bij te weinig deelname krijgt iedereen netjes zijn geld terug natuurlijk.

De invulling van de dag is al eerder genoemd en zal nog precies worden ingevuld. Tevens de tijden maar zal in de middag zijn tot wellicht in de avond. In een gebied zal de meet en greet zijn en wellicht dat er ook nog ergens gedraaid kan worden, die details moet ik nog onderzoeken als het ADE is afgelopen

Mod edit by Lead on 24-10-2008 01:16 (100%)

What do you think about DJRESOURCE party 2008 ? ??

Vote :   

justjustin    posted on 05-09-2008 09:45
SUPER IDEE....
Lijkt me egt lache...Combineren met een lead pioneerdemo....
Het liefste op zondag dan kan iedereen!!!
Bartjens    posted on 05-09-2008 09:50
Nice, count me in :P Lijkt me ook lache!! En idd, zondag is een mooie dag hiervoor
www.djbrowbeat.com
Adrien1989    posted on 05-09-2008 09:52
Mooi plan. Op andere fora waar ik zit doen we ook van dit soort dingen en het is altijd heel leuk om te zien wie de gezichten zijn achter de berichten:P.
Ywe    posted on 05-09-2008 09:54
lijkt mij ook tof, beetje in midden van het land of iets zuidelijker vanwege de lgische leden?
Adrien1989    posted on 05-09-2008 09:56
Iets zuidelijker dan denk. Veel mensen hier hebben toch wel een wage, beetje carpoolen enzo. OV bied ook nog uitkomst. Zo groot is Nederland nietHappy, laughing
OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 10:20
nou lead..kom maar op..hahahah

Xitrate    posted on 05-09-2008 10:40
Hmm er zijn vaker van dit soort goede ideeen geweest die nooit zijn gerealiseerd (DJR Magazine anyone?).. ben benieuwd of het dit keer wel gaat lukken.
justjustin    posted on 05-09-2008 10:48
das waar...ik hoop het wel...
Xtremer    posted on 05-09-2008 11:14
Uhu vette shit:D! Ben er bij:P. Misschien ergens in centraal Nederland dan? Zaaltje huren voor DJResourcers met een mooie Pioneer Booth enzo:D! Lijkt me vet idee, ben er zeker bij!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Bartjens    posted on 05-09-2008 11:18
Poster: DJ-Xtremer
Uhu vette shit:D! Ben er bij:P. Misschien ergens in centraal Nederland dan? Zaaltje huren voor DJResourcers met een mooie Pioneer Booth enzo:D! Lijkt me vet idee, ben er zeker bij!

Eéntje maar :P

Ik ben evt. wel bereid om m'n eigen setje mee te nemen + speakers. Kan dit ook worden uitgeprobeerd door mensen die misschien nog twijfelen tussen verschillende cdj's, djm's of actieve speakers. (genoeg topics over de laatste tijd Winking my eye )
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 05-09-2008 @ 11:34:16 (94%)
OrsonWelsh    posted on 05-09-2008 11:40
ja kijk dat is nu eens een goed id..

misschien een landelijke test dag voor dj resource members..
Ook zeer intressant als mensen vragen hebben over produceren enzo..wil wel een workshop geven dan..of misschien samen met marc aka bambam en kuppens dr bij wat gaan doen?

altijd leerzaam

maar goed..eerst eens kijken wat het animo is
justjustin    posted on 05-09-2008 11:51
Poster: orsonwelsh
ja kijk dat is nu eens een goed id..

misschien een landelijke test dag voor dj resource members..
Ook zeer intressant als mensen vragen hebben over produceren enzo..wil wel een workshop geven dan..of misschien samen met marc aka bambam en kuppens dr bij wat gaan doen?

altijd leerzaam

maar goed..eerst eens kijken wat het animo is

Lijkt me leuk idd...
En een locatie vinden...
Adrien1989    posted on 05-09-2008 11:54
Poster: Bartjens

Eéntje maar :P

Ik ben evt. wel bereid om m'n eigen setje mee te nemen + speakers. Kan dit ook worden uitgeprobeerd door mensen die misschien nog twijfelen tussen verschillende cdj's, djm's of actieve speakers. (genoeg topics over de laatste tijd Winking my eye )

Dat is wel een leuk idee ja. Stel hierbij ook mn gear beschikbaar.
tairip    posted on 05-09-2008 13:09
Poster: orsonwelsh
waarom organiseren jullie niet een besloten feestje?

misschien leuk om iedereen eens live te zien zeg maar..

Is al vaker geprobeerd. Het blijkt vrij lastig te regelen te zijn. Voornamelijk locatie!
Prozei    posted on 05-09-2008 13:16
Poster: tairip
Is al vaker geprobeerd. Het blijkt vrij lastig te regelen te zijn. Voornamelijk locatie!

lokatie is niet het probleem.maar de mensen op het forum iedereen zegt leuk en jah ik kom.
en dan is alles geregeld en dan komen en ineens nog maar 5 man van de 50 die eerst jah leuk zeggen.

lokatie is binnen een uur te regelen.
User edit by Prozei on 05-09-2008 @ 13:17:59 (14%)
Renzis    posted on 05-09-2008 13:22
@Prozei

Idd. Ik zeg in de buurt van Amersfoort, heel makkelijk te bereiken en centraler kan niet, want het middelpunt van NL ligt onder onze toren, dat terzijde.

Ik vind dat we het nu maar eens moeten doen, en gewoon iedereen die komen wil 3 of 5 euro lapt, zodat de organisatoren niet met een financieel probleem komen te zitten.

ik zeg door zetten
Bas_del_Mar    posted on 05-09-2008 13:29
Ik ben het eens met Renzis.

Niets is zo vervelend als je iets organiseert en er komt niemand opdagen. Ik vind het niet erg om 5 euro te betalen om naar een meeting te gaan, als dat een hoop ellende kan schelen.

Als je een systeem hebt waarbij je je van tevoren kan aanmelden / registreren & betalen, dan voorkom je ook nog eens dat mensen geld moeten voorschieten.
Adrien1989    posted on 05-09-2008 13:32
Misschien hebben we toevallig wel een lid dat een grote afgelegen schuur heeft ofzo:P. Dat zou veel makkelijker zijn.
justjustin    posted on 05-09-2008 13:38
Poster: Adrien1989
Misschien hebben we toevallig wel een lid dat een grote afgelegen schuur heeft ofzo:P. Dat zou veel makkelijker zijn.

Of een vader als vastgoed handelaarWinking my eye
Bas_del_Mar    posted on 05-09-2008 13:44
haha, naja het belangrijkste is dat de organisatie niet onnodig met kosten wordt opgezadeld als mensen niet komen opdagen toch? Winking my eye
Lawrenz    posted on 05-09-2008 13:53
Lijkt me wel enorm vet :D als het doorgaat kom ik zeker hoor!
DeteqBoy    posted on 05-09-2008 14:11
Vet idee, maar hangt van de datum af Happy, laughing
Bartjens    posted on 05-09-2008 14:40
Nou, iemand in de buurt van Amersfoort ofzo die een leuke locatie weet? Partycentrum oid.
www.djbrowbeat.com
Sammow    posted on 05-09-2008 14:56
Misschien een idee om een Belgische en ene Nederlandse te doen dan, want mensen uit West-Vlaanderen die ik niet tot in Amersfoort rijden :p
Renzis    posted on 05-09-2008 15:17
Dat moet je als belgen onderling dan maar regelen.

Ik kan wel eens kijken of we iets leuks kunnen regelen, dan word het miss niet specifiek een club of party tent.

Wat voor dag willen we dan??
En tegen wat voor prijs? Huren kost soms geld hea

69 Users online: 5 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 20.397
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.408.771