USB functie op RMX 40 Usb
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Thomas92    posted on 04-09-2008 19:14
Ik heb al een half jaartje mijn mengpaneel , Reloop Rmx 40 Usb,
het is echt een goed mengpaneel alles loopt vlotjes maar ik vraag mij al lang iets af.
Voor wat dient die Usb functie ? Ik heb op mijn mengpaneel usb functie op 2 kanelen dus
voor op te nemen zou ik het vreemd vinden.
en dan de tweede vraag was.
Toen ik dit kocht zaten er geen kabels bij. waar kan ik die kopen of wat voor kabels zijn het?

Dankje !
Thomas

What do you think about USB functie op RMX 40 Usb ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 04-09-2008 19:17
Je kunt vanuit bijv Virtual DJ deck 1 naar 1 kanaal van jouw mixer sturen en deck 2 naar het andere... zo kun je dus nummers van de pc mixen.
Jobe    posted on 04-09-2008 21:47
Je kunt er ook mee opnemen als ik het goed heb (stond in de handleiding)
Maar dat moet ik nog even uitproberen, want mijn USB functie was nou net kapot en hij is net terug van de reparatie.

De Kabels zitten er niet standaard bij maar die moet je kopen. Die kun je eigenlijk overal kopen, in de shop waar je je gear hebt gekocht of in een lokale computerwinkel. Zijn gewoon USB naar zo'n dikkere versie (Geen ID hoe dat heet) kijk maar achter op je Reloop dan zie je wel wat ik bedoel :p
Phenix    posted on 04-09-2008 22:31
je hebt een kabel nodig van USB A -> USB B USB A is de normale usb, de platte en USB B is een soort van prisma vorm :P
http://www.djmillhouse.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.217 days.
 Post CommentThat would be 207.2 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

267 Users online: 122 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 19.167
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.835.713