Hardstyle Vocals
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

martijno    posted on 03-09-2008 14:58
Hallo.

Heeft iemand een paar hardstyle vocals voor mij?
Of een link waar ik er wat gratis kan downloaden?
Als ik zelf iets inspreek lijkt het nergens op:S
Allemaal gekraak en geruis erdoor:P

Mvg. Martijn

What do you think about Hardstyle Vocals ??

Vote :   

BassCracker    posted on 03-09-2008 15:20
in het genre hardstyle worden bijna geen vocal's gebruikt. En als ze gebruikt worden komt het meestal van een ander nummer af zoals het nummer Kingdom van D-Block & S-te-fan.

Het is puur toeval dat Technoboy nu een vrouwlijk iemand een paar vocal's heeft laten in spreken en heeft gebruikt. Dit zul je niet vaak zien.

Ook al worden zang vocals (zoals k ze nu maar ef noem) wel steeds vaker gebruikt in de scene. Een beetje te veel naar mijn mening.
Illusion    posted on 03-09-2008 19:28
Nah wat een onzin:S hoe kom je daar bij? Anders gezegt, ik ken weinig nummers waar geen vocals in zitten:S

Hardstyle tracks zitten VOL met vocals:S

@ Martijno: Ik maak m'n vocals zelf. Veel unieker! Misschien ook een idee voor jou. Je kan je vocals net zolang edditen totdat het goed klinkt, ookal heb je geen goede stem er voor.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 03-09-2008 @ 19:29:11 (24%)
Xtremer    posted on 03-09-2008 19:33
Zitten idd aardig wat vocals tegenwoordig in Hardstyle, zeker in de commerciele tracksWinking my eye. Ik zou alleen niet weten waar je ze vandaan moet halen, zelf maken blijft het leukste en beste:D!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
martijno    posted on 03-09-2008 19:48
Oké bedankt jongensWinking my eye.. Nej klopt dat van Basscracker slaat nergens op:S
Kga zelf wel wat prutsen
DeteqBoy    posted on 03-09-2008 20:33
Spreken jullie dat zelf in emt echt zon crappy microfoon of kan je daar beter iets betere kwaliteit voor halen? :P ik heb wel echt zon microfoon van 4 euro maar nooit aangesloten omdat het me niet echt top leek voor in tracks :P
Illusion    posted on 03-09-2008 22:20
Poster: DeteqBoy
Spreken jullie dat zelf in emt echt zon crappy microfoon of kan je daar beter iets betere kwaliteit voor halen? :P ik heb wel echt zon microfoon van 4 euro maar nooit aangesloten omdat het me niet echt top leek voor in tracks :P

Neee zekers niet. Zekers wel een microfoon van 90 euroWinking my eye Goed genoeg!. Momenteel gewoon aangesloten op m'n djm 400, vervolgens neem ik ze op met m'n pc. Knip ze in Audacity, importeren in FL, in Mixer chanel zetten, FX erover heen, en Whoepiedoo
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
MoXeGy    posted on 03-09-2008 22:25
Je moet een duidelijke en zuivere mic hebben( voor zo'n 150 euro heb je al een redelijke).
Vanaf daar moet je een beeld scheppen. Wat voor een stem wil ik, Wat wil ik er mee berijken, Wat voor een gevoel/thema wil je?
DeteqBoy    posted on 03-09-2008 22:32
damn voor dat geld haal ik liever eerst een midi boardje erbij :P Maar ik snap wel hoe jij het doet Illusion maar hoe ga je dat doen als je hem op je kicks mee wilt laten lopen. Zoals bijvoorbeeld bij Music In You van Sylenth & Glitch. Dat vind ik namelijk echt dik Happy, laughing
tairip    posted on 03-09-2008 22:38
Gewoon op de maat inspreken!

Of knippen in de slicer?
Prozei    posted on 04-09-2008 01:54
op de maat inspreken is vaak erg lastig.
ik spreek meestal de zin in en spreek dan ook alle woorden nog eens los in.
losse woorden kan je dan iets meer power geven en klinkt net iets beter
DeteqBoy    posted on 04-09-2008 14:50
Dat is ook wel een slim idee inderdaad Happy, laughing
nicknaughty    posted on 04-09-2008 15:04
samplen is ook een idee, gewoon acapella's ergens vandaan scoren, en de toffe stukkies versnellen tot de juiste bpm, en dan knippen ed. en inporteren
DeteqBoy    posted on 04-09-2008 15:29
waarmee kan je dat versnellen? Heb wel in edison lopen kloten maar daar kan je volgens mij niet versnellen Happy, laughing
tairip    posted on 04-09-2008 19:45
Poster: DeteqBoy
waarmee kan je dat versnellen? Heb wel in edison lopen kloten maar daar kan je volgens mij niet versnellen Happy, laughing

Uhmmm Cool-edit, Fruityloops, Acid Pro, Mixmeister, Reason, Cubase, Audacity! Enz... Enz...
DeteqBoy    posted on 05-09-2008 14:22
ja ik gebruik fruityloops, edison is zon fx van fruityloops maar daarmee lukt het niet, dus hoe moet ik het dan binnen FL doen? Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.216 days.
 Post CommentThat would be 207.2 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

269 Users online: 136 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 19.319
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.835.865