Hierbij bied ik mijn Reloop RMP-2 aan die in December 2007 gekocht is bij Recess.nl. Nooit problemen mee gehad en is nog helemaal krasvrij.
Waarom ik de RMP-2 weg doe is heel simpel. Ik ben het apparaat een beetje beu kwa functie's en dergelijke. Ben namelijk opzoek naar een 2e hands Denon/Pioneer speler. Eventueel ook ruilen dus.
Reageer in dit topic of stuur een mail.
Dennis
User edit by BassCracker on 02-09-2008 @ 17:37:51 (100%)
What do you think about [TK] Reloop RMP-2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je er problemen mee als ik er heel even over nadenk? Want wil me even orienteren hoe ik met mijn geldzaken uit kom als ik de rmp-2 verkoop. Laat het je vanavond weten!
Ga er in iedergeval van uit dat we een deal hebben.
mischien dat ik wel interessen heb, wat is je minimale prijs nu?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.