Poster: dafraaits
ik hebt 6 yamaha boxen duur geluk dat men va ze betaalthij heeft ook groepje dnek dat ze wel 1000 euro stuk kosten en 2 monitors ook nog, 500 euro/stuk. pa 800 watt
Poster: soundcollector
edit: en geen actieve speakers kopen. da weegt veel te veel en is onhandig als je dat als pa gebruikt (ivm geluidsniveau afstellen enzow...
Poster: Tinus
Je kan ook gewoon 2 X JBL JRX 115 van € 299, - pst. en dan een QSC GX5 versterker van € 399, -
Dan heb je een goede set binnen je budjet, en toch jbl speakers
Poster: Bartjens
Waarvoor wil de set gaan gebruiken?
Hoe bedoel je dat het onhandig is met geluidsniveau afstellen?
Actieve speakers zijn misschien wel zwaar vergeleken met passieve speakers maar je hoeft geen zwaar versterker rack mee te sjouwen :P En het scheeld ook weer ruimte (mocht dat een probleem zijn)
Poster: DjVictorF
Sorry voor de lange tijd dat ik niet reageerde.
Ik wil de boxen gebruiken voor op feestjes tot ongeveer 100 man maximaal..
En me budget is denk ik zo'n 800 tot 1000 euro (al heb ik dat geld nog niet:P)
maar sinterklaas en kerstmis helpen mis een klein beetje
Poster: tairip
2x een Mackie SRM-450, niet de best klinkende box maar wel een redelijke goede kwaliteit! En reserve onderdelen zijn lang verkrijgbaar! Plus de restwaarde is vrij hoog.
Poster: DjVictorF
als je zegt dat ze niet best klinken:P ga ik ze niet kopen voor dat geldvind ik toch een beetje veel. Maar even back on topic over het setje dat me wel wat leek..
Poster: BartjensGa ik is ff kijken naar die lem d-400 op internet!:D
Wil actief of passief?
(Binnenkort (binnen 2-3- maand) gaan mijn 2 Lem D-400 weg, misschien wat voor jou?)
Poster: tairip
Voor die paar euro's meer! 100.- wel te verstaan kocht ik liever 2 SRM-450's van Mackie i.p.v. LEM.
Poster: Bartjens
2de hands neem ik aan? En mag ik vragen waarom je voorkeur uitgaat naar Mackie ipv Lem