tracks van een mix vloeiend laten overlopen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

zalo    posted on 01-09-2008 13:22
Ik heb juiste een mix cd geimporteerd in itunes. Nu altijd tussen 2 tracks stopt dat even, switchen nr de andere track. Nu men vraag is hoe dat is dat in 1 vloeiende beweging kan branden (dus 1 track zonder happeringen)?

What do you think about tracks van een mix vloeiend laten overlopen ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 01-09-2008 13:26
Dat word zelf mixen lijkt me..

en voor je cd speler maakt het niet uit, als je m op continue zet Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Synchronizer    posted on 01-09-2008 13:29
klopt en met nero kun je ook branden zonder pauze's/onderbrekingen

succes
zalo    posted on 01-09-2008 13:45
@DJADMIN: zelf mixen ok, maar het probleem is dat die al 'voorgemixt' zijn dus3/4 van de eerste track begint de 2de al te lopen.

Maar ik zal het is proberen zoals Smiddey het zegt.
RiX    posted on 01-09-2008 14:05
zalo. volgens mij is dat een instelling in Itunes. Je kan die 2 seconden niks uitzetten. En als je pech hebt, zit die 2 seconden in de mix ingebakken...
qntr0l    posted on 01-09-2008 14:10
Zoals Smiddey zegt kan je in Nero de tijd tussen twee nummers instellen. Je kan deze tijd dus ook op 0 zetten. Ideaal als je bijvoorbeeld eclectic beatz of sneakerz cd's wil fikken.
Down_Town    posted on 01-09-2008 15:36
Als je naar mp3 hebt geript zal je altijd een hapering hebben ook al zet je de 2 seconden pauze uit. Er wordt aan de voorkant van een mp3 een fractie van een seconde stilte geplakt tijdens het rippen. Je zal dan een ander bestandsformaat moeten kiezen als je de pauze niet wilt of de cd als 1 track rippen dan wordt het 1 mp3 bestand en dan kan je later met een cue bestand de plekken aangeven waar een nieuwe track begint zodat je kan skippen. Die plekken kan je ook aangeven in Nero bijvoorbeeld.
tym    posted on 01-09-2008 15:58
als het goed is kan je dat instellen.
selecteer alle liedjes, rechtermuisknop, toon info. onderdaan staat nu "Aaneensluitend album" of iets dergelijks. Als je dat aanvinkt kan je ze achter elkaar door laten spelen.
qntr0l    posted on 01-09-2008 16:01
Poster: Down_Town
Als je naar mp3 hebt geript zal je altijd een hapering hebben ook al zet je de 2 seconden pauze uit. Er wordt aan de voorkant van een mp3 een fractie van een seconde stilte geplakt tijdens het rippen. Je zal dan een ander bestandsformaat moeten kiezen als je de pauze niet wilt of de cd als 1 track rippen dan wordt het 1 mp3 bestand en dan kan je later met een cue bestand de plekken aangeven waar een nieuwe track begint zodat je kan skippen. Die plekken kan je ook aangeven in Nero bijvoorbeeld.

Klopt, dat is natuurlijk helemaal makkelijk. Had ik nog niet eens aan gedacht. Dit is denk ik de beste manier Happy, laughing.
Gery    posted on 01-09-2008 16:34
idd, iTunes kan perfect ingesteld worden bij de instellingen dat er geen pauze tussen de nummers moet, dan brand hij continu!

bij het rippen met iTunes is er ook geen stilte voor de nummers Happy, laughing
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 6.206 days.
 Post CommentThat would be 206.9 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

250 Users online: 109 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 85.090
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.127