Poster: FlippinDouble
Je wilt dus met een computer gaan djen? Dan zou ik kijken naar bijvoorbeeld de software virtual dj, en dan een MIDI controller ervoor, zoals BCD2000 of BCD3000.
Succes
Poster: ThePassenger
eum ja,
ik zou dus graag beginnen dj'en maar ik weet ni echt wa ik zou moeten ebben van materiaal en programma's ofzo. dus als jullie iets weten voor beginnende computer dj's, Just say it.
alvast bedankt.
Poster: FlippinDouble
Gewoon de nieuwste lijkt me
Kijk even rond op bijvoorbeeld new-line.nl of bax-shop.nl voor een HP.
En zou je misschien fatsoenlijk je reacties willen posten, denk dus even aan je spelling
Poster: Renzis
Door dat virtual dj zo fijn werkt live (not) kon ik op mijn gig nog even een uurtje doorknallen voor 350 man.
beter dat niet dus. Koop gewoon een fijn normale set, en begin niet aan de computer, je bent het toch zat na een tijdje, plus het is gewoon zo niet het echte werk. Ableton live sets even daargelaten uiteraard
Poster: Gery
vergeet virtual dj, da's kwalitatief het slechtste programma dat je kan nemen!
als je een nieuw programma leert kan je het beter goed doen met traktor dj studio of ableton live.
bijde programma's zijn geschikt om live mee te mixen en kunnen midi gestuurd worden.
wat je in eerste plaats nodig hebt is een geluidskaart met meerdere outputs, voor ev een voorbeluistering en een master out.
stel jezelf misshien ook eens de vraag waarom je op de computer wilt beginnen... draaien met echt gear is zoveel leuker als met je muis op een aantal knopjes klikken. te meer vind ik dat mensen die uitsluitend met hun laptop draaien eerder radio presentators als dj's!
Poster: Narcotic
Juuu weet er iemand waar ik Samples kan dowloaden voor Fruity Loops.. grtz
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.