party vanavond bij me buurmeisje ( 20.30 uur) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

voyager    posted on 30-08-2008 11:51
hey daar,

Ik heb zoals jullie al hebben kunnen lezen in de topic een feestje vanavond. Ik had dit al eerder willen aangeven maar door tijdgebrek is dat er helaas niet van gekomen, dus hierbijWinking my eye

het wordt in een tent gehouden op de oprit, en er komt ongeveer 80 man, vindt ik zelf best wel veel voor me eerste optreden. en de stijl die ze willen dat er gedraait wordt is in de buurt van de house, trance, beetje R&B , top-40 en dergelijke(zeg maar alles behalve hardcore enzo:P).

Hoe hebben jullie je eerste party ervaren als dj? want daar ben ik wel nieuwsgierig naar! hebben jullie eventuele tips of trucs voor mij en wat ik wel/niet moet doen.

btw het bier zal aanwezig zijn(A).voor de dronken mannen en vrouwen...

Ik heb wel wat al ervaring met het draaien , en ik heb er uiteraard ook de nodige portie zin in.

misschien is het een leuk idee om foto's/video's daarvan te laten maken zodat ik ze hier kan posten zodat jullie een indruk krijgen.

cheers!
User edit by voyager on 30-08-2008 @ 11:52:47 (9%)

What do you think about party vanavond bij me buurmeisje ( 20.30 uur) ??

Vote :   

tairip    posted on 30-09-2008 20:33
Poster: bambamstudio
party vanavond bij me buurmeisje...ben ik nu de enigste die niet meteen bij het zien van de topic titel aan een DJ gig denkt ?

Ik dacht gelijk aan een foto van haar! :$
voyager    posted on 30-09-2008 23:13
@ presto : dan gaat er toch een rilling door je lijf heen als je zoiets hoort en achteraf blijkt dan iemand wannabe a scratch-dj te zijn op je booth:P hahaWOW.

bij mij hadden 2 jongens( allebei uiteraard,hoe kan het ook anders) die bezopen waren, tegen mijn booth aangeduwd. Ik zag dat en zei : wat zijn jullie aan het doen!. Die 2 gasten reageerden heel laconiek, ik ben gelukkig het type dat een lang lontje heeftWinking my eye,maar gelukkig hebben die cd-spelers een bufferHappy, laughing,dus er was gelukkig niets aan de hand. Voor de rest was het een toppie feest.

@ tizio : nee precies, heb je volkomen gelijk inWinking my eye
voyager    posted on 30-09-2008 23:15
@ tairip : hahah :P , ik zou wel een foto kunnen uppe voor de funxD. Maar dit mag hoogswaarschijnlijk niet? correct me if i am wrong lead...

kunnen jullie een beetje inleven van hoe het daar wasWinking my eye =)
Lead    posted on 30-09-2008 23:17
Prima hoor, daar heb je een eigen album voor. Plak de normal view va nde plaatjes hier in een posting (en 1 in de openingspost).

Als je het helemaal goed wilt doen maak je van ieder plaatje nog een link naar de pagina in je album zodat mensen er gelijk commentaar op kunnen geven Winking my eye
Let the BASS be louder
tairip    posted on 30-09-2008 23:24
Waarom zou dat niet mogen? We hebben zelfs een topic ooit gehad met lekkere mokkels erin ow nee.... correctie: Foto van je partner achter de draaitafels, maar die liep uit op allemaal vrouwen er achter!

Lead was me voor maar ik brang even een mooi oud topic naar boven! Posten maar weer jongens, je partner achter de draaitafels.
User edit by tairip on 30-09-2008 @ 23:24:56 (63%)
voyager    posted on 30-09-2008 23:29
oke mensen, ik zal dat nu even dan proberen te fixen, anders doe ik het morgenavond, aangezien ik morgen vroeg uit me nest moet komenWOW voor stage...

@ lead : ik zal meteen werken aan de links!.

bedankt alvast voor de info.
voyager    posted on 30-09-2008 23:41
////www.djresource.eu/Gallery/pic/7443/

////www.djresource.eu/Gallery/pic/7440/chickies-hehe-

////www.djresource.eu/Gallery/pic/7441/bonny(buurmeisje)-+-ik/

////www.djresource.eu/Gallery/pic/7442/toen-was-het-12-uur--D/

Ik heb het maar even op deze manier gedaan, moet zo gaan pitte. Hopelijk is een (van de...)goede manieren om even aan iedereen die het wil, de foto's te laten zien, ik zal kijken of ik nog extra foto's kan krijgen die ik dan kan posten!.

cheers!!! iedereen weltrustetruste alvast=)
OneSixty    posted on 01-10-2008 00:46
zozo, iedereen ook weer gerust gesteld met die foto vn ht buurmeisje xD

zag er leuk uit trouwens :D
tairip    posted on 01-10-2008 08:34
Zo wanneer is er weer een feestje? :D
djjw    posted on 01-10-2008 08:42
Poster: tairip
Zo wanneer is er weer een feestje? :D

haha, wil je ook komen...? :D
tairip    posted on 01-10-2008 10:06
Poster: djjw

haha, wil je ook komen...? :D

Haha was meer als grapje bedoelt Winking my eye Maar waar mooie vrouwen zijn wil ik ook we komen hoor...
djjw    posted on 01-10-2008 10:19
Poster: tairip

Haha was meer als grapje bedoelt Winking my eye Maar waar mooie vrouwen zijn wil ik ook we komen hoor...

Daarom had ik het goede idee om dan maar samen tegaan! :p
DJADMIN    posted on 01-10-2008 10:25
mooie vrouwen ? WAAAAR ? :P
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
presto    posted on 01-10-2008 13:41
Ik zag er volgens mij iig een...:P
voyager    posted on 01-10-2008 22:06
@ light zone : ja ze ziet er niet verkeerd uit heWinking my eye

@ alle andere : het was bijna wat je neigt te noemen(wat betreft de meiden die aanwezig waren) heaven on earth:D, was echt chille(H). haha

alleen jammer dat ik moest draaien(A) anders was ik vast EN zeker aan liggen pappen met die meiden(H)!
User edit by voyager on 01-10-2008 @ 22:07:13 (4%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

219 Users online: 110 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 76.516
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.344.489