Geluidskaart voor de toekomst
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 28-08-2008 16:14
Beste Djresourcers,

Zoals jullie misschien in andere topics hebben meegekregen ben ik van plan om een pc te kopen waar ik mee wil gaan  (proberen te) produceren.

Nu heb ik daar uiteraard ook een goede geluidskaart voor nodig. Ik dacht dat het wel handig zou zijn als ik een Native audio 8 zou kopen. Dan heb ik een goede geluidskaart en kan ik in de toekomst Traktor Scratch gaan gebruiken. (Hoef ik alleen nog maar dat update pakket te kopen).

Maar als ik nu een Native audio 8 geluidskaart koop ben ik bang dat er straks een nieuwe Traktor uitkomt die misschien weer een nieuwe geluidskaart nodig gaat hebben. Dan vind ik het zonde om nu een geluidskaart van 350 eu te kopen.

Weet/verwacht iemand of er een nieuwe versie van Traktor komt en of die een nieuwe geluidskaart nodig heeft?

Groeten,

Sandr
Play that funky music white boy....

What do you think about Geluidskaart voor de toekomst ??

Vote :   

nicknaughty    posted on 28-08-2008 16:30
ik zou voor een m-audio of een kaart van esi gaan ...
Xtremer    posted on 28-08-2008 17:29
Ik gebruik de Creative Sound Blaster X-Fi Platinum Fatal1ty Champion Series zitten 2 MIDI IN/OUT's op en een heleboel andere inputsWinking my eye. Alles is handmatig instelbaar en klinkt super zuiver! Ze zeggen dat hij super is voor Games, maar dat is ie zeker voor opnames en Producing!

Weet niet hoe traktor in elkaar zit... Hier heb je als je het mij vraagt genoeg aan.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 28-08-2008 @ 17:30:35 (30%)
Illusion    posted on 28-08-2008 19:12
Poster: DJ-Xtremer
Ik gebruik de Creative Sound Blaster X-Fi Platinum Fatal1ty Champion Series zitten 2 MIDI IN/OUT's op en een heleboel andere inputs

Hahaa Creative is brute shit. Ik heb gister DIE kaart nog in een pc gebouwd op m'n stage.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Boyd    posted on 28-08-2008 21:04
En nu nog maar hopen dat ie asio4all compatible is, ik heb hier een mixvibes u46mk2 staan en die werkt perfect!

native instruments maakt ook mooie kaartjes!
Nico_26    posted on 28-08-2008 22:25
Ik heb een Creative E-MU 0404 usb!
En als je usb neemt kan je hem nog altijd aansluiten op een andere pc Happy, laughing
Sandr    posted on 29-08-2008 09:28
Bedankt voor de info, maar mijn vraag was:

Als ik nu een Native audio 8 koop is die dan ook nog geschikt voor een eventuele nieuwe versie van Traktor.
Traktor scratch werkt namelijk alleen met die geluidskaart....
Gery    posted on 29-08-2008 09:52
native instruments is altijd backwards compatibel geweest met zijn eigen hardware!

mocht er al een nieuwe audio interface komen zal de oude zeker ook nog worden ondersteund!
(net zoals je finalscratch ook nog altijd kan gebruiken met traktor dj studio 3)

audio 8 is trouwens een prima geluidskaart! en zeker aan te raden!
ik gebruik hem naast traktor scratch nl ook voor te producen Happy, laughing
DJ - Producer
Boyd    posted on 29-08-2008 11:35
en hij heeft midi in/out en het hele circus!
Sandr    posted on 29-08-2008 12:04
Fijn, dat wilde ik even weten.
Dan ga ik gewoon voor deze geluidskaart voor me pc.

Bedankt!
Dniz    posted on 29-08-2008 14:19
Poster: Nico_26
Ik heb een Creative E-MU 0404 usb!
En als je usb neemt kan je hem nog altijd aansluiten op een andere pc Happy, laughing

Gebruik je toevallig windows Vista met deze? Zo ja, werkt ie dan goed. Ik ben namelijk al vrij lang opzoek naar een goeie externe kaart. Heb er een paar van M audio geprobeerd maar die vinden Vista niet zo leuk. (ik ook niet maar goed, kan ff niet anders)
Nico_26    posted on 30-08-2008 11:23
Ik gebruik het niet op vista! Maar wat je ook gebruikt op vista zal nooit echt goed werken. (Momenteel toch)
Gery    posted on 30-08-2008 11:57
Ik werk voornamelijk op mac en daar werkt de audio 8 uiteraard perfect, maar toen mijn win XP desktop nog leefde werkte de audio 8 daar ook perfect op.  Nu heb ik een windows vista partitie op mijn macbook (via bootcamp) en daar werkt de audio 8 ook perfect op. Thumbs Up
DJ - Producer
Sandr    posted on 31-08-2008 22:56
Mooi, dan ga ik toch maar een smak geld uitgeven voor deze kaart!
Danil    posted on 18-08-2011 17:59
Hallo,

Ik ben van plan een geluidskaart te kopen en wou weten hoe ik alles moet aansluiten , etc.
Mijn voorkeur gaat naar de 'Komplete audio 6' van Native Intruments. Mijn vraag is hoe ik mijn keyboard moet aansluiten, moet dit via de midi in-out , of via de line in de geluidskaart, of is een usb 2.0 kabel van de synth genoeg? ?BTW. ik zou deze kaart willen gebruiken in samenwerking met Logic ?Pro 9.

Alvast bedankt !

User edit by Danil on 19-08-2011 @ 00:03:15 (14%)

This is an old Topic

No new postings for 5.125 days.
 Post CommentThat would be 170.8 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

299 Users online: 150 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 83.090
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.880.127