Opbouw van een set (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 26-08-2008 18:30
Even gesearched, maar al een tijdje geen topic meer over gezien (1999) dus bij deze

Hoe bouw jij je set op? Bouw je uberhaubt wel op of doe je zomaar iets.

Ga je gelijk knallen, of draai je eerst 3 kwartier voor je een beetje je betere platen er in gooit.

Ik merk aan veel jonge dj's dat ze nouwelijks aan op bouwen van een set doen. ben benieuwd naar de reactie van ervaren dj's die vaker voor het grote publiek staan

Bij reactie graag even je stijl noemen en ervaring, zodat we misschien een beetje verschil kunnen zien

Bijv:
Stijl: Electro en (tech) House
Ervaring: Anderhalf jaar
Opbouw: ..........eerst jullie antwoorden maar eens horen

What do you think about Opbouw van een set ??

Vote :   
Xtremer    posted on 28-08-2008 09:22
Stijl: Hardstyle
Ervaring: 7 jaar waarvan 4 jaar intensief Hardstyle en 3 jaar on-stage
Opbouw: Het ligt een beetje aan de situatie, draai ik als eerste dan begint het een beetje rustig daarna knal ik er een lekkere plaat tegen aan en bouw het verder op naar steeds harder. Draai ik als 2e of in iedergeval niet als eerste op een Hardstyle/Hardcore feest dan begin ik het eerste kwartier tot half uur met de dikke knallers, dit is een goed voor het aanzicht van de DJ, hiermee laat je zien wat je in huis hebt. Daarna maak ik de set af met wat oude knallers en de wat mindere tracks met af en toe ook weer een dikke track natuurlijk.

P.S. dit is wel een handig topic voor beginnende DJ's die bijna niet of nooit voor publiek hebben gedraait. Ik zeg altijd gewoon doe je ding en let op je publiek, zie het maar als kleine kinderen die contstant aandacht nodig hebben:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
ArCee    posted on 28-08-2008 18:25
Poster: Lead

Waarom ?? Je opent een topic lijkt me dan logisch dat je zelf ook met de billen bloot gaat Winking my eye

==============================================================

da's iets voor het Bug Report, maar klopt. De datum gaat het nog mee mis, de zoek resultaten zijn WEL nauwkeurig overigens...

Ik bouw wel altijd op... begin rustig en eindig harder. Afhankelijk van het feest kun/moet je aan het einde weer afbouwen anders nep je de dj na je...

Lead, zou je dat soort opmerking kunnen vorbehouden naar onze vrouwelijke collega's alsjeblieft? Renzis in z'n blote billen word ik niet zoveel van Cool
Renzis    posted on 28-08-2008 18:54
Na al die mannenpraat moet ook de vrouw hier wat te fantaseren hebben, in dat geval heeft lead niet het slechtste voorbeeld gekozenWinking my eye

Rene Hoe staat het met jouw opbouw, als ervaren man
ArCee    posted on 28-08-2008 19:26
Afhankelijk van de dj die voor mij draait renzis. Ik probeer mijn eerste plaat altijd in het verlengde van hem te draaien om een avond niet dood te laten slaan. Als ik open, dan begin ik wat rustig en werk naar een climax toe om daarna in een iets kleine afbouw te eindigen. Da's generaliserend, de avond zelf bepaald het allemaal eigenlijk en wanneer jij geplant staat.
User edit by ArCee on 28-08-2008 @ 19:27:39 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.236 days.
 Post CommentThat would be 207.9 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

571 Users online: 287 Guests (284 Unknown)
Pages generated today : 61.309
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.535.082