Poster: Renzis
Oeh leuk
Doe dat regelmatig, zeker als ik 3 cd-spelers tot mijn beschikking heb.
Een oude, van jaar terug wel geslaagd
Dada life -greatest fashionista swindle vs Bootyluv - Shine (hoxton whores remix)
Gregor Salto - toys are nuts vs Hardwell - Yeh
verder overkomt het me vaak, dat tijdens het mixen 2 platen zo lekker door elkaar lopen dat ik zo laat. Met een 3e cd-speler mix ik er dan een nieuwe track in zn eentje in
Poster: qntr0l
Deze is ook wel leuk, dat is een mashup van een gewone plaat en een mashup, haha.
Partysquad & AKA the junkies - Konijntje is stuk! samen met Laidback luke - Break the house down.
Klinkt ook leuk samen!
Poster: JuniorDDP
De beste mash up dat ik gemaakt heb was Samim - Heater vs Ian Oliver - Bucovina!
Vele van mijn maten vonden em ook vree goe en kwas ervan verschoten dat mij zoiets gelukt was, ze pasten mooi ineen!
Mijn favoriete mash up is Rythm is a dancer vs without me - eminem vs snap
Poster: erikselhorst
Dat is toch geen live mashup? Die heb ik gewoon in m'n cdmap zitten.
Edit: Ow wacht... ik lees niet goed. Dacht dat je alleen konijntje is stuk bedoelde.
Poster: Stevenvdvorm
walking down the street - ron carol(Bart B) met Rob de nijs - banger hart
Poster: FlippinDouble
Een van de bekenste die ik vroeger goed vond is Encore - Jay Z met Numb - Linkin Park, gemixt door MTV als een van de eerste mashups samen is dat later Numb Encore - Jay Z ft. Linkin Park gaan heten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.