Poster: Gery
pentium 4 lijkt mij niet zo zeer een recente technologie... Zelf met groot werkgeheugen koop je toch een ouder toestel in een snel veranderende markt!
Om een idee te geven, woensdag verkopen ze hier in de Aldi computers met 3 cores, 3GB geheugen 600GB HDD, ... voor slechts 499 EUR.
Je moet eerst en vooral de beslissing maken of je voor een computer wil gaan die een OS draait dat niks meer is als een veredelde versie van DOS (met alle gevolgen vandien) of voor een stabiel OS gebaseerd op nieuwe technologien...
Wil je een PC kan je voor dat geld of iets meer een betere computer krijgen. nieuw.
Sinds ik 2 jaar terug naar mac ben geswitched zou ik nooit terug naar windows willen gaan!
mac werkt zoveel satabieler als windows...? en voor de enkele windows programma's die ik eventueel nog zou kunnen gebruiken is er bootcamp
Een investering moet je toch doen, denk eerst goed na wat je juist wil, en beslis dan !
Poster: Sandr
Ja, zoals ik net al zei: ik begrijp dat een mac stabieler draait etc.
maar dat was niet mijn vraag..
Ga ik op de bovengenoemde pc cubase en nog wat programmas kunnen draaien zonder al te veel problemen voor pak hem beet 2 jaar?
Dan kan ik daarna altijd een mac kopen, want over 2 jaar zijn die ook weer verbeterd dus dan koop ik hem liever over 2 jaar dan nu.
Midi Tower 400W Low Noise
AMD Athlon X2 4200 Dual Core
Asrock AliveNF6P-VSTA
2GB DDR800
80GB Hard Disk
18X DVD+/-RW
MS Windows Vista Home Basic
6X USB 2,0
7,1HD AUDIO
1000MBPS Gigabit LAN
Front USB + Audio
|
279,00 euro
|
Poster: diddy
@Bouncy: Mac is niet slecht maar ook niet beter als windows.
Poster: BoydGrift't was AMD dacht ik, heb de reclamefolder niet zo grondig bekeken.
3 core's?
ik heb nog nooit een intel core 2 trio gezien?
Poster: Sandr
Zou iemand mij dan een link van een webwinkel kunnen sturen waar ik een degelijke pc kan kopen voor weinig geld?
Of is zelf samen stellen bij bijvoorbeeld dell een optie?
Poster: Bouncy
Ik weet niet of het net zo goed is als windows, ik merk dat je der nog nooit een heb aangeraakt!Voor windows moet je moeite doen om het systeem goed te laten lopen, bij mac ni
Poster: DJ-Xtremer
Vista moet je niet aan beginnen. Zit nog vol met Bugs!
...moet je hem wel eens in de 2 maanden ef opnieuw installeren om het soepel en stabiel te houden...
Poster: cross-over
...Maar ik ben zeer tevreden met vista-sp1
Ik weet niet of het net zo goed is als windows, ik merk dat je der nog nooit een heb aangeraakt!Voor windows moet je moeite doen om het systeem goed te laten lopen, bij mac ni