Poster: JasperVC
Er stonden bij alletwee de optredens Macbooks denkik
Poster: NielsR
Dada life gebruikt macbooks voor hun live sets me zo van die berhinger midi controllers en ableton maar ik dacht dat de 2de laptop voor visuals diende kan me vergisse.
The subs gebruikte vroeger een macbook en zon evolution midicontroller maar die ware is gestole ofziets
dus toen ik ze een halfjaar gelede zag gebruikte ze gewoon cd's en ene deed wa synth sounds me de korg ms-20
en een korg kaos pad 3 maar het kan zijn dat ze nu terug met een laptop werken.
Poster: Bambilaner
Ik denk ook dat 1 laptop (de linkse voor dada life, de rechtse voor ons) diende om eitjes te projecteren enzo...En bij The Subs stond er idd geen macbook geloof ik.
Dada life gebruikt macbooks voor hun live sets me zo van die berhinger midi controllers en ableton maar ik dacht dat de 2de laptop voor visuals diende kan me vergisse.
The subs gebruikte vroeger een macbook en zon evolution midicontroller maar die ware is gestole ofziets
dus toen ik ze een halfjaar gelede zag gebruikte ze gewoon cd's en ene deed wa synth sounds me de korg ms-20
en een korg kaos pad 3 maar het kan zijn dat ze nu terug met een laptop werken.
Poster: JasperVC
Ge weet toevallig ni welke controller van behringer?
Dus met een midi controller en ableton mot ik hetzelfde kunnen doen?
jah normaal wel en volgens mij de midi controller die ze gebruike is zo te zien de bcf2000 of de bcr2000 moeilijk te zien op de foto, daft punk gebruikt deze ook in hun live set.